Jeg vil gerne rose mig selv for...

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4269

Re: Jeg vil gerne rose mig selv for...

Indlægaf Rapfisk » 29. jan 2016, 21:18

At jeg, efter jeg kom hjem fra arbejde kort før kl 21, har fået ryddet næsten hele bulen op, så der bare skal støvsuges i morgen.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4228

Indlægaf Flora » 31. jan 2016, 18:44

At jeg i løbet af weekenden har fået ryddet op og gjort rent i hele lejligheden, lagt rent sengetøj på, vasket to maskinfulde tøj og fået overstået lidt arbejde :banan:

Nu vil jeg slappe af med en kop te og et afsnit af Bedrag :)
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 31. jan 2016, 19:16

At jeg spiste min mad op, selvom det var en kamp. Kæresten har smittet mig med den forkølelse/influenza, han har rendt rundt med siden onsdag, og min lyst til mad er ikke fantastisk. Så det var meget flot af mig, at jeg helt selv fik spist min store, røde bøf op :blush: (yay me :-D Er frygtelig glad for rødt kød, så det havde været en katastrofe at levne :genert: ).
3
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5862

Indlægaf Smiling_Goat » 31. jan 2016, 20:53

Jeg synes, jeg er lidt sej, når jeg, trods smerter, der bare ikke forsvandt, uanset hvor meget smertestillende jeg tog, formåede at få ryddet op i hele huset, båret ting i kælderen, støvsuget, tørret støv af og skrevet en god del af en opgave. Så prøver jeg lige at tilgive mig selv for ikke at have vasket gulv endnu :genert:
2
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 193
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2281

Indlægaf Studsgaard » 1. feb 2016, 18:59

Jeg overlevede ved tandlægen.

Har en (ulogisk) frygt for tandlæger, og da jeg skulle afsted ned en træls tand idag, var jeg ikke forberedt på at det skulle ende med en tandudtrækning. Pu ha det var hårdt, og hvor syntes jeg det er pinligt at man som voksen kan panikke på den måde. Det har ellers gået godt igennem længere tid nu, men idag gik det virkelig ikke godt. :whine:
2
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5915

Indlægaf LadyFox » 1. feb 2016, 19:42

Jeg vil rose mig selv for at have lavet mine skoleopgaver til første modul, godt nok til at modtage ros fra min lære. Også selv om jeg ikke selv var tilfreds overhovedet.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 843

Indlægaf Daphne » 1. feb 2016, 20:37

Jeg har fået ryddet op på hylden under sofabordet (hold da op hvor kan der være meget derinde inkl. den lille kasse med blade og hobbyting, der skulle sorteres), i skufferne i tv-konsollen og lidt i rodeskabet i køkkenet. Jeg tror, jeg har fået fundet alle brugte og nye batterier i huset og fået dem sorteret/smidt ud og lagt de nye i en kasse, så de er nemme at finde. Det samme med lyspærer. Og så har vi været inde med lageret af pantflasker, som har stået i kælderen læææænge! Det var dejligt! :)
0
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1265

Indlægaf Thestral » 2. feb 2016, 05:59

At overleve første dag i praktik (igår)
3
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8441

Indlægaf 2SHY » 2. feb 2016, 16:52

Jeg har besteget det bjerg af en opgave der hed: Lav dej til vafler fra bunden :klap: Og hvis jeg er über sej så får jeg også bagt dem i aften
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 3. feb 2016, 15:17

Jeg har fået støvsuget! :pompom: :rock:
1

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 22. feb 2016, 12:32

Jeg vil gerne rose mig selv for at få ringet til kommunen med nogle spørgsmål. Jeg hader virkelig at ringe til folk og offentlige institutioner er absolut det værste. Men jeg klarede det :gogo:
2

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 25. feb 2016, 08:33

Jeg vil gerne rose mig selv for endelig at have taget mig sammen til at få sorteret i en hulens masse papirer jeg har haft liggende i løsarkssystem :gogo: Der er kasseret ca. halvdelen og resten er kommet i mapper (der mangler lige at komme lidt labels på fanebladene, så det bliver lidt mere overskueligt, men det er nok hurtigt klaret).

Samtidig vil jeg rose mig selv for at have fået sparket mig selv i røven og søgt om at blive optaget i et vikarbureau (også selvom jeg ikke just er klar til at arbejde lige pt). Jeg er også stolt af at jeg ikke opgav undervejs for det tog over en time med alt det de ville vide :8:

Jeg vil også rose mig selv for ikke at have lagt mig til at sove igen (endnu - for det kan stadig nå at ske).

Ja det kan godt tænkes at det viser sig at have kostet for meget på ressourcekontoen, men jeg synes stadig det er godt klaret
3

Brugeravatar
Novella
Kort karma: 328
Likede indlæg: 3680

Indlægaf Novella » 25. feb 2016, 09:08

For en formidabel indsats med at få mit nye hjem i stand; så jeg lige kan sidde på min altan med en kop kaffe og nyde udsigten over de (kommende) grønne områder og søen og den sangsvane, der flyver rundt.
1
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5862

Indlægaf Smiling_Goat » 25. feb 2016, 12:51

At jeg lyttede til mig selv til fitness.

Jeg er virkelig stædig. Sådan destruktivt stædig. Hvis jeg har besluttet mig for noget, gør jeg det, om det så dræber mig. Jeg er først lige blevet opmærksom på det, og i dag gjorde jeg op med det, for jeg har besluttet mig for at stoppe med det fis (see what I did there?)

Så da jeg var i gang med en øvelse, der gjorde ondt i lænden, satte jeg belastningen ned, så det ikke længere gjorde ondt og tog i stedet flere gentagelser (normalt ville jeg bare fortsætte trods smerten pga. stædighed.) Efter 40 min. havde jeg det virkelig dårligt, som jeg tit har. Rystede, havde svært ved at løfte armene, havde elendig motorik (vi er ude i, at jeg bare ligesom kastede mine lemmer i retningen, af det de skulle bruge, og så håbede jeg, at de gjorde det rigtige.) Normalt er jeg så stædig, at jeg tager de sidste 20 min. alligevel, men i dag gik jeg hjem :banan:

Det lyder måske fjollet, men det er en virkelig stor ting for mig, og det var virkelig svært at ikke bare køre på.
2
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 1. mar 2016, 07:20

For at have meldt mig som demensven :)

Edit: Har man selv lyst til at være demensven kan man læse mere på http://demensven.dk

Og nej det kræver hverken at være besøgsven, samle penge ind eller betale til noget :gogo:
8

Tilbage til "Generelt"