Hvis du var diktator...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
gro71
Kort karma: 16
Likede indlæg: 230

Re: Hvis du var diktator...

Indlægaf gro71 » 18. jan 2016, 14:13

Så ville jeg afskaffe januar måned. Og folk, der konsekvent bruger "omkring" i stedet for "om" skulle tvangsindlægges til et kursus i korrekt dansk.
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 18. jan 2016, 15:25

Så ville jeg afskaffe a-menneske-tyranniet, så alverdens b-mennesker ikke længere skulle lide under denne undertrykkende tradition for morgenfriskhed.
Flextid til folket!
9
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 18
Likede indlæg: 322

Indlægaf Nicolait » 18. jan 2016, 17:53

Hvis man alligevel var diktator, så kunne man lige så godt pisse så mange folk af så muligt. Så jeg vil erstattet politiets og ambulancernes udrykningssirener med
:lol2:
4
LaScrooge
Kort karma: 322
Likede indlæg: 2564

Indlægaf LaScrooge » 24. jan 2016, 11:29

Nicolait skrev:Hvis man alligevel var diktator, så kunne man lige så godt pisse så mange folk af så muligt. Så jeg vil erstattet politiets og ambulancernes udrykningssirener med
:lol2:

Hold kæft, det er sjovt :lol2:

Hvis jeg var diktator, ville jeg afskaffe al passiv underholdning og styrketræningsmuligheder i fængsler og erstatte dem med løbebånd, cykler og yoga, meditation og tavshedsdage, undervisning i at spille instrumenter, komponere og digte, plus et gigantisk bibliotek. Der skulle bruges tid på at fundere over gåder og analysere etiske problemstillinger. Det skulle være mere som tvungent ophold i et dydernes kloster end opbevaring. Brud på reglerne og opsætighed skulle føre til isolation i et værelse med panoramavindue ud til en vild, japansk have med fritgående dådyr.
4
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 143
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1454

Indlægaf vUlpeS » 24. jan 2016, 16:29

Jeg ville afskaffe grus og småsten. Folkets Armé skulle stå for den praktiske andel af projektet. Gratis.
Statuen, Mau nævner, er obligatorisk. Min skulle være lige akkurat 2,5 tommer højere end Mau's ditto, og den skulle i øvrigt udmærke sig ved at indtage en positur, hvor den holdt en tyk, åben bog i den ene hånd og pegede mod himlen med den anden. Inskriptionen, hin meterhøje, skulle være "Småstenenes Betvinger", men bare på latin.

Når disse to foranstaltninger var på sin plads, ville jeg lægge mig på laurbærrene og nyde folkets tiljublen af min person, ligesom det sig hør og bør for en rigtig diktator.
0
Profesionales sin iguales, modestia aparte.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9232

Indlægaf Fru Sunshine » 24. jan 2016, 21:41

Ville tandlæger være gratis og jeg skulle have fri adgang til oxynorm.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Livets forhold"