Dit forhold til din frisør

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 42
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 332

Re: Dit forhold til din frisør

Indlægaf Hurrze » 27. jan 2016, 02:14

Jeg har haft den samme frisør i næsten 2 år, siden jeg flyttede til min by. Er ikke den aller billigste i byen, men er glad for den. Går kun til frisør cirka hver halve år så har kun været der 3 gange. 2 af gangene kun klip, den første gang var både med klip og striber i håret. Hver gang med vask af håret da det er inclusiv. Var rigtig glad for mine striber og har overvejey at få det igen, men prisen for farvning af mit tykke hår ville være tårnhøj... :) selv min frisør udbrød da hun var halvvejs igennem at farve mit hår at jeg havde meget hår. Mit hår er rigtig tykt og der er virkelig meget af det. Selvom man måske ikke altid kan se jeg når jeg har været til frisør kan man mærke det. Det bliver meget lettere og tyndere. Der går dog ikke særlig lang tid før det er ligeså tykt og kraftigt igen (1 måned måske) :) min frisør er desuden rigtig venlig og giver gode råd i forhold til miy hår. Mit hår og pleje af mit hår er vigtig for mig så vælger ud fra kvaliteten og og jeg er glad for frisøren.
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Craver
Kort karma: 43
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 342

Indlægaf Craver » 5. feb 2016, 09:53

Jeg er helt vild med min frisør - hun er noget af det sødeste, har en fed, FED udstråling, og jeg føler mig altid tryg i hendes frisørstol. Jeg er blevet klippet i hendes salon de sidste 3 år. Inden da gik jeg altid i Poul M, men synes det var ret upersonligt og ikke så hyggeligt.
Jeg kan endda lide hende så meget, at jeg gladeligt tager fra Randers til Aalborg for at blive klippet af hende :genert:
1
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 5. feb 2016, 10:00

Nogen gange popper jeg en vibrator op i hans nummi, og så tager vi til fest, og senere på skadestuen. Fun fun fun.

Ej pjat. Jeg har ingen fast klippeperson, jeg er ikke den trofaste type.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
OberstNasig
Kort karma: 43
Likede indlæg: 396

Indlægaf OberstNasig » 19. feb 2016, 23:32

Jeg elsker sgu min frisør. Efter mange år og mange penge spenderet har jeg omsider fundet en frisør, der forstår sig på mine behov. Og så er det ganske rimelige priser. Efter jeg har rost hende til skyerne, går 3 af mine veninder fast ved hende.
0

Tilbage til "Skønhed"