Vis mig dit permanentede hår :D

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 58
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 451

Re: Vis mig dit permanentede hår :D

Indlægaf Santopia » 19. jan 2016, 19:01

Nu har jeg naturlige krøller, så du må lige bære over med mig, men tænker at du skal tage højde for følgende:

Til hverdag vil dit hår som permanentet/krøllet også sidde helt anderledes, da struktureren/krøllerne fylder en del mere end glat hår og giver et helt andet look, når det er opsat.

Hele permanent-tingen har sikkert ændret sig radikalt de seneste par år, da hårmoden har ændret sig fra at det skulle være helt glattejerns-glat til at det gerne må se naturligt/bølget ud. (altså det er sådan ret firkantet sat op, for der er selvfølgelig mange hårmoder samtidig). Derudover er puddelhundelooket kun moderne for gamle kvinder i forstaderne, er mit indtryk :D

Jeg tror absolut det er nye måder, der permanentes på idag, hvis man finder en salon, der har en ok god finger på pulsen. Jeg fandt en frisørelevs blog der har lavet bølger. Det er godt nok ikke i DK, men stadig : http://tashazwickerhill.com/blog.html/page/3/

Hvis du vælger at få permanentet hår, tror jeg, du evt. bare skal bede om bølger, så du ikke får voldsomme krøller. Så kan du altid få mere end anden gang, hvis du vil det.
0
Brugeravatar
Aksen
Kort karma: 4
Likede indlæg: 29

Indlægaf Aksen » 27. jan 2016, 15:04

Jeg har haft mit permanentet flere gange. Det har jeg været virkelig glad for. Det ligner meget SJPs når det er ny permanentet og holder 3-4 måneder på mig. Mit hår er skandinavisk, tyndt og går til brystet. Det lugter fælt!! Men det har virkelig været fint til at skabe fylde og volumen i mit meget flade hår.
Jeg erfarede at det var rigtig godt at vaske det så lidt som muligt og at redde det så lidt som muligt. Så holdt krøllerne sig pæne meget længere.
Jeg kan kun anbefale det.
0
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3010

Indlægaf vibbsen » 28. jan 2016, 16:39

Jeg har lige fået lavet mit på frisørskolen (den rigtige) i mit fine skandinaviske hår. Og er yderst tilfreds med resultatet.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 98
Likede indlæg: 497

Indlægaf Marioneta » 2. feb 2016, 18:25

Santopia skrev:Jeg tror absolut det er nye måder, der permanentes på idag, hvis man finder en salon, der har en ok god finger på pulsen. Jeg fandt en frisørelevs blog der har lavet bølger. Det er godt nok ikke i DK, men stadig : http://tashazwickerhill.com/blog.html/page/3/

Mon der laves det dér beachy waves i Danmark. Jeg ville elske at få sådan et naturligt bølget/krøllet hår, som hende i den orange trøje.
0

Tilbage til "Skønhed"