Vis os det nyeste billede af din kat...

In_your_eyes
Kort karma: 73
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 606

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf In_your_eyes » 8. maj 2016, 18:24

Hvor er han bare skøn, 2SHY og et perfekt match til dig :love: :love2:
2
:pompom:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8465

Indlægaf 2SHY » 8. maj 2016, 18:28

In_your_eyes skrev:Hvor er han bare skøn, 2SHY og et perfekt match til dig :love: :love2:

Tak :kys: Han er nemlig bare spot on. Nervøsiteten kan vi arbejde med hen ad vejen i små bidder... Også selvom jeg nok skal overveje er alternativ til støvsugeren snart. Han dør da af skræk hvis jeg tænder for den nu :shock:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 8. maj 2016, 18:37

Skal snart bruge nogle større vindueskarme.
rps20160508_203542.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2307

Indlægaf Studsgaard » 8. maj 2016, 18:58

Maja har 4 års fødselsdag idag.
Men syntes egentligt bare jeg er pisse irriterende når jeg vil forsøge at fotografere hende. :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 10. maj 2016, 06:06

Jeg introducerede Aslan til blæseren i går og den var MEGET farlig de første mange timer. Også lidt spændende... Men mest farlig.

Da jeg vågner her til morgen ligger han så i fodenden af sengen lige der hvor blæseren lufter allermest :lol: Og han er super salig!

17

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
McFurPants
Kort karma: 6
Likede indlæg: 156

Indlægaf McFurPants » 10. maj 2016, 11:50

2SHY skrev:Jeg introducerede Aslan til blæseren i går og den var MEGET farlig de første mange timer. Også lidt spændende... Men mest farlig.

Da jeg vågner her til morgen ligger han så i fodenden af sengen lige der hvor blæseren lufter allermest :lol: Og han er super salig!

Nuuurh! Knorhår og mavepels der blæser i "vinden" :klap:
1
Brugeravatar
Lone Elizabeth
Kort karma: 3
Likede indlæg: 159

Indlægaf Lone Elizabeth » 10. maj 2016, 11:55

Han er så dejlig. Må sige at jeg som vanligt gerne vil have en kat det savner et hjem. Har ikke haft killinger siden 1990 i DBA. Og vores svenske prinsesse leverede Mikro. Men voksne katte og tilløbere er dem der bor her. :) :D
1
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 10. maj 2016, 12:38

McFurPants skrev:
2SHY skrev:Jeg introducerede Aslan til blæseren i går og den var MEGET farlig de første mange timer. Også lidt spændende... Men mest farlig.

Nuuurh! Knorhår og mavepels der blæser i "vinden" :klap:

Ja jeg tog først et billede men det viser jo ikke hvordan det hele blafrer :lol: Det er endda på laveste setting

Jeg har faktisk skrevet en del med ham der afleverede Aslan til MinVenKatten her i dag. Han har selv Aslans bror, som ikke havde lyst til at flytte sammen med Aslan igen efter at han havde boet hos en veninde. Veninden bor et sted hvor der er blevet ændret i reglerne for kattehold og så måtte hun desværre vælge mellem de 2 katte hun havde :( Aslan viser sig at være fra december 2014 og ikke maj sidste år. Ham jeg skrev med har haft med Aslan og hans kuld at gøre siden dag 1, så han må om nogen vide det. Han var meget glad for at høre at Aslan er ved at falde godt til og se lidt video og billeder af ham. Jeg har skrevet at hvis han og/eller veninden vil følge med fremover, så er de velkomne til at give lyd fra sig :) Jeg er selv nysgerrig efter hvad der er blevet af Penny siden hun ikke er på hjemmesiden længere (de piller dem også af hvis de bliver syge og skal i behandling, så at hun ikke er på hjemmesiden er ikke ensbetydende med at hun har fået et hjem). Jeg ved bare ikke om jeg kan få mig til at skrive og spørge :genert: Jeg føler lidt jeg er i bad standing nærmest :trist:
1

Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 11. maj 2016, 20:17

Store poter for en 4 mdr gammel killing, huh? Seriøst. Jeg har ikke små feminine hænder. Jeg bruger str. 9,5-10 i handsker og har lige så store hænder som min mand :D
10
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 11. maj 2016, 20:42

Måske er jeg bare vant til usandsynligt små poter. Er de ikke usædvanligt store - navnlig for den alder?
0
Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 24
Likede indlæg: 330

Indlægaf Tilly » 12. maj 2016, 18:07

Det er hårdt at være en kat i varmen, så hårdt at Mis synes hun er nødt til at optage 2 stole...

IMAG0393.jpg

IMAG0386.jpg

IMAG0383.jpg
13
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2307

Indlægaf Studsgaard » 12. maj 2016, 19:45

Pludselig kom Maja løbende ret hurtigt ind af den åbne terrassedør og gemte sig under bordet.
Noget hun ikke har gjort siden vi fik ny dør og dermed afskaffet kattelemmen - så jeg blev nysgerrig, og ganske rigtigt, hun havde været på jagt.

Jeg kan som info fortælle fuglen overlevede, for da jeg ville snuppe kat med fugl og smide hende ud, slap hun fuglen indenfor. Og efter en længere kamp for at få åbnet et vindue/dør til den stakkels fugl, og undgå at Maja igen fik fat i den, så fik jeg fuglen lukket ud og den fløj afsted imens Maja sad og skulede ondt til mig.
9
Brugeravatar
Lone Elizabeth

Indlægaf Lone Elizabeth » 13. maj 2016, 03:57

Krølle skrev:Måske er jeg bare vant til usandsynligt små poter. Er de ikke usædvanligt store - navnlig for den alder?

Har Mizzy der har de sødeste små bløde poter og Plet der har et par kæmpepoter (selv sammenlignet med datterens Maine Coon). Og bare måden de går på er vidt forskellig. Jeg er aldrig i tvivl om hvem der kommer ind af kattelemmen. Men en korthårskat kan sagtens have nogle kæmpe fusser. :)
1
Brugeravatar
Lone Elizabeth

Indlægaf Lone Elizabeth » 13. maj 2016, 04:14

Studsgaard skrev:Pludselig kom Maja løbende ret hurtigt ind af den åbne terrassedør og gemte sig under bordet.
Noget hun ikke har gjort siden vi fik ny dør og dermed afskaffet kattelemmen - så jeg blev nysgerrig, og ganske rigtigt, hun havde været på jagt.

Jeg kan som info fortælle fuglen overlevede, for da jeg ville snuppe kat med fugl og smide hende ud, slap hun fuglen indenfor. Og efter en længere kamp for at få åbnet et vindue/dør til den stakkels fugl, og undgå at Maja igen fik fat i den, så fik jeg fuglen lukket ud og den fløj afsted imens Maja sad og skulede ondt til mig.

Havde også lige en fugl der var tæt på myrdet af vores svenske diva (hun er en jæger af format, Pga nød da vi fik hende) Plet er tilgengæld noget nær pinlig i sine forsøg, Men apropos fugl i stuen. Var denne jeg delte på Jubii i 2010. Mismis var prinsen. Også da han blev blind.

"Så stopper det lige nu med at slæbe dyr ind ad kattelemmen, ellers bliver den spærret, møgdyr". :sur:

En ting er mus, det har jeg efterhånden vænnet mig til. :rulle:

Derefter 2 rotter (store) - og guderne må vide hvor han havde fået dem fra - havde skadedyrsbekæmpelsen herude for en sikkerheds skyld, men det var ikke her (og det vænner jeg mig IKKE til). :tie::tie::tie:

Men til morgen satte han trumf på da han på en eller anden facon fik trukket en særdeles levende og meget skrigende stor måge igennem kattelemmen, hvordan så end har fået fat i den, hvorefter han slap den (han havde fat i nakken på den, og fik nogle ordentlige slag af vingerne). :shock::shock:

Prøv lige at have en stor skrigende måge flyvende rundt i stuen - og resten af huset - selvom vi åbnede alt hvad åbnes kan af døre og vinduer- . Den fløj kun hen til de vinduer der ikke kan åbnes, så den var åbenbart også dum, hvilket må være årsagen til at Mismis fik fat i den. :gruble::tie::tie:

Det tog en time inden vi fik den jaget ud. :sur:

Altså en kopi af jubii tråd i 2010 .
9
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2370

Indlægaf achillaxedprune » 13. maj 2016, 05:49

Krølle skrev:Måske er jeg bare vant til usandsynligt små poter. Er de ikke usædvanligt store - navnlig for den alder?

Leif har også nogle kæmpe poter... Måske det er en hankatte-ting?

Jeg har også relativt store hænder af en kvinde, og har prøvet at tage et billede her til morgen. :)

image.jpeg
Senest rettet af achillaxedprune 13. maj 2016, 15:51, rettet i alt 1 gang.
5
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Kæledyr"