Vis os det nyeste billede af din kat...

Brugeravatar
Vira
Kort karma: 586
Geografisk sted: Slagelse
Likede indlæg: 3103
Kontakt:

Re: Vis os det nyeste billede af din kat...

Indlægaf Vira » 2. mar 2016, 12:17

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 956
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 2. mar 2016, 12:18

Pussikat82 skrev:Det seneste billede af Phoebe :lun: Hun holder i øvrigt giveaway på bloggen lige nu, for hun er sat på slankekur pga. for meget guf i løbet af efteråret. Så derfor deler hun ud af sine snacks, og jeg har været ude for at købe andre lækkerier og sjov til præmien også, som består af lækkerier og legetøj til kat. Kig forbi og deltag, hvis I har lyst :) http://thebigmeowski.blogspot.dk/2016/02/phoebes-giveaway-del-1-vind-lkkerier-og.html

Det her er i øvrigt præmien :) Katnipposen går kattene totalt amok over :lol: Har måttet pakke den langt væk, fordi Ozzy gerne ville stjæle den :-D

Billede

Kender I kitty boinks? (det der sugerørsformede legetøj, jeg dog her har vendt enderne ind på, så den kan stå op). Nogle katte er totalt vilde med dem. Det er sådan en fjederdims, som man kan skyde afsted, så de fræser efter den:

1
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
PaleSeptember
Kort karma: 75
Likede indlæg: 1107

Indlægaf PaleSeptember » 3. mar 2016, 17:09

Chilaca med hendes "couldn't care less-attitude" :devil:

8 uger drægtig og + 1350 gram!

Billede
14
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 193
Likede indlæg: 2190

Indlægaf Mani » 3. mar 2016, 17:24

Jeg var ved at lægge vasketøj sammen - men måtte forlade projektet for at lege 'soccer-mom'. Det benyttede herren sig af...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Lone Elizabeth
Kort karma: 4
Likede indlæg: 164

Indlægaf Lone Elizabeth » 4. mar 2016, 07:41

Barnebarn Nanna på 18 mdr og deres Maine Coon dreng Anton på 11 mdr. er meget glade for hinanden. :lun: :love:
14
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 573
Likede indlæg: 4467

Indlægaf Krølle » 4. mar 2016, 20:29

Den sødeste lånekat har indtaget stuerne :love:
10
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1199
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 11215

Indlægaf 2SHY » 4. mar 2016, 21:46

"Komme over til dig? Du kan tro nej! Dumme og onde madslave! Jeg risikerer bare at du kommer og putter klamheder i halsen på mig lige når jeg er begyndt at stole lidt på dig igen. Onde onde nissemor!"
6
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 5. mar 2016, 15:19

Putte session :lun:
7

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 183
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2129

Indlægaf Elvispop » 5. mar 2016, 20:00

Lidt lørdags-sofa-slapper.
rps20160305_205842.jpg
7
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 9. mar 2016, 07:32

Dette bliver nogle af de sidste billeder af Sebastian. Efter mange svære overvejelser har jeg været nødt til at beslutte at han skal have fred senere i dag kl. 15:20 :whine: Hold nu kæft hvor er det hårdt! :whine: Sebastian er min bedste ven og nærmest mit barn. Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op nu ud over at forsøge at få nogle sidste gode timer med ham
1

Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 9. mar 2016, 08:11

Åh Shy, det er jeg forfærdeligt ked af at høre :whine:

Det er så flot, at du tager beslutningen nu, hvor tiden er kommet, men det gør det på ingen måde nemmere at komme igennem. Det er og bliver en forfærdelig ting at sige farvel, selvom man godt ved, det er det rigtige at gøre, og det hjælper ikke rigtig, uanset hvor meget man prøver at sige til sig selv, at det "kun" er så forfærdeligt, fordi man elsker den lille fluffball så meget og har haft mange gode år sammen.

Verden falder sammen, når man mister nogen, man elsker. Simple as that. Det er helt forståeligt, og det bedste, du kan gøre, er vel at anerkende det. Det bliver umanerligt hårdt, men du har heldigvis utallige goder minder med S at trække på :ae:

Giv den flotte røde fyr et mavenus herfra og vid, at vi har sendt et par gode legekammerater i forvejen til at tage sig af ham, der hvor han skal hen.

Kram
5
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 9. mar 2016, 08:45

Lånemis ser gårsdagens afsnit af fugle-tv. I forgårs var det et år siden, vi sagde farvel til Mis - det var faktisk rigtig rart at være et nyt sted og have besøg af sød kat på dagen :lun:

Mis vil nok altid være katTEN for mig, men i dag er det næsten kun de gode ting, der fylder, og jeg glæder mig faktisk til at få ny(e) terrorist(er) i huset.
10
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 736
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 15012

Indlægaf icelady » 9. mar 2016, 08:49

Åh, 2Shy, det gør mig så ondt. :(

Håber virkelig du får det bedste ud af de sidste timer med ham. :kram:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 9. mar 2016, 09:52

Tak :kys: På sin vis ville jeg gerne have haft det overstået tidligere og der var også en mulighed for en tid kl 10. Men min mor skulle til møde i banken der, og jeg har virkelig brug for hendes støtte til det her kan jeg mærke.

Jeg har haft en god "snak" med Sebastian i nat med de ting jeg nu havde brug for at fortælle ham og jeg har bedt ham om at vente på mig, når det bliver mig der skal over regnbuebroen. Ja jeg ved godt det er mega tacky og alt det der, men jeg kan godt lide ideen om at de venter på os til vi også skal herfra

Så nu overvejer jeg lidt om hvordan det skal foregå. Men det er fuldstændig blæst at gære, for jeg tror det giver sig selv når jeg er derude

Øv! Hvorfor skal dem man holder af dø? :trist:
5

Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 9. mar 2016, 11:46

Det er så fin en tanke!
1

Tilbage til "Kæledyr"