Din første kærlighed!

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3441

Re: Din første kærlighed!

Indlægaf HappyPaww » 20. jan 2016, 13:57

Sikke nogle dejlige historier :lun: (Undtaget din, Lemonella - hvor forfærdeligt tragisk :( )

Jeg blev altid meget forelsket i alle mulige drenge som barn - der var bl.a. søde Thomas fra klassen, som alle fandt ud af, jeg kunne lide, og som alle klassekammeraterne på lejrskolen i 2. klasse mobbede mig noget så forfærdeligt med :whine: Og Thomas sagde til mig, at han håbede, det ikke passede :(
Der var også ham fra klassen over os, der lignede drengen fra "Lad Isbjørnene Danse", diverse af de seje lækre drenge i parallelklassen, osv. osv.

Den første rigtige kærlighed var Benjamin, og det var sommeren inden jeg fyldte 17 - han var ½ år ældre og venner med min nye slyngveninde fra gymnasiet. En dag skulle de hjem til mig og se film, og hun dukkede aldrig op - og så begyndte Benjamin ellers at kurtisere mig :lun: Han skulle rejse på noget sommerskole, og dagen inden han skulle afsted, dukekde han op hjemme hos os, med en lille bamse og så kyssede han mig :kys:
Det var forfærdelige 6 uger, hvor jeg fik nogle enkelte korte telefonopkald, og fik lov til at sende breve til ham fra hans forældres fax, og han sendte mig nogle der også, som de lovede ikke at læse :lol:
Vi var kærester i 1 år og 9 mdr. samlet set, og han var mit et og alt. Det begyndte at gå i stykker, da han flyttede væk fra byen pga. uddannelse, og pludselig vist syntes at hans nye liv var mere spændende. Det tog virkelig hårdt på mig, og jeg var ikke så sød ved mig selv de næste år derefter ift. andre fyre...

Men vi var så unge og forelskede, og det var et rigtig godt første forhold - og jeg ønsker ham det bedste i dag (vi har ikke kontakt andet end at vi er på Facebook. Han kontaktede mig faktisk da jeg havde en anden kæreste (han var vist nyligt single), men vi mødtes aldrig igen). Nu er han gift med 3 børn og jeg er jo også godt afsat :)
2
chokoladegris
Kort karma: 5
Likede indlæg: 107

Indlægaf chokoladegris » 20. jan 2016, 16:53

Min første kærlighed er min ekskæreste :-D vores forhold varede 4 måneder, men ialt vi var sammen 6-7 måneder. Vi var 17 år på det tidspunkt og var bare smask forelsket i ham. Kan ikke engang forklare hvorfor, men han fik mig bare til at føle at jeg var fantastisk og det føltes så naturligt at være sammen med ham. Vi har indtil for lidt over 1,5 år siden set hinanden on/off med flere måneders mellemrum, dette blev dog aldrig til mere også fordi at han faktisk ikke gjorde det på en ret sød måde, fordi at han kun gad mig når han var single og når han så fik en kæreste, cuttede han bare kontakten (han havde mange kærester, haha). Det var et langdistance forhold vi havde :-D vi bor dog i samme by nu og har snakket med ham et par gange uden problemer. Ville dog ikke have lyst til at involvere mig med noget seriøst med ham igen, fordi at vi på de 6-7 år siden vi var kærester er blevet to vidt forskellige personer :-) så er glad for at vi aldrig er blevet seriøse, men det er da meget rart at have de minder fra da vi var kærester og havde det godt sammen.
1
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1394

Indlægaf Filipai » 20. jan 2016, 17:06

Min første kærlighed var vidst i 4. klasse, da Phillip begyndte i klassen. Han var et hovede højere end alle de andre drenge, og spændende fordi han var ny. Det virkede lidt som om alle pigerne synes han var lidt sød. Det var han så ikke fandt vi ud af, efter et par uger i samme klasse, og derfor lavede vi en Phillip hader klub i stedet. Og vi indspillede et bånd om hvor meget vi hadede ham (selvfølgelig som en sang, over en melodi fra Grease)

I 5. klasse blev jeg hold i hånd kærester med Anders, som kom til at give mig sin mormors julegave (en grim ravhalskæde) i stedet for den glasfigur han havde købt til mig. Han blev knald rød i hovedet da jeg åbnede den, foran alle de fnisende piger til min fødselsdag.

Min sådan første rigtigt rigtige kærlighed(og den hvor jeg fik mit første kys) endte desværre utroligt grimt, og passer vidst ikke helt ind her.

Og så var der Patrick. Årrh, han var skøn. Han var den jeg betragter som min første (you know) trods at overstående ikke gav mig muligheden for at vælge. Han var drømmende skøn. Da han skulle på efterskole langt væk, slog han op. Jeg var knust. Vi genoptog kontakten da vi blev lidt ældre, og han er sgu stadig en super dejlig fyr, med de skønneste øjne, jeg genfandt dog aldrig rigtig interessen for ham igen, for der var jeg ligesom kommet i gymnasie med masser af fester og fyre :D
1
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 42
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 332

Indlægaf Hurrze » 27. jan 2016, 01:07

Min første kærlighed var som 17 årig. I folkeskolen havde jeg dog haft 1 crush eller to. Men første gang det var seriøst var som 17 årig. For mig er udtrykket første kærlighed den første hvor der har været kærlighed, og ikke kun crushes den ene vej. Altså første seriøse forhold/partner. Var som sagt 17 til en slags fest min by. Lidt alla festuge/byfest. Kommer fra en lille by hvor de fleste kender hinanden. Men var afsted med mine venner bla min bedste veninde. Vi rendte ind i nogle vi kendte der kommer fra en anden by i cirka samme område... Vi sad og drak og snakkede og faldt i snak med en af fyrene. Sad på et tidspunkt også på hans ben kan jeg huske. På et tidspunkt gik vi en tur sammen, og jeg var virkelig fuld. Tror jeg vi begge var. Vi endte faktisk med at have sex ved en busk op ad et hus.. Upps.. Fik efterfølgende hans nummer... Vi skrev sammen i et par uger (2-3 uger) og aftalte at mødes hos ham. Vi så hinanden et par gange og blev derefter kærester. Han var 17 ligesom mig, men blev 18 mens vi var kærester. Vi var kærester i lidt over 2 måneder hvorefter han slog op med mig fordi han havde fået følelser for en anden. Han var desuden den der tog min mødom, og den første jeg har elsket... Tænker også på ham ind i mellem, er dog sjældent. Ved hvert fald at jeg aldrig glemmer min første kærlighed (ham) :)
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6035

Indlægaf LadyFox » 27. jan 2016, 20:09

Min daværende bedste veninde skulle på date med en fyr hun havde mødt på arto, og hun var rimelig nærvøs så hun inviterede mig med. Det var en smadder hyggelig dag, men da han var gået fortalte hun mig at han slet ikke var noget for hende - og senere den aften skrev han til mig at han ikke havde kemi med min veninde, men han synes at jeg var sød - og jeg havde det på samme måde. Jeg fortalte min veninde at han havde skrevet oh hun synes jeg skulle gå efter ham - og det gjorde jeg så. Dagen efter inviterede jeg ham hjem - og han blev i flere dage og kom godt ud af det med min familie og han var bare perfekt. Det viste sig så vi havde alle de samme venner - og vi faktisk havde været til del af de samme fester. I flere måneder var vi uadskillelige - han slog så op med mig ud af det blå, og jeg var ulykkelig og spiste ikke i næsten en uge jeg græd og jeg græd og jeg græd, jeg troede jeg skulle dø. Han kom så og snakkede og vi blev sådan "halvkærester" og resten af sommerferien var perfekt.

Sommerferien endte - og jeg skulle på efterskole og vi lovede hinanden at holde sammen - kærligheden var jo så stærk og vi var naive - den første måned gik fint, men så blev han forelsket i en anden, og det samme gjorde jeg. Men vi holdt kontakten - selv da jeg nogle måneder efter blev indlagt på psykiatrisk afdeling, han kom dog aldrig og besøgte mig som lovet - men han støttende mig. Flere år efter mødtes vi stadig og kunne ikke lade være med at have sex.
Den dag i dag er vi stadig smadder gode venner.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 94
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 1055

Indlægaf Tanten » 28. jan 2016, 00:27

Han hed John og var ikke min første forelskelse - men han var den første, hvor det var gengældt, og som var stolt af at holde mig i hånden foran de andre i skolen eller klubben. Jeg var 13 og gik i 8. klasse, og han 15 og gik i 10.

Han skulle være pressefotograf og jeg journalist, og vi skulle sammen afdække uretfærdigheder i verden.

Vi var kærester i hele 3 mdr., men jeg var alt for ung, og mine forældre var alt for meget inde over, hvor han var vant til at have noget ungdomsprivatliv som yngste barn i en stor søskendeflok med en alenemor. Han slog op - og fortrød.

Jeg fik en anden kæreste - som senere blev far til mine sønner. Men på sidste skoledag i 9. klasse kom jeg til at kysse med John. Stor krise og meget drama.

Herefter var vi nok hinandens "the one that got away" - for tænk, hvis vi havde været ældre og mere modne, da vi mødtes. Vi forsøgte med et venskab, men der var for meget magi i luften til, at det kunne fungere.

Magien er væk, men han var og er en helt fantastisk sød mand, som jeg i dag har sporadisk kontakt med over Facebook. Det glæder mig, at han har et godt ægteskab, i øvrigt med en af vores gamle skolekammerater, og har fået to dejlige børn.
2
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 74
Likede indlæg: 655

Indlægaf Precaseptica » 31. jan 2016, 09:28

Åh. Hun hed Louise. Hun var halvt italiener, så det var en meget eksotisk forelskelse for en 16 årig uden nogen erfaring med piger. Jeg stødte på hende da jeg startede i 10. klasse, og vi gnubbede skuldre hver dag hele året. Det var en på samme tid meget magisk og enormt deprimerende tilstand af ulykkelige forelskelse hele det år. Jeg mindes, hvordan jeg fuldstændigt mistede mit ellers meget friske og frække humør i løbet af året.

Jeg har tænkt over det mange gange siden og jeg tror måske jeg havde en chance, hvis jeg havde spillet mine kort bedre i starten, da vi lige mødtes, for der var hun også meget interesseret i at snakke med mig hele tiden. Det var en hård sommerferie, men jeg kom da videre efter skoleåret var omme. Det gjorde meget, at vi ikke hverken sås eller snakkede sammen til sidst.

Af uforklarlige årsager startede det hele så forfra med en ny Louise, da jeg startede i gymnasiet. Hun kastede gæt-mit-navn bolden til mig første dag og jeg skulle kluntet skuespille at hendes navn ikke allerede på det tidspunkt havde svitset sig fast i min hukommelse.
2
Brugeravatar
Brutus
Kort karma: 6
Likede indlæg: 107

Indlægaf Brutus » 31. jan 2016, 12:42

Hun hed Alice. En lille mørkhåret skønhed.
Vi havde gået i klasse sammen siden 1. og havde altid været venner.
Først da hormonerne begyndte at røre på sig, blev det til rigtig forelskelse, og i hendes forældres halvmørke kælder, fik jeg mit første kys af hende. :love:
Desværre skulle hun rejse fra byen, og vi mødtes aldrig siden, :trist: men jeg tænker tit på hende.
Vi var 12 år gamle begge to. :engel:
0

Tilbage til "Forhold og sex"