Den store juletråd 2015

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Æske » 3. dec 2015, 23:57

DetSorteCirkus skrev:Så er mit kalenderlys næsten kommet ned til 3'eren.

Det er mit på ingen måde :lol:

Tilgengæld har jeg været til julekoncert i dag med mit tidligere kor. Det var virkelig dejligt og lidt nostalgisk og jeg fik lov til at synge lidt med til sidst :love2:
4
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 4. dec 2015, 00:44

Sunshine, hvad var det for en honninghjerteopskrift du brugte tidligere i tråden? Og så var der noget med rugbrød, ikke?

Jeg skal have den årlige julebagedag med mine efterskoletøser på lørdag og vi kunne godt tænke at lave honningkager, men ingen af os har prøvet det før.
Senest rettet af Æske 4. dec 2015, 07:51, rettet i alt 2 gange.
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6862

Indlægaf Daine » 4. dec 2015, 06:25

Jeg så "Super Cyclone" i går aftes, den var i min kalenderpakke. Jeg ELSKER katastrofefilm, og dette var en ægte katastrofefilm. Blot ikke på den fede måde :tie: Kæft den var dårlig, de special effects der var, var så uhyggeligt dårligt udført at selv jeg kunne se det var fake. Og tingene hang ikke rigtig sammen ... hovedpersonerne var på et tidspunkt på et skib midt i en gigantstorm. Man ser dem blive slynget rundt og de snakker om de gigant høje bølger. Så ser man skibet udefra ... havet er BLIKstille :stoned:

Men altså, coveret er da meget fedt ...

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 4. dec 2015, 06:45

Daine skrev:Jeg så "Super Cyclone" i går aftes, den var i min kalenderpakke. Jeg ELSKER katastrofefilm, og dette var en ægte katastrofefilm. Blot ikke på den fede måde :tie: Kæft den var dårlig, de special effects der var, var så uhyggeligt dårligt udført at selv jeg kunne se det var fake. Og tingene hang ikke rigtig sammen ... hovedpersonerne var på et tidspunkt på et skib midt i en gigantstorm. Man ser dem blive slynget rundt og de snakker om de gigant høje bølger. Så ser man skibet udefra ... havet er BLIKstille :stoned:

image.jpeg

Haha, ja den lyder lettere rædselsfuld :lol:
1
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3259

Indlægaf DD_81 » 4. dec 2015, 06:48

Daine skrev:Jeg så "Super Cyclone" i går aftes, den var i min kalenderpakke. Jeg ELSKER katastrofefilm, og dette var en ægte katastrofefilm. Blot ikke på den fede måde :tie: Kæft den var dårlig, de special effects der var, var så uhyggeligt dårligt udført at selv jeg kunne se det var fake. Og tingene hang ikke rigtig sammen ... hovedpersonerne var på et tidspunkt på et skib midt i en gigantstorm. Man ser dem blive slynget rundt og de snakker om de gigant høje bølger. Så ser man skibet udefra ... havet er BLIKstille :stoned:

image.jpeg

jeg kan også godt lide den type film, men ligger også altid mærke til dårlig/plat grafik, og fejl...
Jeg er så dårlig til at huske filmnavne, men det er ikke så længe siden vi så en på blockbuster, hvor der kommer en masse super jordskælv, og superfar redder datter og eks-kone, og et par heltmodige drenge, vha helikopter og speedbåd.
Og den var grundlæggende fed nok, der var bare lidt for meget dårlig grafik.

Og jo bedre de bliver til netop grafik med computere, jo dårligere bliver det nogle gange synes jeg.
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
DD_81

Indlægaf DD_81 » 4. dec 2015, 06:48

Billede
11
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 4. dec 2015, 06:48

Her hygger drillenissen sig rigtigt om natten :afro: Hvor er det i øvrigt skønt, at man kan kværne samtlige pebernødder i går aftes og barnet straks tror at, det er nissen :fløjt:

Billede
9
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1448

Indlægaf Badesandalen » 4. dec 2015, 07:25

DD_81 skrev:jeg kan også godt lide den type film, men ligger også altid mærke til dårlig/plat grafik, og fejl...
Jeg er så dårlig til at huske filmnavne, men det er ikke så længe siden vi så en på blockbuster, hvor der kommer en masse super jordskælv, og superfar redder datter og eks-kone, og et par heltmodige drenge, vha helikopter og speedbåd.

Og jo bedre de bliver til netop grafik med computere, jo dårligere bliver det nogle gange synes jeg.

Er det San Andreas med Dwayne Johnson du tænker på? Den er godt nok også bare en kliché. Synes nu det værste er slutningen med det flag der, som vi sad og grinede af i biografen. :stoned:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
DD_81

Indlægaf DD_81 » 4. dec 2015, 08:24

Badesandalen skrev:
DD_81 skrev:jeg kan også godt lide den type film, men ligger også altid mærke til dårlig/plat grafik, og fejl...

Er det San Andreas med Dwayne Johnson du tænker på? Den er godt nok også bare en kliché. Synes nu det værste er slutningen med det flag der, som vi sad og grinede af i biografen. :stoned:

Ja det er den... :) Og ja den er ret kliche.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 4. dec 2015, 10:21

Æske skrev:Sunshine, hvad var det for en honninghjerteopskrift du brugte tidligere i tråden? Og så var der noget med rugbrød, ikke?

Jeg skal have den årlige julebagedag med mine efterskoletøser på lørdag og vi kunne godt tænke at lave honningkager, men ingen af os har prøvet det før.

Det var den her:
http://www.anneheinze.dk/tag/bløde-honningkager/

Og så skal man putte et stykke rugbrød i kagedåsen, når de er bagt. Så bliver de ved med at være fint bløde.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5758

Indlægaf Animi » 4. dec 2015, 11:52

Jeg vågnede og havde det dårligt - så jeg besluttede mig for at blive hjemme og holde Jesus og Josefine marathon. Det er bestemt ikke helt dumt - elsker den julekalender :lol2:
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 4. dec 2015, 15:21

Jeg har egentlig været flittig, hvis jeg selv skal sige det.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1156
Likede indlæg: 6806

Indlægaf Wizzze » 4. dec 2015, 15:27

Fru Sunshine skrev:Jeg har egentlig været flittig, hvis jeg selv skal sige det.

Hvornår skal vi komme? :savl:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4202

Indlægaf Persnikedy » 4. dec 2015, 15:28

^ :savl:

De nugacrisps der... har du en opskrift på dem? :-D
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 4. dec 2015, 15:32

Wizzze skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg har egentlig været flittig, hvis jeg selv skal sige det.

Hvornår skal vi komme? :savl:

I kommer bare :D
1

Tilbage til "Fest og bryllup"