Den store juletråd 2015

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2408

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Badesandalen » 9. dec 2015, 11:55

DetSorteCirkus skrev:
Badesandalen skrev:Jeg er helt enig! Det ligner en kat, men det er en engel med de to smarties der er i dem alle (går jeg ud fra) i ryggen.

rsz_20151209_115813.jpg

Hvad koster sådan en kalender?

Aldi har de seneste to år haft én til 20 kr., hvor der nogle af dagene er sådan nogle chokolader, som du viser, i og de andre enten ren mælkechokolade eller nogen med det der hvide fyld, Kinder bruger.
En rigtig god kalender, som jeg helt sikkert skulle have haft igen, hvis det ikke var, fordi der lige kom et Ritter-træ på tværs :fløjt:

Apropos Ritter - de har en pop op-butik i Field´s lige nu, og den har alle de der juleting, jeg så (og for nogens vedkommende købte) i Berlin, men priserne er helt væk fra vinduet. Mit træ, som jeg har givet 5 € for, koster her 89 kr. :gisp: og til/fra-kortene af chokolade 50 kr. mod 20 i Tyskland.

Den kostede 20,- i Bilka. Jeg er ret jaloux over dit lille træ, btw! :D
0
"One of the pigeons turned out to be a pinecone."

Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 473
Likede indlæg: 4510

Indlægaf Pandesteg » 9. dec 2015, 11:55

DetSorteCirkus skrev:
Badesandalen skrev:Jeg er helt enig! Det ligner en kat, men det er en engel med de to smarties der er i dem alle (går jeg ud fra) i ryggen.

rsz_20151209_115813.jpg

Aldi har de seneste to år haft én til 20 kr., hvor der nogle af dagene er sådan nogle chokolader, som du viser, i og de andre enten ren mælkechokolade eller nogen med det der hvide fyld, Kinder bruger.
En rigtig god kalender, som jeg helt sikkert skulle have haft igen, hvis det ikke var, fordi der lige kom et Ritter-træ på tværs :fløjt:

Apropos Ritter - de har en pop op-butik i Field´s lige nu, og den har alle de der juleting, jeg så (og for nogens vedkommende købte) i Berlin, men priserne er helt væk fra vinduet. Mit træ, som jeg har givet 5 € for, koster her 89 kr. :gisp: og til/fra-kortene af chokolade 50 kr. mod 20 i Tyskland.

Mener den koster 129. Min mand har den og der har da været hule chokoladefigurer med smarties inden i og/eller små æsker med smarties i flere gange, så det er da fint synes jeg. Det ville være lidt kedeligt, hvis der var det samme hver dag.

Edit: Nej, så må det være en anden version min mand har, hvis den der vises kun koster 20 kr :gruble:

Og @Sunshine: No biggie :jule:
Senest rettet af Pandesteg 9. dec 2015, 12:00, rettet i alt 1 gang.
0
I don't follow rules. I follow dogs. On Instagram.
Brugeravatar
Badesandalen

Indlægaf Badesandalen » 9. dec 2015, 11:59

Pandesteg skrev:
DetSorteCirkus skrev:

rsz_20151209_115813.jpg

Mener den koster 129. Min mand har den og der har da været hule chokoladefigurer med smarties inden i og/eller små æsker med smarties i flere gange, så det er da fint synes jeg. Det ville være lidt kedeligt, hvis der var det samme hver dag.

Jeg tror det er den store af dem.
0

Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 994
Likede indlæg: 16926

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. dec 2015, 12:01

Badesandalen skrev:Den kostede 20,- i Bilka. Jeg er ret jaloux over dit lille træ, btw! :D

Det er alle :cool: Misundelige på mit træ.
Og det smarte er, at næste år kan jeg bare fylde det med små Ritter´ere igen. Jeg satser stærkt på også at tage på før-juletur til Tyskland der, så forhåbentlig kan det blive de rigtige med julemotiver.

Nå, jamen, så er den fra Aldi jo ikke bedre. Men måske du næste år skal have fat i den Smarties-kalender, Pandes mand har :)
1
"For det første er jeg ikke dyretæmmer, og for det andet står jeg MIDT i en opvask!!!"
Brugeravatar
Pandesteg

Indlægaf Pandesteg » 9. dec 2015, 12:01

Badesandalen skrev:
Pandesteg skrev:
DetSorteCirkus skrev:

rsz_20151209_115813.jpg

Jeg tror det er den store af dem.

Ja det er så - jeg var ikke lige klar over, at der var flere versioner, beklager (har også lige rettet i mit indlæg). Men det er lidt surt, hvis der ikke er "ren" smarties i nogle af lågerne i den billige kalender, det vil jeg give dig.
0
Brugeravatar
Pandesteg

Indlægaf Pandesteg » 9. dec 2015, 12:03

Jeg har forresten en Milka-kalender. Den er lækker. Nogle af chokoladerne har det der hvide yoghurtagtige fyld, mums. Men den smager ikke helt så meget af barndom som den billige chokoladekalender jeg fik, da jeg var barn. Men man kan vel ikke brokke sig :P
1
Brugeravatar
Badesandalen

Indlægaf Badesandalen » 9. dec 2015, 12:11

DetSorteCirkus skrev:
Badesandalen skrev:Den kostede 20,- i Bilka. Jeg er ret jaloux over dit lille træ, btw! :D

Det er alle :cool: Misundelige på mit træ.
Og det smarte er, at næste år kan jeg bare fylde det med små Ritter´ere igen. Jeg satser stærkt på også at tage på før-juletur til Tyskland der, så forhåbentlig kan det blive de rigtige med julemotiver.

Nå, jamen, så er den fra Aldi jo ikke bedre. Men måske du næste år skal have fat i den Smarties-kalender, Pandes mand har :)

Du er sgu da sød. :lol:

Det bliver jeg nødt til. Jeg har også kigget på den ud af øjenkrogen når jeg har set den i en butik, jeg har bare været for nærig. Men næste år! :deer:
0

Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 351
Likede indlæg: 4330

Indlægaf Skralde » 9. dec 2015, 12:34

Åh altså, jeg er virkelig et utålmodigt barn i disse dage! Går dagene ikke bare viiildt langsomt?! :genert:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2148
Likede indlæg: 12678

Indlægaf Wizzze » 9. dec 2015, 12:37

Maoam skrev:Jeg har vidst lige modtaget min julegave fra min kæreste, da posten kom med en pakke. Det står med stor skrift på siden, hvor den kommer fra.

:fløjt: :santa2:

Amatør, man få da hendes gaver sendt til kontoret :rulle:

(Wizzze, klog af skade)
:-D
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 472
Likede indlæg: 8328

Indlægaf Persnikedy » 9. dec 2015, 12:37

Jeg skal ind og nyde det her i aften
http://www.jyske-opera.dk/dk/oplev-opera/julekoncerter/

Åh hvor jeg håbe det bliver smukt. Akkustikken i sådan en kirke er jo helt i top så koret rigtig kan komme til sin ret.
Også bagefter middag med de 2 venner jeg også skal ind og se det med. Den ene har aldrig oplevet opera kor, den anden har aldrig oplevet danske jule salmer

Åh jeg glæder mig!!!
2
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. dec 2015, 12:43

Skralde skrev:Åh altså, jeg er virkelig et utålmodigt barn i disse dage! Går dagene ikke bare viiildt langsomt?! :genert:

Indtil nu har jeg navigeret efter diverse studiedeadlines og ikke ligefrem haft følelsen af, at tiden gik for langsomt ( :panik: ), men nu, hvor vi kun mangler at holde et lille oplæg i morgen, og min mor er færdig med kemo for denne gang ( :banan: ), begynder utålmodigheden at snige sig ind.
1
"For det første er jeg ikke dyretæmmer, og for det andet står jeg MIDT i en opvask!!!"
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 330
Likede indlæg: 1697

Indlægaf Thestral » 9. dec 2015, 13:25

Skralde skrev:Åh altså, jeg er virkelig et utålmodigt barn i disse dage! Går dagene ikke bare viiildt langsomt?! :genert:

Åh gud nej. Dagene flyver afsted og jeg skal snart til eksamen igen :panik:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 9. dec 2015, 13:32

Min far har købt 2-pack-pålægchokolade fra Galle & Jessen. Så ved man, at juleferien nærmer sig :cool:
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10260

Indlægaf Fru Sunshine » 9. dec 2015, 13:54

Jeg mangler stort set alle gaver, så nej, tiden går ikke langsomt. Den går for hurtigt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 71
Likede indlæg: 1056

Indlægaf Maoam » 9. dec 2015, 14:29

Wizzze skrev:
Maoam skrev:Jeg har vidst lige modtaget min julegave fra min kæreste, da posten kom med en pakke. Det står med stor skrift på siden, hvor den kommer fra.

:fløjt: :santa2:

Amatør, man få da hendes gaver sendt til kontoret :rulle:

(Wizzze, klog af skade)
:-D

:lol:

Jeg undrer mig også over, han ikke fik den sendt til arbejdet eller en af hans venner. Det er måske fordi, pakken er så stor, at den ville være svær at få med hjem på cyklen.
0
Love, love, peace, peace :pompom:

Tilbage til "Fest og bryllup"