Den store juletråd 2015

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 218
Likede indlæg: 4257

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf sigge » 11. dec 2015, 20:30

Daine skrev:
sigge skrev:Jeg er blevet spurgt om en anmeldelse af Ritter Sport Vanilla Chai Latte: Jeg må desværre sige, at jeg ikke er fan. Først smager fyldet bare lidt smøragtigt og derefter kommer en smag af brunkagekrydderier. Og det er ikke lige en kombination, der smager mig, så jeg overvejer faktisk at smide de sidste 3/4 ud.

En skam du ikke kan sende den til mig, jeg synes nemlig den smager godt :D

Altså hvis du ikke har nogle problemer ift. hygiejne med at modtage åbnede pakker fra vildt fremmede mennesker, kan jeg da sådan set sagtens sende den til dig. Du sender bare en PB, hvis det skal være.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1109
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10893

Indlægaf Daine » 11. dec 2015, 20:46

sigge skrev:
Daine skrev:
sigge skrev:Jeg er blevet spurgt om en anmeldelse af Ritter Sport Vanilla Chai Latte: Jeg må desværre sige, at jeg ikke er fan. Først smager fyldet bare lidt smøragtigt og derefter kommer en smag af brunkagekrydderier. Og det er ikke lige en kombination, der smager mig, så jeg overvejer faktisk at smide de sidste 3/4 ud.

Altså hvis du ikke har nogle problemer ift. hygiejne med at modtage åbnede pakker fra vildt fremmede mennesker, kan jeg da sådan set sagtens sende den til dig. Du sender bare en PB, hvis det skal være.

Det er vildt pænt af dig, men det er nok et issue at den har været åbnet :)

Disclaimer: Ikke at jeg tror du har en dårlig hygiejne!! Det er nok bare mig, der lige dér er lidt sart :genert:
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 218
Likede indlæg: 4257

Indlægaf sigge » 11. dec 2015, 20:49

Daine skrev:
sigge skrev:
Daine skrev:

Det er vildt pænt af dig, men det er nok et issue at den har været åbnet :)

Disclaimer: Ikke at jeg tror du har en dårlig hygiejne!! Det er nok bare mig, der lige dér er lidt sart :genert:

Hæ, så kan vi være sarte sammen. :kys:
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2008
Likede indlæg: 11596

Indlægaf Wizzze » 12. dec 2015, 09:05

Nu er vi halvvejs, hvad er status ude i de små hjem?

Vi starter først på juleriet nu i denne weekend, der skal pynt op, og der skal gang i lidt guf og knas.

Næsten alle gaver er heldigvis i hus, de skal bare pakkes ind. Så skal julemaden planlægges og indkøbes, men det er der jo stadig god tid til.
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 12. dec 2015, 09:20

I dag skal der jules igennem :lun: Jeg har hentet Troldepus ved vintertid + juletid + nytårssjov ( :genert: ) ned fra Storytel, og er gået i gang med at høre dem. Det er som at være 8 år igen, jeg ELSKEDE Troldepus som barn. Så skal jeg have skrevet julekort og jeg skal i skoven og gå en lang tur. Sent i eftermiddag skal jeg se min kalendergave, for i aften kommer der juleshow på TV2 og det skal selvfølgelig også ses :)

Når julekortene er skrevet, har jeg ikke mere der skal nås i december. Pynt og gaver er klaret, julemad bliver indkøb løbende for det er ikke det vilde jeg skal ha. I morgen skal jeg arbejde og så har jeg den sidste fridag inden 24/12 på mandag. Jeg skal starte ud med en tur til tandlægen (jeg har mistet en fyldning) og lidt afhængigt af hvor dyrt det bliver, skal jeg enten være hjemme og hygge eller også skal jeg til Herning og hygge :)

Hov, det er forresten denne film jeg skal se i dag. Min ultimative yndlingsjulefilm :dåne:

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 415
Likede indlæg: 7103

Indlægaf Persnikedy » 12. dec 2015, 09:22

Idag er der julefrokost i min vennekræs, alt jeg skal finde ud af her til morgen er hvilken kjole jeg skal have på
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 317
Likede indlæg: 1565

Indlægaf Thestral » 12. dec 2015, 09:29

Kæresten skal ud og købe julegaver idag og han stresser lidt fordi han ikke er sikker på at kunne nå det hele. Hans arbejdstider er helt ad H til. Vi var et smut over grænsen igår og fik købt ind til juleaften (knas) og til nytåret. Jeg er færdig med at købe julegaver og skal bare have pakket den sidste ind.
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 941
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Spjaerten » 12. dec 2015, 09:42

Jeg skal købe julegaver. Rart at kende jer. Ikke sikker på jeg overlever turen i Fields :tie:
2
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10259

Indlægaf Fru Sunshine » 12. dec 2015, 10:24

Wizzze skrev:Nu er vi halvvejs, hvad er status ude i de små hjem?

Vi starter først på juleriet nu i denne weekend, der skal pynt op, og der skal gang i lidt guf og knas.

Næsten alle gaver er heldigvis i hus, de skal bare pakkes ind. Så skal julemaden planlægges og indkøbes, men det er der jo stadig god tid til.

Jeg mangler en gave og en lille smule konfekt.
Og så henter vi juletræ i morgen. Det plejer at betyde et par ekstra nisser og en juledekoration.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1318

Indlægaf Garfield » 12. dec 2015, 10:40

Spjaerten skrev:Jeg skal købe julegaver. Rart at kende jer. Ikke sikker på jeg overlever turen i Fields :tie:

Held og lykke. Du skriver lige, når du er kommet hjem, ikke? Bare så vi ved, at du overlevede. :-D :deer:
3
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 156
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 1099

Indlægaf HappyQ » 12. dec 2015, 11:46

Jeg har fået hold i ryggen, jeg skulle ellers have købt julegaver og kalkun i denne weekend :trist:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 527
Likede indlæg: 4196

Indlægaf Kommodedyret » 12. dec 2015, 11:49

Indkøbscenter eller Strøget? Hvad er mon mest infernalsk? Og hvor kan man tage hen hvor der ikke er en kødrand af mennesker? :gruble: Jeg tror at jeg vil købe stearinlys eller julegodter som gaver, så måske skal jeg have fundet mig et marked af en slags.... :gruble:
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 12. dec 2015, 11:53

Kommodedyret skrev:Indkøbscenter eller Strøget? Hvad er mon mest infernalsk? Og hvor kan man tage hen hvor der ikke er en kødrand af mennesker? :gruble: Jeg tror at jeg vil købe stearinlys eller julegodter som gaver, så måske skal jeg have fundet mig et marked af en slags.... :gruble:

Et marked kunne måske være en mulighed - findes der ikke julemarkeder i København? Ellers ville jeg vente med at shoppe til i morgen, søndage er aldrig helt så slemme som lørdage her i midt december.
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 527
Likede indlæg: 4196

Indlægaf Kommodedyret » 12. dec 2015, 11:57

Daine skrev:
Kommodedyret skrev:Indkøbscenter eller Strøget? Hvad er mon mest infernalsk? Og hvor kan man tage hen hvor der ikke er en kødrand af mennesker? :gruble: Jeg tror at jeg vil købe stearinlys eller julegodter som gaver, så måske skal jeg have fundet mig et marked af en slags.... :gruble:

Et marked kunne måske være en mulighed - findes der ikke julemarkeder i København? Ellers ville jeg vente med at shoppe til i morgen, søndage er aldrig helt så slemme som lørdage her i midt december.

Nå der kan man bare se, det var et godt insidertip fra detailbranchen :D
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 156
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 1099

Indlægaf HappyQ » 12. dec 2015, 12:04

Der er et fint julemarked på Kronborg i Helsingør, men det koster en halvtredser at komme ind.
0
23-06-16 :love2:

Tilbage til "Fest og bryllup"