Den store juletråd 2015

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 810

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Maoam » 13. dec 2015, 15:36

DD_81 skrev:
Maoam skrev:Vi skal også hente juletræ. Bilka har halv pris på juletræer i dag.

Vi var der kl 8. Manden skulle være sikker på at få et stort juletræ og det fik han, med stjerne er det +3 meter :D
Ungerne er i gang med at pynte og jeg skal på loftet efter glaskuglerne som ikke er kommet ned.

Og I går pakkede vi alle gaver fra os til børn og fra børn til børn ind, og vi har styr på mandens familie også. Jeg mangler bare til min forældre (ikke nemt) og Hr. Mand - han mangler bukser (nemt :D)

Vores er to meter, og vi blev overrasket over, hvor bredt det er, da det kom ind i stuen. Men det kan godt være der. Jeg flasher, når vi har pyntet det.

Jeg fandt Disney DVD'en i Bilka. De havde den ikke i den lokale Fona i fredags.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9137

Indlægaf Fru Sunshine » 13. dec 2015, 16:15

Thestral skrev:
Fru Sunshine skrev:
Thestral skrev:Vi skal ud og hente juletræ :banan:

Det skal vi også :banan:

Vi fik så ikke noget. Den der net dims virkede ikke så vi kunne ikke få træet nettet så det kunne være i bilen :genert:

Ej, hvor surt.
Vi havde traileren med, så vi fik to. Et til os og et til min mor.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6807

Indlægaf Daine » 13. dec 2015, 16:28

Jeg er træt. Jeg er smadret. Jeg har et stresset job billigt til salg. Nogen der mangler en julegave?

Godt, jeg har fri i morgen. Det er lige før at min tandlægetid bare er en biting mellem nattens søvn og en tidlig morfar.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6719

Indlægaf Wizzze » 13. dec 2015, 16:51

Fru Sunshine skrev:
Thestral skrev:
Fru Sunshine skrev:

Vi fik så ikke noget. Den der net dims virkede ikke så vi kunne ikke få træet nettet så det kunne være i bilen :genert:

Ej, hvor surt.

Velkommen til Jylland, hvor man selvfølgelig har trailer :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 13. dec 2015, 17:00

Wizzze skrev:
Fru Sunshine skrev:
Thestral skrev:
Fru Sunshine skrev:

Ej, hvor surt.

Velkommen til Jylland, hvor man selvfølgelig har trailer :D

:P
Vi har faktisk ikke trailer, men det har min mor.
0
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 13. dec 2015, 17:18

Jeg havde lovet mig selv ikke at bruge flere penge på mig selv i december ... Det holdt så i ca. 2 dage! Nu har jeg købt 2 par Eccosko med -40% :dance: Det tæller ikke med i privatforbrug, når man har fået knap 1000 kr i rabat vel? :genert:
4
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4094

Indlægaf Persnikedy » 13. dec 2015, 17:27

Daine skrev:Jeg havde lovet mig selv ikke at bruge flere penge på mig selv i december ... Det holdt så i ca. 2 dage! Nu har jeg købt 2 par Eccosko med -40% :dance: Det tæller ikke med i privatforbrug, når man har fået knap 1000 kr i rabat vel? :genert:

Sådan noget tæller ikke
(fra hende der fredag købte et par sko med 50% rabat og en ny parfume til sig selv :fløjt: )
1
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1085

Indlægaf girl_beat » 13. dec 2015, 17:38

Daine skrev:Jeg havde lovet mig selv ikke at bruge flere penge på mig selv i december ... Det holdt så i ca. 2 dage! Nu har jeg købt 2 par Eccosko med -40% :dance: Det tæller ikke med i privatforbrug, når man har fået knap 1000 kr i rabat vel? :genert:

Jeg er én af de kvinder, der hader at købe sko, men jeg køber også altid to par Ecco ad gangen, når der er tale om den slags tilbud :D
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4228

Indlægaf Flora » 13. dec 2015, 17:48

Nej, nej. Det er jo december og så må det da være at betragte som en julegave til dig selv. Og julegaver tæller da ikke med i privatforbrug... :fløjt: :D
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 13. dec 2015, 17:55

Tak de damer, nu har jeg ro i sindet igen :D
2
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 13. dec 2015, 18:04

Nix. Det tæller overhovedet ikke.
1
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 325
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3224

Indlægaf DD_81 » 13. dec 2015, 18:08

Vores store juletræ er pyntet, skal lige spamme det på instagram og FB, så ryger det herind, men synes det blev flot... stort og åbent, men stadig plads til massere af pynt :deer:

Sønnikes kunstige træ kom med ned i stuen nedenunder, og står nu fint i et hjørne, med lys, cupcakes-"glaskugler" og nogle flotte sølv-dimmere der vist egentligt er noget nytårspynt, men de gør sig godt på et lidt kitch juletræ. Tænker jeg lige må få flettet mine hvid og guld julestjerne og få sat snor i dem, så kan de også komme på hans træ.
Var bange for at han ville blive sur over at vi satte det ned i stuen, men han elsker det :lun:

Ville også ha bagt jule småkager i dag, men istedet har småfolk sat gang i projekt "hvor mange grå hår kan vi give vores mor på en dag" Så for at undgå decideret hjertetilfælde så har vi holdt os fra køkkenet :D "dangerzone" :-P
3
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 325
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3224

Indlægaf DD_81 » 13. dec 2015, 18:10

Jeg købte nye sko den anden dag, - fordi jeg kom afsted kun med kondisko, og det gik jo ikke når jeg skulle til julefrokost.
Og temaet var "ha noget på der er rødt" så jeg blev desværre også liiiige nødt til at købe mig en fin rød skjortebluse!
og så måtte jeg ha lidt makeup med også, nu jeg handlede - det ville så gerne med.
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 810

Indlægaf Maoam » 13. dec 2015, 18:27

Vi har ønsket os den her topstjerne fra George Jensen. Vi faldt for den sidste år, og nu er den udgået, men en isenkræmmer i Randers har den. Jeg ved, at min svigermor har været i Randers, så jeg håber, vi får den. Jeg har også overvejet, om jeg skal købe en selv som backup, så jeg er sikker på at få den, nu hvor den ikke er til salg andre steder, og de sikkert ikke har så mange. Men synes også det er lidt fesent.

Billede
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 809
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8292
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. dec 2015, 20:01

Jeg har været i Hinnerup i dag og se julegaden. :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".

Tilbage til "Fest og bryllup"