Den store juletråd 2015

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9232

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Fru Sunshine » 22. dec 2015, 23:24

Fillie skrev:Mit seneste bidrag til vores julekalenderføljeton har kun fået et enkelt like. Jeg beklager, at det ikke faldt i god jord. :genert:

Jeg synes, det er et vildt godt afsnit, men kors, hvor min hjerne er på overarbejde for at få skrevet en god fortsættelse.
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2605

Indlægaf Fillie » 22. dec 2015, 23:25

Flora skrev:
Fillie skrev:Mit seneste bidrag til vores julekalenderføljeton har kun fået et enkelt like. Jeg beklager, at det ikke faldt i god jord. :genert:

Ah, mon ikke bare folk ikke har nået at læse det endnu? Jeg havde i hvert fald ikke. Det har jeg nu og kunne godt lide det. Så nu er dine likes for det fordoblet :D

Tak! Det var sødt af dig at sige og gøre. :kys:

Jeg har lige læst mit indlæg her i tråden igen, og det er lidt pinligt, for nu synes jeg, det ligner "likehunting"! Jeg ville helt oprigtigt kun sige, at jeg beklager, hvis folk blev skuffet over historiens udvikling. Og så så tæt på den store finale juleaften. :lol:
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 22. dec 2015, 23:30

Fru Sunshine skrev:

Jeg synes, det er et vildt godt afsnit, men kors, hvor min hjerne er på overarbejde for at få skrevet en god fortsættelse.

Tak for rosen! :kys:

Jeg VED, at dit afsnit bliver super godt! Måske kan du flette dengang med den nedlagte mammut ind? :lol:
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9232

Indlægaf Fru Sunshine » 23. dec 2015, 00:00

Fillie skrev:
Fru Sunshine skrev:

Tak for rosen! :kys:

Jeg VED, at dit afsnit bliver super godt! Måske kan du flette dengang med den nedlagte mammut ind? :lol:

Hahaaa - ja, en mammut blandt julestemninger og en drage. Det må blive næste år :lol:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 23. dec 2015, 00:08

Jeg glæder mig allerede til en stenalderedition! :love:
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6863

Indlægaf Daine » 23. dec 2015, 05:01

Glædelig Lillejuleaftensdag! Jeg håber, I får en skøn dag - hvad enten I har fri og kan hygge, eller skal på arbejde og kan hygge :P
Hvis I er nogen af dem der skal rejse med DSB håber jeg, I kommer gnidningsløst frem :)

Billede
6
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1158
Likede indlæg: 6812

Indlægaf Wizzze » 23. dec 2015, 05:13

Daine skrev:Glædelig Lillejuleaftensdag! Jeg håber, I får en skøn dag - hvad enten I har fri og kan hygge, eller skal på arbejde og kan hygge :P
Hvis I er nogen af dem der skal rejse med DSB håber jeg, I kommer gnidningsløst frem :)

Billede

Glædelig lillejuleaften i lige måde :santa2:

Er her nogen med gode kontakter ovenpå, som kan få lukket for regnvejret, jeg gider virkelig ikke regn i julen :whine:

Sidder og pakker gaver ind i mørket, må jo vælge "hemmelige" tidspunkter hvor Tornerose sover :lol: Men gud hvor er det depri at høre på regn der vælter ned :trist:

Hvad skal jeres lillejuleaftens dag bruges på ?
Vi skal på jule visiter og bytte gaver og ønsker om god jul med venner, og nok også få aftalt nærmere omkring nytår.

Hvad med indkøb, nogen der stadig mangler dem ??
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6863

Indlægaf Daine » 23. dec 2015, 05:24

Jeg er på vej på arbejde, der skal gøres klar til udsalg :rulle: Men jeg har fri kl 15, og så skal jeg bare HJEM!
Jeg mangler lidt småindkøb, men ikke noget specielt. Lidt cola, ting til morgenmad de næste dage etc.

Og ellers skal der bare slappes af. Hvis vejret arter sig, skal jeg ud at gå en tur :)
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Indlægaf Ado » 23. dec 2015, 07:34

Julevinen til i morgen aften. Jeg glææææder mig. Den har fået fremragende anmeldelser. :love:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Indlægaf Ado » 23. dec 2015, 07:35

Mig og mine store billeder...
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2491

Indlægaf Pandesteg » 23. dec 2015, 07:41

Jeg skal julehygge med min søster i eftermiddag. Vi skal ikke holde jul sammen i år, så vi har afsat eftermiddagen/aftenen til at komme i julestemning sammen. Hun henter mig efter arbejde og så cykler vi på besøg hos min bedstemor på plejehjemmet, derefter på kirkegården med et lys til min bedstefar, så hjem til mig og spise lækkert smørrebrød, kiks med ost og div. juleguf. Vi sætter de tegnefilm på, som vi plejer at se sammen juleaftensdag og så skal vi bytte (og åbne) julegaver. Fuck jeg glæder mig til klokken bliver 15 og jeg har juleferieeeeeeee :banan:
2
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1158
Likede indlæg: 6812

Indlægaf Wizzze » 23. dec 2015, 07:53

Ado skrev:Julevinen til i morgen aften. Jeg glææææder mig. Den har fået fremragende anmeldelser. :love:

Husk at åbne den lidt før i skal spise, så den får tid til at ilte lidt, enjoy :savl:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 23. dec 2015, 08:22

Alt er klar, bortset fra mig selv - jeg indfinder mig på matriarkens matrikel kl 13 :deer:
Jeg er slet ikke i julehumør. Pga eksaminer i starten af januar føler jeg egentlig bare, at jeg ikke har tid til julen. Det synes jeg er ærgerligt, så jeg prøver ihærdigt at tænke anderledes om det. Jeg satser stærkt på at hovedet makker ret i løbet af i dag og indtager en full-on julestemning.
0
x
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 230
Likede indlæg: 1405

Indlægaf Filipai » 23. dec 2015, 08:24

Lige nu bliver lillejuleaften på at kværne en masse chokolader fra min chokolade julekalender, og så en lille vagt fra 10-20 , og så er der ferie resten af året :banan:
1
Nuttede-Nuser
Kort karma: 59
Likede indlæg: 386

Indlægaf Nuttede-Nuser » 23. dec 2015, 08:27

Åhhh min juleglæde er helt væk i alt det her flytterod. Det er så underligt, ingen juleguf har jeg lavet, ingen julepynt oppe og ingen juletræ i stuen. Alle de dage jeg har haft fri nu her inden jul er gået med at pakke, flytte og male. Og for det ikke skal være nok, så skal jeg arbejde til kl 16 i morgen. Åhhh hvor jeg tuder. Det skal jo nok blive jul alligevel, ville bare sådan ønske at jeg kunne finde bare en snært af julestemning.

Og så skal jeg have fundet ud af hvordan jeg ska pakke min kærestes gaver ind. Det er billetter, og det ville være så kedeligt at bare putte dem i en kuvert.
0

Tilbage til "Fest og bryllup"