Den store juletråd 2015

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6862

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Daine » 27. okt 2015, 17:15

Fru Sunshine skrev:Hvad hedder en nissedør på engelsk? :blush:

Elf door :)
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 27. okt 2015, 17:17

Daine skrev:
Kommodedyret skrev:@Daine, har du godt set at man kan købe Star Wars chokoladekalender i Fakta? Og har du købt sådan en? :D De koster kun 11 kr!

:8: :dåne:

Jeg skal i Fakta!!!

Nu har jeg fået købt kalenderen, jeg er godt nok spændt på om der er noget i, den vejer nærmest ingenting :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4202

Indlægaf Persnikedy » 27. okt 2015, 17:18

Jeg så en nissedør i min kvickly idag til 80kr, også kunne man få en ekstra pakke med ting til 80kr oveni. Hvad der lige er i kasserne ved jeg ikke.
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10273

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. okt 2015, 17:21

Jeg har en sættekasse med en masse forskellige små flodheste.
Jeg har altid forestillet mig, at de står på hver deres altan i et boligkompleks og har en lille lejlighed inde bag ved.
Det er da faktisk samme princip som nissedøre :jule:
3
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1157
Likede indlæg: 6807

Indlægaf Wizzze » 27. okt 2015, 17:25

Daine skrev:
Daine skrev:
Kommodedyret skrev:@Daine, har du godt set at man kan købe Star Wars chokoladekalender i Fakta? Og har du købt sådan en? :D De koster kun 11 kr!

Jeg skal i Fakta!!!

Nu har jeg fået købt kalenderen, jeg er godt nok spændt på om der er noget i, den vejer nærmest ingenting :D

Skum kalender? :gruble: :D
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 27. okt 2015, 17:28

Wizzze skrev:
Daine skrev:
Daine skrev:

Jeg skal i Fakta!!!

Ej, så bliver jeg skuffet :D Jeg tror det er nogle meget meget tynde stykker chokolade der er i, for det man betaler for er nok Star Wars billedet udenpå. Som faktisk er så fint, at jeg ikke er sikker på jeg kan nænne at åbne lågerne :genert:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 27. okt 2015, 17:30

Daine skrev:
Fru Sunshine skrev:Hvad hedder en nissedør på engelsk? :blush:

Elf door :)

Tak :kys:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. okt 2015, 18:00

Jeg fik forresten også som planlagt købt sådan en DIY-vægkalender i euroshoppen.
Jeg glæder mig til at dekorere den med postkort, udklip, collage, osv. til min veninde, som elsker kalendere.
Vi er på symbolske julegaver med hinanden, så det er bare om at være kreativ.
Jeg har også et par andre nøje udvalgte ting liggende til hende i min gaveskuffe.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 813

Indlægaf Maoam » 27. okt 2015, 18:57

Jeg har været i to forskellige Netto uden at finde juleøreringene, så må nok lede på eBay.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 27. okt 2015, 20:33

Daine skrev:
Wizzze skrev:
Daine skrev:
Daine skrev:

Jeg skal i Fakta!!!

Ej, så bliver jeg skuffet :D Jeg tror det er nogle meget meget tynde stykker chokolade der er i, for det man betaler for er nok Star Wars billedet udenpå. Som faktisk er så fint, at jeg ikke er sikker på jeg kan nænne at åbne lågerne :genert:

Hvad sker der når man ryster den?
Ellers er der jo ikke andet for end at tage en lille tester, og smugkigge bag en af lågerne :D

Jeg har tænkt mig at købe en selv på et tidspunkt, hvis de ikke når at blive udsolgt, og jeg kan allerede nu sige at jeg kommer til at lave en scene oppe i fakta hvis det viser sig at være en nittekalender. Faktisk forventer jeg at de enkelte små stykker chokolade er præget med Star Wars ikoner :kryds:
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 27. okt 2015, 20:41

Kommodedyret skrev:
Daine skrev:
Wizzze skrev:
Daine skrev:
Daine skrev:

Jeg skal i Fakta!!!

Hvad sker der når man ryster den?
Ellers er der jo ikke andet for end at tage en lille tester, og smugkigge bag en af lågerne :D

Jeg har tænkt mig at købe en selv på et tidspunkt, hvis de ikke når at blive udsolgt, og jeg kan allerede nu sige at jeg kommer til at lave en scene oppe i fakta hvis det viser sig at være en nittekalender. Faktisk forventer jeg at de enkelte små stykker chokolade er præget med Star Wars ikoner :kryds:

Jeg kan ikke høre noget, når jeg ryster den! Men med alderen kommer jo nedsat hørelse ...

Og jeg smugkigger ikke, det kan du få lov til :D Jeg er tilfreds med, hvis der dukker en ung Luke Skywalker op af den, jeg kan godt bruge adspredelsen i en travl december :slem:
1
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2146

Indlægaf sigge » 28. okt 2015, 07:51

Maoam skrev:Jeg har været i to forskellige Netto uden at finde juleøreringene, så må nok lede på eBay.

Nu har mine jo klaret en julefrokost, men du må gerne overtage dem, hvis du kan leve med, at de er let brugte. Hvis du vil betale porto, sender jeg dem gerne til dig. Jeg tænker, at det ikke kan blive vildt dyrt, hvis jeg sender dem som B-brev.
0
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 813

Indlægaf Maoam » 28. okt 2015, 11:35

sigge skrev:
Maoam skrev:Jeg har været i to forskellige Netto uden at finde juleøreringene, så må nok lede på eBay.

Nu har mine jo klaret en julefrokost, men du må gerne overtage dem, hvis du kan leve med, at de er let brugte. Hvis du vil betale porto, sender jeg dem gerne til dig. Jeg tænker, at det ikke kan blive vildt dyrt, hvis jeg sender dem som B-brev.

Tak for tilbudet, men jeg fik et grønt kort med et hint om, hvor de havde dem, og har købt dem i dag.
1
Love, love, peace, peace :pompom:
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Sorenspige » 28. okt 2015, 11:59

Jeg har købt julemærker i dag... Heldigt, at det snart er november, hvor jeg for alvor må gå i gang med juleriet.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. okt 2015, 20:41

Nejnejnej, jeg var lige ved at få et hjertetilfælde lige før.

Bagagevægten sagde 13,6 kg., og jeg må kun have 10 kg. med hjem!
Jeg kunne ikke forstå, hvordan jeg kunne have regnet så forkert, når jeg nu omhyggeligt har vejet mine indkøb hver aften, og blev helt trist ved tanken om, at der nu skulle sorteres en masse fra.
Men så var det, at jeg opdagede, at vægten var hoppet over på pund eller noget andet besynderligt. I virkeligheden har jeg stadig "råd" til lidt flere indkøb, selvom det er begyndt at knibe med pladsen i kufferten :genert:

I dag var jeg omsider i Ritterbutikken og fik købt det planlagte. Jeg glæder mig til at skulle stille træet op d. 1. december :jule:
7
Je suis un tableau noir.

Tilbage til "Fest og bryllup"