Den store juletråd 2015

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 251
Likede indlæg: 4131

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf Persnikedy » 10. sep 2015, 18:55

Garfield skrev:
Persnikedy skrev:Julen betyder jo også julefilm, og jeg tror muligvis jeg skal ind og se denne her når den kommer :-D

https://www.youtube.com/watch?t=151&v=h6cVyoMH4QE
Den ville ikke lige vise klippet i selve tråden

Også måske er i år, det år, hvor jeg endleig skal få set the notebook

Og så tænkte jeg: Nøøj, en julefilm, sikkert sukkersød med alt for søde børn, luksusproblemer, hygge og måske lidt drama.... Men... OH, MY GOD :shock: :shock:

Jeg ved ikke helt om jeg tør se den...

Jeg var så glad over at det netop ikke var super sukkersød, men lidt spooky. Jeg tror ikke den er så skræmmende som sådan
0
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 10. sep 2015, 19:36

Persnikedy skrev:
Garfield skrev:
Persnikedy skrev:Julen betyder jo også julefilm, og jeg tror muligvis jeg skal ind og se denne her når den kommer :-D

https://www.youtube.com/watch?t=151&v=h6cVyoMH4QE
Den ville ikke lige vise klippet i selve tråden

Også måske er i år, det år, hvor jeg endleig skal få set the notebook

Og så tænkte jeg: Nøøj, en julefilm, sikkert sukkersød med alt for søde børn, luksusproblemer, hygge og måske lidt drama.... Men... OH, MY GOD :shock: :shock:

Jeg ved ikke helt om jeg tør se den...

Jeg var så glad over at det netop ikke var super sukkersød, men lidt spooky. Jeg tror ikke den er så skræmmende som sådan

Den virkede faktisk interessant. Tror bare jeg blev lidt overrasket ...
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 12. sep 2015, 09:27

Daine skrev:Jeg har lige fået det store julekatalog fra Atelje Margaretha (broderifirma) og der er bare så mange fine i i år :love: Overvejer lidt, om jeg skal forsøge mig med et broderi i efteråret, engang broderede jeg meget, men de sidste par år har det været umuligt pga ondt i skulderen.

Jeg bliver altid helt høj når jeg får mit katalog! Der er SÅ mange fine ting :love:
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
computermus
Kort karma: 43
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 899

Indlægaf computermus » 12. sep 2015, 10:50

Skralde skrev:
Daine skrev:Jeg har lige fået det store julekatalog fra Atelje Margaretha (broderifirma) og der er bare så mange fine i i år :love: Overvejer lidt, om jeg skal forsøge mig med et broderi i efteråret, engang broderede jeg meget, men de sidste par år har det været umuligt pga ondt i skulderen.

Jeg bliver altid helt høj når jeg får mit katalog! Der er SÅ mange fine ting :love:

Der er nemlig rigtig mange fine ting i Atelje Margarethas katalog,så jeg sidder lige og overvejer om jeg skal bestille årets julebillede og lave det til mig selv.Jeg synes nemlig at de altid har sådan nogle fine motiver. :love:
Og udover det kunne det da godt tænkes at der med MEGET stor sandsynlighed røg en af deres årsnisser :jule: med i puljen nu hvor jeg alligevel vel bestille derinde.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1016
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9216

Indlægaf Fru Sunshine » 12. sep 2015, 11:03

Ha! Så er det sgu snart jul. Jeg har lige modtaget de første adventskalendergaver: to bedstefartrøjer og 5 par strømper til sønnen, en kjole og en Mickey Mouse-pyjamas til datteren og en rødternet skjorte til min mand.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5886

Indlægaf Dikus » 12. sep 2015, 11:44

:lol: Skralde. Sikke en fin hvervekampagne. Det er lidt ulempen ved at dele debatter i to.

Kælderen har vist samme problem.

Håber, det løser sig :kys:

Jeg foretrækker dog, begge ting løser sig med mere aktivitet herinde :slem:
1
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2142

Indlægaf sigge » 12. sep 2015, 12:56

Jeg har lige bestilt materialer til gør-det-selv-klippe-klistre-julekort. Jeg plejer at tage den nemme udvej og købe et færdigt kit fra Panduro Hobby, men i år synes jeg, de er lidt kedelige, så nu har jeg selv sammensat kort, pynt, bånd mm. Så håber jeg, kreativiteten indfinder sig, når jeg skal til at sætte dem sammen.

Jeg er blevet enig med mig selv om, at min søster skal have adventsgaver (og ikke pakkekalender) i år. Det skifter lidt fra år til år, hvad jeg lige har lyst til at give hende. Men da hun bor i en 1-værelses lejlighed med begrænset plads til ting, vil jeg hellere give hende nogle få, lidt dyrere pakker, så hun kan få noget virkelig anvendeligt. Jeg overvejer bl.a. en BH til en af dagene, da hun snakker om at ønske sig nogle nye i fødselsdagsgave, men jeg har allerede fundet på en anden fødselsdagsgave til hende. Og så skal hun nok have en god slikjulekalender den første søndag evt. sammen med en skrabekalender.

Mine forældre får også chokolade-/slikkalendere. Jeg tror, min far skal have den fra Johan Bülow i år, og min mor får nok "den sædvanlige" hjemmelavede med chokolade tilsat lakridspulver. Jeg har en silikoneform med julemotiver, som jeg støber chokoladerne i.
1
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 12. sep 2015, 13:40

sigge skrev:Jeg har lige bestilt materialer til gør-det-selv-klippe-klistre-julekort. Jeg plejer at tage den nemme udvej og købe et færdigt kit fra Panduro Hobby, men i år synes jeg, de er lidt kedelige, så nu har jeg selv sammensat kort, pynt, bånd mm. Så håber jeg, kreativiteten indfinder sig, når jeg skal til at sætte dem sammen.

Jeg har i mange år selv lavet julekort og jeg synes det er SÅ hyggeligt. Jeg startede også med lidt forskelligt og så har jeg købt lidt hvert år. Nu har jeg en hel kasse af ting. Jeg har dog ikke lavet kort de sidste par år, fordi der foregik for meget i mit liv, men i år skal jeg lave nogen igen :jule:

Jeg tog billeder af de kort, jeg har lavet, så når jeg har fundet dem frem, kan jeg vise dem herinde. Måske vi skulle have en jule-krea-tråd... Hvis der ikke allerede er een.
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2142

Indlægaf sigge » 14. sep 2015, 09:13

Garfield skrev:
Jeg har i mange år selv lavet julekort og jeg synes det er SÅ hyggeligt. Jeg startede også med lidt forskelligt og så har jeg købt lidt hvert år. Nu har jeg en hel kasse af ting. Jeg har dog ikke lavet kort de sidste par år, fordi der foregik for meget i mit liv, men i år skal jeg lave nogen igen :jule:

Jeg tog billeder af de kort, jeg har lavet, så når jeg har fundet dem frem, kan jeg vise dem herinde. Måske vi skulle have en jule-krea-tråd... Hvis der ikke allerede er een.

Årh ja, det kunne være hyggeligt med en krea-tråd. Men du må også gerne smide billeder i denne tråd, så vi kan blive inspireret. Jeg har vist også et billede liggende af de kort, jeg lavede sidste år, som også var lidt mere "freestyle".
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 14. sep 2015, 09:29

Alt, der har med jul at gøre, må flashes her.
Og ved I hvad? D. 1.12. er jeg helt og aldeles fri fra min gamle arbejdsplads. Åh, det bliver godt.
Uanset om jeg så har nyt job eller ej.
3
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 15. sep 2015, 07:07

Se hvad jeg har bestilt på aliExpress - så fin og julet og meget meget kikset :afro: Elsker det!

3pcs-set-Christmas-Decorations-Happy-Santa-Toilet-Seat-Cover-and-Rug-Bathroom-Set.jpg
6
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
Faceless
Kort karma: 35
Likede indlæg: 371

Indlægaf Faceless » 15. sep 2015, 08:25

Jeg begynder at mærke små gnister af julestemning. Så jeg har set Elf . . . et par gange . . . :-D
Der er simpelthen så mange gode grin i den film, men jeg tror, at montage hvor han for første gang oplever NYC, er min yndlings.

1
Mine drenge M'08/M'09/E'12/M'12/E'13/E'15/P'16 :lun:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 15. sep 2015, 09:16

Årh @Skralde. Et julemandstoilet :love:
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator

Indlægaf Fru Sunshine » 15. sep 2015, 09:32

Det er da ikke for tidligt at bage vaniljekranse og pebernødder, er det?
1
computermus
Kort karma: 43
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 899

Indlægaf computermus » 15. sep 2015, 09:45

Fru Sunshine skrev:Det er da ikke for tidligt at bage vaniljekranse og pebernødder, er det?

Kan det nogensinde blive for tidligt ? :D
0

Tilbage til "Fest og bryllup"