Den store juletråd 2015

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10298

Re: Den store juletråd 2015

Indlægaf DetSorteCirkus » 17. nov 2015, 07:55

Er der nogen, som har en god ide til en nem adventskrans/dekoration, hvor de her lys kan indgå?
Jeg forestiller mig, at man skal være ret opmærksom på brandfare, når lysene er så lave.

Billede
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 82
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 655

Indlægaf Tricolette » 17. nov 2015, 10:05

Daine skrev:Hvis I mangler julegavEN til en der er Matador-fan (tv-serien), så vil jeg bare lige oplyse om, at "Korsbæk-spillet" er blevet genudgivet i år :lun:

Vi spillede det på morgenmødet i morges og det var helt vildt hyggeligt - og jeg fik lige bekræftet, at jeg er MatadorNØRD :D

Hvordan ser det spil lige ud? Når jeg googler så dukker der lidt forskellige billeder op, og vil jo gerne finde det "rigtige" ;)
0
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 17. nov 2015, 10:30

Tricolette skrev:
Daine skrev:Hvis I mangler julegavEN til en der er Matador-fan (tv-serien), så vil jeg bare lige oplyse om, at "Korsbæk-spillet" er blevet genudgivet i år :lun:

Vi spillede det på morgenmødet i morges og det var helt vildt hyggeligt - og jeg fik lige bekræftet, at jeg er MatadorNØRD :D

Hvordan ser det spil lige ud? Når jeg googler så dukker der lidt forskellige billeder op, og vil jo gerne finde det "rigtige" ;)

Jeg gætter på dette: http://www.arnoldbusck.dk/underholdning/braetspil/korsbaek-matador-spil.

baseret på hukommelse om, hvad Daine laver til daglig
1
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3571

Indlægaf Ballademager » 17. nov 2015, 10:38

DetSorteCirkus skrev:Er der nogen, som har en god ide til en nem adventskrans/dekoration, hvor de her lys kan indgå?
Jeg forestiller mig, at man skal være ret opmærksom på brandfare, når lysene er så lave.

Billede

Jeg tror, jeg ville sætte dem på et fad og dekorere med julekugler, ståltråd med perler, eller hvad du nu er til. Søstrene Grene havde en gang hvid kandis på pind (ved ikke, om de stadig har det). Det er virkelig dekorativt.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6893

Indlægaf Daine » 17. nov 2015, 16:31

sigge skrev:
Tricolette skrev:

Jeg gætter på dette: http://www.arnoldbusck.dk/underholdning/braetspil/korsbaek-matador-spil.

baseret på hukommelse om, hvad Daine laver til daglig

Præcis :D
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 17. nov 2015, 16:57

3 ud af 4 adventsgaver til rouletten i hus. Mangler en enkelt, som jeg stadig overvejer.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 17. nov 2015, 16:59

Jeg har tilbragt en skøn time i himlen i dag ... Jeg elsker simpelthen Det Gamle Apotek!

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 17. nov 2015, 17:00

Og jeg kommer ikke i chokoladenød foreløbigt :D

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 17. nov 2015, 17:08

Og i forsøget på at finde prinsen på den hvide hest, har jeg købt en frø! Er det ikke noget med, at det er første trin? :D

image.jpeg

(Og nu skal jeg nok lade være med af billedspamme mere :genert: )
7
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 17. nov 2015, 17:51

Åh hvor fint!
Jeg har en lignende frø, som jeg fik et år af manden. :lun:
1
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 17. nov 2015, 21:14

Ok, jeg bliver snart i dårligt julehumør, fordi jeg ikke kan få mit forjulede puletræ. Øh forpulede juletræ, mener jeg. :fløjt:

Det er virkelig alt som jeg ønsker mig til jul: et grantræ i en urtepotte i min stue. :lun:

Men. Først finder jeg ud af at de ikke sælges i Føtex alligevel, som de ellers har reklameret med. Dernæst finder jeg ud af at jeg først får penge i næste uge, så jeg har alligevel ikke råd til at købe et. :rulle:

Jeg overvejer at slå mig på kriminalitet! Oppe i Vanløse, vokser der i et bed (offentligt bed!) et lille bitte grantræ og et lillebitte fyretræ. Og jeg overvejer at hugge dem. I nattens mulm og mørke at snige mig rundt i gaderne, hive grantræet op med rode, og sponse hjemad igen med træet i favnen mens jeg ler en ond julelatter. (hvilket er et miks mellem julemandens "ho ho ho", og et evil-genious "muahahahahha".) :devil: :D

Muahohohohohoho
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 532
Likede indlæg: 4304

Indlægaf Rapfisk » 17. nov 2015, 21:48

Kommodedyret skrev:Ok, jeg bliver snart i dårligt julehumør, fordi jeg ikke kan få mit forjulede puletræ. Øh forpulede juletræ, mener jeg. :fløjt:

Det er virkelig alt som jeg ønsker mig til jul: et grantræ i en urtepotte i min stue. :lun:

Men. Først finder jeg ud af at de ikke sælges i Føtex alligevel, som de ellers har reklameret med. Dernæst finder jeg ud af at jeg først får penge i næste uge, så jeg har alligevel ikke råd til at købe et. :rulle:

Jeg overvejer at slå mig på kriminalitet! Oppe i Vanløse, vokser der i et bed (offentligt bed!) et lille bitte grantræ og et lillebitte fyretræ. Og jeg overvejer at hugge dem. I nattens mulm og mørke at snige mig rundt i gaderne, hive grantræet op med rode, og sponse hjemad igen med træet i favnen mens jeg ler en ond julelatter. (hvilket er et miks mellem julemandens "ho ho ho", og et evil-genious "muahahahahha".) :devil: :D

Muahohohohohoho

Jeg købte mit i SuperBrugsen på Finsensvej sidste år. Det har nydt sommeren i min mors kolonihave, og om et par uger tager jeg ud og henter det hjem :love2:
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 17. nov 2015, 21:50

Rapfisk skrev:
Kommodedyret skrev:Ok, jeg bliver snart i dårligt julehumør, fordi jeg ikke kan få mit forjulede puletræ. Øh forpulede juletræ, mener jeg. :fløjt:

Muahohohohohoho

Jeg købte mit i SuperBrugsen på Finsensvej sidste år. Det har nydt sommeren i min mors kolonihave, og om et par uger tager jeg ud og henter det hjem :love2:

Superbrugsen tager 110 kroner for et bette træ. Optrækkeri! :gammel:
Men tillykke med dit genbrugstræ, tanken er awesome. Mit skal bare bo på altanen.
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 532
Likede indlæg: 4304

Indlægaf Rapfisk » 17. nov 2015, 21:54

Kommodedyret skrev:
Rapfisk skrev:

Muahohohohohoho

Superbrugsen tager 110 kroner for et bette træ. Optrækkeri! :gammel:
Men tillykke med dit genbrugstræ, tanken er awesome. Mit skal bare bo på altanen.

:ad!: Det er jeg sikker på, det ikke gjorde sidste år. Jeg er nemlig en gnier.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1105

Indlægaf girl_beat » 17. nov 2015, 21:55

girl_beat skrev:Jeg rykker ikke helt så hurtigt som jer andre... Har i dag købt to ruller tape, så jeg kan begynde at pakke adventsgaverne ind, når jeg har fundet dem allesammen :genert:

Oooooog så skete der noget i det lille hjem... Utroligt hvad et par aftener alene hjemme kan gøre :D To HELE adventskalendere er nu færdige og står og spreder julestemning, inden de skal gives til modtagerne :)
2
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Fest og bryllup"