Børn i 0 klasse.

Brugeravatar
abirka
Kort karma: 0

Re: Børn i 0 klasse.

Indlægaf abirka » 26. jan 2016, 13:51

Ja fyringen af deres lære kom efter ca 1½ mdr op til fyringen var vi flere forældre der havde haft kontakt både til ledelsen og den pågældende lære omkring vores bekymringer for klassens trivelse, lige præcis hvad der gjorde hun blev fyret fra den ene dag til den anden, har jeg ingen anelse om, ved kun at et forældrepar havde flyttet deres barn og flere truede med det.

Den nye lære der bliver ansat er en kendt voksen for flere af børnene (dog ikke min) da hun er ansat som pædagog i en nærliggende børnehave, hun har ingen erfaring fra skole hverken ansættelse eller kurser.

Nej vi har ikke fået en konkret vurdering af klassen, altså jeg ved fra flere forældre at der er en 5-6 inklusionbørn, hvad tænker du lige på når du skriver det, er det en udefra der kommer ind og laver en vurdering ?

Jeg tænker da også de arbejder på problemet, men tydeligvis ikke nok eller måske forkert, jeg ved det virkelig ikke. Det nye er der er indført hørebøffer til de børn der er generet af larmen, det ved jeg så heller ikke lige hvad jeg skal mene om.

De næste uge skal de arbejde med film og filmredigering sammen med en børnehave, jeg forstår nok ikke lige den protiering, tænker da det må skabe endnu mere uro med 10-11 børn mere i klassen, og det er som at slå i dynen når man spørger ind til deres protiering.

Som sagt er ledelsen med ind over også, men der kommet ikke noget rigtigt fra dem man kan forholde sig til, eller som giver en forklaring jeg kan bruge til noget.

Ja indimellem er de 4 lære på samtidlige, spurgte om de så delte klassen op, og gør de faktisk i drengegruppe og pigegruppen. Drengene arbejder med fodboldkort i de timer, lære hvordan man bytter og sådan, pigerne danser og høre musik, tegner osv i de timer. Det socialarbejde som hun siger. børnene har gået i 2 forskellige børnehaver og der er verden til forskel både på opførelse og hvordan man leger sammen. Så må handler om at få de to kultur slået sammen.
0

Tilbage til "Børn"