Mild mascara søges?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Sukkermås
Kort karma: 0

Mild mascara søges?

Indlægaf Sukkermås » 23. jan 2016, 20:10

Hej Debatten

Jeg håber, der er nogle skønhedsguruer, der kan hjælpe mig derude.

Jeg er pt i et Isotretinoin forløb i samarbejde med min hudlæge. Jeg har til start april, så skulle jeg gerne være færdig.
Kuren har givet div. bivirkninger. En af disse er at jeg får fedtknuder på øjenlågsranderne fordi slimhinderne tørrer ud.

Derfor forsøger jeg at begrænse mit make up forbrug, selvom jeg elsker make up til dagligt. Jeg har heldigvis ret godt styr på alt det grunlæggende og har gode produkter, der er gode for min hud, men, men, men... jeg mangler en rigtig god og mild mascara uden en masse skidt i, fordi det måske kan gøre, så jeg føler, jeg kan tillade mig at bruge mascara på mine ramte øjne.

Jeg har tidligere prøvet La Roche Posay, Clinice og Nilens Jord mascaraer uden at være synderligt begejstret for nogle af dem. Jeg er født mellemblond, så mine øjenvipper er ikke sorte men nærmere mørkeblonde. Så jeg savner mascaraen, når jeg ikke kan bruge den, fordi mine øjenvipper virker ikke-eksisterende uden mascara :D

Er der nogle seje guruer, der kender nogle naturlige og gode mærker der giver sorte og fyldige vipper uden at have alt muligt dumt i indholdsfortegnelsen?

NB: Iso er en A-vitaminkur mod acne som også kendes under navnet Ruccotan og Accutin/Accutane. Kuren har mange bivirkninger inklusive fedtknuder i øjenlåg. (hvis nogen skulle være i tvivl om behandlingen).
0
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 501

Re: Mild mascara søges?

Indlægaf Grissebassen » 23. jan 2016, 20:40

Mirenesse er ret god. Den kan til og med renses af i vand, så du slipper for skrappe makeup-fjernere.
0
Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 11
Likede indlæg: 274

Re: Mild mascara søges?

Indlægaf Lucia » 23. jan 2016, 21:29

Jeg kan også anbefale Mirenesse.
0
Brugeravatar
Sukkermås
Kort karma: 0