Manglende email ved likes

Er din avatar for stor? Hvor sætter du folk på ignore? Hvordan kan du citere flest citater? Har du spørgsmål som disse, så stil dem her!
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Manglende email ved likes

Indlægaf klumphen » 24. jan 2016, 09:05

Er jeg den eneste der ikke modtager en notifikation via email ved et like? Jeg har sat hak i "email" under opsætningen af notifikationer for likes, og jeg får fint emails fra alle de andre notifikationer jeg har hakket af.

Jeg ved godt at der er knas med notifikationerne ved likes, og at kun nogen af dem slipper igennem. Men dem der faktisk dukker op, burde vel også generere en email?
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 213
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1972

Re: Manglende email ved likes

Indlægaf Lurende Peber » 24. jan 2016, 09:23

klumphen skrev:Er jeg den eneste der ikke modtager en notifikation via email ved et like? Jeg har sat hak i "email" under opsætningen af notifikationer for likes, og jeg får fint emails fra alle de andre notifikationer jeg har hakket af.

Jeg ved godt at der er knas med notifikationerne ved likes, og at kun nogen af dem slipper igennem. Men dem der faktisk dukker op, burde vel også generere en email?
Jeg tror at likes går igennem alle sammen. Det er netop notifikationen, som halter. Måske det er indstilling hos afsender? Jeg ser efterhånden et mønster, mht hvis likes går under radaren :ninja:
0
Registreret Gammel Gris :genert:
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 24. jan 2016, 09:34

Lurende Peber skrev:Jeg tror at likes går igennem alle sammen. Det er netop notifikationen, som halter. Måske det er indstilling hos afsender? Jeg ser efterhånden et mønster, mht hvis likes går under radaren :ninja:

Problemet er at der ikke kommer en email for de likes der rent faktisk dukker op under notifikationer (den lille klokke i den øverste blå bjælke).
0
Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 213
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1972

Indlægaf Lurende Peber » 24. jan 2016, 09:36

klumphen skrev:Problemet er at der ikke kommer en email for de likes der rent faktisk dukker op under notifikationer (den lille klokke i den øverste blå bjælke).
Nååh. Hos mig kommer ninja-likes heller ikke på klokke-listen. De ses kun ved indlægget. Gemmes i hjertet :lun:
1
Registreret Gammel Gris :genert:

Tilbage til "Hjælp til debatten"