Juhuu, jeg er gravid!

Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 774
Likede indlæg: 5066

Re: Juhuu, jeg er gravid!

Indlægaf Bøtte » 14. jan 2016, 21:06

Krølle skrev:
Bøtte skrev:
Krølle skrev:Jeg hører jo ikke rigtig "til" her, men hvor er det fedt, at I får et graviditets/bøneforum stablet på benene herinde. Jeg har været bange for, at det ville blive "efterladt" på den gamle og langsomt dø ud (eller "bare" blive som ethvert andet rent børneforum - jeg synes kombinationen er så fed).

I love it. You rock! :pompom:

Tillykke til the preggoes og held og lykke til the preggoes-to-be :D :preggo1:

Jeg troede da lige at du var gravid! ;) :genert:

Undskyld :blush:

Jeg er bare sådan en lurende stalker :genert: Vi var i behandling for et par år siden uden resultat (big secret, uh oh, jeg brugte endda en DP på Jubii), så kom livet lidt på tværs i et par år, og nu er det ved at være for sent - eller: vi kan ikke vente flere år. Vi er lidt i syv sind pga praktiske/fysiske omstændigheder, så lad os se. Måske joiner jeg en dag, måske lurer jeg bare permanent :genert:

Ej, er det rigtigt, anede ikke at I havde været i behandling. Men ved godt at du har fysiske udfordringer :ae:
Håber du en dag joiner for good :kys:
0
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 1172
Likede indlæg: 8554

Indlægaf Krølle » 14. jan 2016, 21:15

Det har heller ikke ligefrem været skreget ud fra Rundetårn - det føles bare ikke så offentligt at nævne her som på DD :P Lige pt afventer jeg noget kemobehandling, som jeg ikke kender de fertilitetsmæssige konsekvenser af, men egentlig har jeg det fint. Vi har bare af flere udefrakommende årsager været presset i bund så længe, at vi har lovet hinanden, at vi skal nå at kede os, inden vi gør noget som helst igen, der kræver energi - og den kategori falder et barn vist abolut indenfor ;)

Nå. Sorry for OT-rant :genert: Går det hvis jeg siger TILLYKKE igen? :genert: :kys:
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 14. jan 2016, 21:27

Krølle skrev:Det har heller ikke ligefrem været skreget ud fra Rundetårn - det føles bare ikke så offentligt at nævne her som på DD :P Lige pt afventer jeg noget kemobehandling, som jeg ikke kender de fertilitetsmæssige konsekvenser af, men egentlig har jeg det fint. Vi har bare af flere udefrakommende årsager været presset i bund så længe, at vi har lovet hinanden, at vi skal nå at kede os, inden vi gør noget som helst igen, der kræver energi - og den kategori falder et barn vist abolut indenfor ;)

Nå. Sorry for OT-rant :genert: Går det hvis jeg siger TILLYKKE igen? :genert: :kys:

Tænker man godt må være lidt OT i disse tråde! Det er jo vigtige emner, der er i spil :-D

Man keder sig i hvert fald aldrig efter man har fået et barn :genert:
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2487
Likede indlæg: 15638

Indlægaf Wizzze » 15. jan 2016, 13:52

Krølle skrev:
Bøtte skrev:
Krølle skrev:Jeg hører jo ikke rigtig "til" her, men hvor er det fedt, at I får et graviditets/bøneforum stablet på benene herinde. Jeg har været bange for, at det ville blive "efterladt" på den gamle og langsomt dø ud (eller "bare" blive som ethvert andet rent børneforum - jeg synes kombinationen er så fed).

I love it. You rock! :pompom:

Tillykke til the preggoes og held og lykke til the preggoes-to-be :D :preggo1:

Jeg troede da lige at du var gravid! ;) :genert:

Undskyld :blush:

Jeg er bare sådan en lurende stalker :genert: Vi var i behandling for et par år siden uden resultat (big secret, uh oh, jeg brugte endda en DP på Jubii), så kom livet lidt på tværs i et par år, og nu er det ved at være for sent - eller: vi kan ikke vente flere år. Vi er lidt i syv sind pga praktiske/fysiske omstændigheder, så lad os se. Måske joiner jeg en dag, måske lurer jeg bare permanent :genert:

Scarry, vi kunne nærmest have skrevet det indlæg, ord for ord :nerve:
:kram: til jer fra nogen der ved præcist hvordan det er.
1
Do as I say! :whip:
ladida
Kort karma: 1
Likede indlæg: 11

Indlægaf ladida » 20. jan 2016, 08:56

Jeg er gravid!

Er på den ene side overlykkelig, og på den anden side helt vildt bange og bekymret og kan slet ikke overskue de næste syv-otte uger, hvor alt er usikkert. Har tidligere haft to MA'er, så har ikke de bedste erfaringer.
11
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 178
Likede indlæg: 1856

Indlægaf FruKuk » 22. jan 2016, 17:24

ladida skrev:Jeg er gravid!

Er på den ene side overlykkelig, og på den anden side helt vildt bange og bekymret og kan slet ikke overskue de næste syv-otte uger, hvor alt er usikkert. Har tidligere haft to MA'er, så har ikke de bedste erfaringer.

Stort tillykke:)
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 22. jan 2016, 17:45

Tillykke :kys: Forstår til fulde din frygt, men håber det går godt denne gang :)
0
Brugeravatar
MyGirl
Kort karma: 360
Likede indlæg: 1865

Indlægaf MyGirl » 22. jan 2016, 19:11

Tillykke!! :banan:
0
Thesen
Kort karma: 6
Likede indlæg: 60

Indlægaf Thesen » 28. feb 2016, 10:54

Jeg er gravid! :love: :banan: :panik: :blush2:

Har i forvejen en pige fra juli 13.
9
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 341
Likede indlæg: 7709

Indlægaf Sangius » 28. feb 2016, 12:28

Tillykke! Forstår dig virkelig godt. Jeg er selv 7+6 i dag, og synes virkelig tiden snegler sig sindssyg langsomt af sted...
Jeg fik en spontan abort i6. uge ved forrige graviditet, og nåede at fange en bio 4+1 som røg igen 4+2 ved sidste 'graviditet'... Det er virkelig noget der hænger ved, når man sidder her i starten og hverken kan mærke, se eller føle den lille derinde...

Håber ugerne er gået hurtigt for dig, og alt er i orden? :)
1
Brugeravatar
Aksen
Kort karma: 5
Likede indlæg: 33

Indlægaf Aksen » 14. mar 2016, 20:46

Jeg kan også melde mig under fanerne nu - jeg er simpelthen gravid!?!?! Efter 2 år og en omgang icsi var vi simpelthen så heldige at det ser ud til at være lykkes i første forsøg... Jeg er stadig ret uforstående og nervøs for om den nu er god nok, men med et hcg på 1100 bør den vidst være der..
11
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 178
Likede indlæg: 1856

Indlægaf FruKuk » 16. mar 2016, 20:38

Aksen skrev:Jeg kan også melde mig under fanerne nu - jeg er simpelthen gravid!?!?! Efter 2 år og en omgang icsi var vi simpelthen så heldige at det ser ud til at være lykkes i første forsøg... Jeg er stadig ret uforstående og nervøs for om den nu er god nok, men med et hcg på 1100 bør den vidst være der..

Kæmpe stort tillykke :banan:
0
Brugeravatar
Aksen

Indlægaf Aksen » 17. mar 2016, 07:28

tak :) :love: :love: :panik: :panik:
0
Brugeravatar
Elfenben
Kort karma: 98
Likede indlæg: 592

Indlægaf Elfenben » 17. mar 2016, 09:57

Tillykke Aksen!! Hvor er det dejligt! :)
0
Brugeravatar
Aksen

Indlægaf Aksen » 17. mar 2016, 10:02

Tak.. Det er vildt :)
0

Tilbage til "Graviditet"