Når monogami ikke føles rigtigt...

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 182
Likede indlæg: 2223

Re: Når monogami ikke føles rigtigt...

Indlægaf Moxy-lady » 22. mar 2016, 19:05

Jeg vil bare lige sige at jeg kender fornemmelsen. I mit forhold er det mig der ikke er helt klar på at dele endnu, selvom jeg i mine tidligere forhold har haft en fornemmelse af "Oh, shit, skal jeg kun være sammen med dig resten af mit liv??"-følelse. Nu har de forhold ikke været specielt gode for mig, så det kan selvfølgelig også have haft en indflydelse på fornemmelsen af at føle mig fanget. Næsten fra starten har min kæreste givet udtryk for at det ville være okay med ham at jeg var sammen med andre og det har virkelig haft en indflydelse på mit liv, selvom jeg ikke har gjort brug af det på nogen måde. Faktisk kan man sige at friheden til at gøre det totalt har fjernet al lyst til andre mænd. Indtil videre har vi været sammen i lidt over 7 år, men jeg skal da ikke sige om jeg måske kommer til at gøre brug af det på et tidspunkt, men det vil højst sandsynligt være sammen med min kæreste, i en klub eller noget, da jeg ikke, som dig, er polyamorøs/polygam overhovedet.

Jeg synes at det er dejligt at I har haft snakken, o jeg synes at det er fornuftigt at tage det lidt i etaper og være obs på hans kontinuerlige velfærd i det hele. :)
2

Tilbage til "Forhold og sex"