Din upopulære holdning

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
fisken80
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2390

Re: Din upopulære holdning

Indlægaf fisken80 » 19. mar 2016, 11:33

Advocatus-Diaboli skrev:
fisken80 skrev:Jeg er enig i, at studenterhuer og studenterkørsel er for studenter...

Der er så en lov om at kun STX, HTX, HHX og hf må køre i studentervogn. Der er ingen lovregulering om studenterhuer.

I know, men jeg synes det er kikset, når HG, pau og SOSU render rundt med studenterhuer. Og det vidner et eller andet sted om manglende stolthed over den uddannelse de lige har taget. Jeg har endnu til gode at se en tømrer eller en murer med en studenterhue....
4
Sjg
Kort karma: 11
Likede indlæg: 228

Indlægaf Sjg » 19. mar 2016, 14:04

missme skrev:Hvis du forsøger at starte en samtale med mig, som omhandler hvad der skete i paradise hotel sidste gang, eller hvad Linse Kessler har lavet med sine hunde, så går jeg ud fra at du har en IQ som ligger et pændt stykke under normalen. Det går helt galt, hvis du samtidig ikke aner hvad der sker i den politiske/økonomiske verden. Lige der er jeg enorm fordomsfuld. Du er nok undskyldt hvis du er under 25 år. I så fald vil jeg tænke, at du bliver jo klogere engang :lol:

Jeg synes til gengæld, at man er decideret ubegavet, hvis man går ud fra, at andre "har en IQ som ligger et pændt stykke under normalen", fordi de ser reality - og man jo derved tilsyneladende må mene, at der er en korrelation imellem intelligens og underholdningssmag.
8
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 945
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10111
Kontakt:

Indlægaf Ado » 19. mar 2016, 19:05

Sjg skrev:
missme skrev:Hvis du forsøger at starte en samtale med mig, som omhandler hvad der skete i paradise hotel sidste gang, eller hvad Linse Kessler har lavet med sine hunde, så går jeg ud fra at du har en IQ som ligger et pændt stykke under normalen. Det går helt galt, hvis du samtidig ikke aner hvad der sker i den politiske/økonomiske verden. Lige der er jeg enorm fordomsfuld. Du er nok undskyldt hvis du er under 25 år. I så fald vil jeg tænke, at du bliver jo klogere engang :lol:

Jeg synes til gengæld, at man er decideret ubegavet, hvis man går ud fra, at andre "har en IQ som ligger et pændt stykke under normalen", fordi de ser reality - og man jo derved tilsyneladende må mene, at der er en korrelation imellem intelligens og underholdningssmag.

Haha, ja. :D Det er dælme mange, der ikke har helt styr på det med IQ'en.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Mumifar
Kort karma: 12
Likede indlæg: 145

Indlægaf Mumifar » 19. mar 2016, 19:31

Jeg mener at man skal være 2 om at bestemme, hvorvidt der skal udføres abort eller ej.
0
Senest rettet af mumifar 24. dec 2046, 23:59, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 19. mar 2016, 19:48

Jeg mener det er bizart at have et ønske om at tvinge en kvinde til at gennemføre en graviditet.
13
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Mumifar

Indlægaf Mumifar » 19. mar 2016, 19:56

Jeg mener det er bizart at slå et foster ihjel.
0
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 19. mar 2016, 19:57

Mumifar skrev:Jeg mener det er bizart at slå et foster ihjel.

Så må du jo rulle et kondom på. ;)
1
Mumifar

Indlægaf Mumifar » 19. mar 2016, 20:02

Ado skrev:

Det gør jeg sandelig også, og jeg har da heldigvis aldrig stået i dilemmaet. Men skulle det ske, så vil jeg gøre alt for at undgå en abort - det ville pine mig så ufattelig meget.
0
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 19. mar 2016, 20:03

Mumifar skrev:
Ado skrev:

Det gør jeg sandelig også, og jeg har da heldigvis aldrig stået i dilemmaet. Men skulle det ske, så vil jeg gøre alt for at undgå en abort - det ville pine mig så ufattelig meget.

Det er fair, at du er imod abort. Men du kan ikke gøre noget som helst ved det, hvis kvinden ønsker en abort.
4
Brugeravatar
Ado
Kontakt:

Indlægaf Ado » 19. mar 2016, 20:05

adagio skrev:
Ado skrev:Det er fair, at du er imod abort. Men du kan ikke gøre noget som helst ved det, hvis kvinden ønsker en abort.

Han kan forsøge at tale hende fra det, og der er vel en vis chance for at han får held med det når nu han har overtalt hende til at tage trusserne af.

Jeg tillader mig at tvivle.
2
Sjg
Kort karma: 11
Likede indlæg: 228

Indlægaf Sjg » 19. mar 2016, 20:06

adagio skrev:
Sjg skrev:Jeg synes til gengæld, at man er decideret ubegavet, hvis man går ud fra, at andre "har en IQ som ligger et pændt stykke under normalen", fordi de ser reality - og man jo derved tilsyneladende må mene, at der er en korrelation imellem intelligens og underholdningssmag.

Jeg synes det ville være overraskende hvis der ikke var sammenhæng imellem intelligens og underholdningssmag.

Jeg vil meget gerne se undersøgelser, der kunne tyde på det. :)
0
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 61
Likede indlæg: 990

Indlægaf Charly » 19. mar 2016, 20:08

adagio skrev:
Ado skrev:Det er fair, at du er imod abort. Men du kan ikke gøre noget som helst ved det, hvis kvinden ønsker en abort.

Han kan forsøge at tale hende fra det, og der er vel en vis chance for at han får held med det når nu han har overtalt hende til at tage trusserne af.

Ja da - for at have lidt casual sex er da lige så tillokkende som en livslang forpligtelse som forældre....
5
Mumifar

Indlægaf Mumifar » 19. mar 2016, 20:13

Ado skrev:
Mumifar skrev:
Ado skrev:

Det er fair, at du er imod abort. Men du kan ikke gøre noget som helst ved det, hvis kvinden ønsker en abort.

Udover at det er ondt så synes jeg faktisk det er diskriminerende.
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 878
Likede indlæg: 4976

Indlægaf FruDulle » 19. mar 2016, 20:16

Mumifar skrev:
Ado skrev:
Mumifar skrev:
Ado skrev:

Udover at det er ondt så synes jeg faktisk det er diskriminerende.

Nature is a bitch. Men sådan er det nu engang.
0
Whatever
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1102
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9942

Indlægaf 2SHY » 19. mar 2016, 20:25

Jeg tror abort snakken fortjener en tråd for sig selv. Den kan kun udvikle sig ret heftigt forudser jeg
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Livets forhold"