Din upopulære holdning

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Akehurst2
Kort karma: 392
Likede indlæg: 7253

Re: Din upopulære holdning

Indlægaf Akehurst2 » 23. mar 2016, 14:51

Wizzze skrev:
JoyNips skrev:Folk der har børn skal edderbukme lade være med at tage dem med på arbejde. Så må man altså arbejde hjemme, hvis institutionerne har lukket i stedet for at tage dem med på arbejde. Man får jo selv intet fornuftigt lavet og man forhindrer effektivt alle andre i at få noget fra hånden...

Kom lille Yrsa nu skal vi besøge Tante Joynips, hun har hæve/sænkebord du kan køre op og ned med, og jeg er sikker på hun har noget spændende i skrivebordsskufferne, måske er der endda slik :devil:

Det det er så skægt, fordi det er så tarveligt :devil:

Har så til gengæld selv stået med kollega med medbragt 4-årig i dag, og der var tale om totalt velopdragent, stille barn, som det midt i det åbne kontor lykkedes mig helt at glemme til de gik, og han kom hen og høfligt sagde farvel og ønskede "god påske".

Så min upopulære holdning er, at søde og velopdragne børn gerne må komme med. Og det er upopulært at sige, for man må nemlig ikke så meget som antyde, at nogle børn er mere søde og velopdragne end andre.
5