Hvilke praktiske/husholdningsmæssige ting betaler du dig fra?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1904

Re: Hvilke praktiske/husholdningsmæssige ting betaler du dig fra?

Indlægaf Purple Haze » 26. jan 2016, 21:37

Wizzze skrev:Jer med rengøringshjælp, ender I med at rende rundt og rydde op dagen inden rengøringen kommer?
Vi har tit talt om at få nogen til at komme og gøre rent / rydde op, mens vi er på arbejde, men mistænker at vi kommer til at rende rundt og gøre det hele selv alligevel, for hvad mon rengøringen ellers ville tænke :genert:

Og så er vi heller ikke vilde med fremmede der skal gå rundt i hjemmet, mens vi ikke er hjemme, tænk hvad de ikke ville kunde finde af pinligheder :blush:

Det er egentlig lidt fjollet at jeg svarer, for jeg roder ikke - ikke rigtigt i al fald.
Tog mig selv i at tænke her til aften "æv hvor her roder, se der ligger en knap på bordet!!!!" :P

Men altså, hvis der virkelig er ting der roder, så overvejer jeg at fjerne det, men er oftest enten "for træt" eller også er jeg ikke hjemme, og så er jeg altså ligeglad.
Eneste gang jeg var lidt "beklemt" ved at hun kom, var efter en fest hvor der var hvid sminke og masser af vin/drinks-pletter smurt ud på gulvet. Men så overvejelser jeg hvad der skulle til, før jeg ikke var beklemt... Det var for meget arbejde - og så gik det ligesom over igen.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Kirstenkp
Kort karma: 4
Likede indlæg: 62

Indlægaf Kirstenkp » 28. jan 2016, 19:21

Wizzze skrev:Jer med rengøringshjælp, ender I med at rende rundt og rydde op dagen inden rengøringen kommer?
Vi har tit talt om at få nogen til at komme og gøre rent / rydde op, mens vi er på arbejde, men mistænker at vi kommer til at rende rundt og gøre det hele selv alligevel, for hvad mon rengøringen ellers ville tænke :genert:

Og så er vi heller ikke vilde med fremmede der skal gå rundt i hjemmet, mens vi ikke er hjemme, tænk hvad de ikke ville kunde finde af pinligheder :blush:

Ja, lidt :lol:
Men det er faktisk det fede ved det! At der en gang om ugen er fuldstændig ryddet op og total rengjort herhjemme. I love it
2
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Mani » 28. jan 2016, 20:16

Vi har rengøringshjælp og snerydning. Græsplænen bliver klaret vha. sådan en robot plæneklipper. Ellers klarer vi vidst det meste af hverdagsopgaverne selv.
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
MissDitte
Kort karma: 75
Likede indlæg: 482

Indlægaf MissDitte » 29. jan 2016, 07:46

Nåh ja - snerydning køber vi også. For 2 flasker vin og en pose salt :)
0

Tilbage til "Generelt"