Når man ikke slår til

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Re: Når man ikke slår til

Indlægaf Krølle » 27. jan 2016, 11:04

Som de andre allerede har sagt, handler det rigtig meget om dit eget mindset. Skal du mere end overleve, er du nødt til at passe på dig selv og holde fast i, at der er grænser for, hvad et menneske kan.

Du ved jo godt, at der er for mange opgaver til, at de kan løses fornuftigt, og det virker ikke som om, at du er kommet derud (endnu), hvor du tvivler på, om det er dig, der ikke er effektiv nok. Alligevel er titlen på din tråd "Når man ikke slår til" - hvis du her refererer til din chefs evne til at have realitetssans, er jeg enig, men noget siger mig, at du havde dig selv i tankerne. Den del er du nødt til at slå ihjel lige nu - det er ikke dig, der ikke slår til men din chef, der er for overoptimistisk.
0
Undercover
Kort karma: 0
Likede indlæg: 10

Re: Når man ikke slår til

Indlægaf Undercover » 6. jun 2016, 08:24

Tak for alle jeres svar for længe siden. I må undskylde, at jeg ikke fik fulgt op. Februar forsvandt i stress-tåger og meget lidt søvn, og jeg kan ærlig talt ikke huske ret meget fra den måned.

Men alt er meget bedre nu. Vi har omstruktureret nogle ting og opgaver i afdelingen, og jeg har meget mere luft nu. Der er stadig masser at lave, men det er meget bedre, og jeg både sover og trives generelt bedre.
8

Tilbage til "Livets forhold"