Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 521
Likede indlæg: 2422

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Bøtte » 20. maj 2016, 11:05

Danseprinsesse skrev:
Bøtte skrev:Så er nf veloverstået :love:

Åh, hvor godt Bøtte!

Og fedt at I havde en rigtig god oplevelse med det denne gang. Det bliver spændende at se, om kønnet "holder". :)

Det var så dejligt med sådan en fin oplevelse. :lun:
Ja, er meget spændt på det, vi gør dog ingenting i forhold til det, før vi er helt sikre. Men det er da lidt sjovt at have sådan en 'måske' allerede nu.

Hun synes i øvrigt jeg skulle have en samtale med en læge efter md, pga alt det bøvl sidste gang, så det satte hun også tid af til.

Sikke en bandit du har i maven i tiden :lol:
0
S :lun:
V :lun:
DGrayish
Kort karma: 12
Likede indlæg: 146

Indlægaf DGrayish » 20. maj 2016, 12:31

Her et billede af vores lille skat :dåne:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 20. maj 2016, 12:53

:dåne: Årh :love:
0
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 564

Indlægaf Lulu » 20. maj 2016, 13:09

DGrayish skrev:Her et billede af vores lille skat :dåne:

Det er meget heldigt at jeg er gravid for man bliver altid så babyskruk af helt nye knirkebabyer. Glæder mig rigtig meget til at dufte til min lille baby (hele tiden :blush2: ) når den kommer.
1
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 101
Likede indlæg: 1827

Indlægaf Sangius » 20. maj 2016, 15:06

Årh, hvor er han altså sød Gray :lun:

Jeg var inde og blive scannet i dag igen. Alt er som det skal være. Jeg stixede også lige urinen, og den er igen positiv for leukocytter, så er i gang med at få dyrket urinen igen igen.
Denne gang var den så også positiv for ketoner. Men det virker ikke til, at de har tænkt sig at handle på det overhoved. Så må gå ud fra, at det kan ske i ny og næ?
Hun sagde i hvert fald, at jeg ikke skulle tage mig af det. Så det lader jeg være med.

I morgen er jeg 20+0, så er jeg halvvejs :klap:
3
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 20. maj 2016, 15:17

Mit billede kan vist ikke hamle op med Grays baby, men er den h*n alligevel.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Indlægaf alfe » 20. maj 2016, 15:20

DGrayish – tillykke med Otto, hvor er han fin :lun:

Nå, jeg er altså ikke fan af at være gravid. Har i snit en blødning om ugen, det varierer om det er lyserødt eller brunt. Det er ret trættende. Hvis ikke det var fordi, at jeg havde brugt lidt over 8000 på flyttefirma i sidste uge, så havde jeg købt en scanning. Men altså.. Det nytter heller ikke at blive scannet efter hver blødning, alt er jo fint hver gang og så længe det ikke er meget, så må det være ok. To uger til nf. To lange uger.
0
Brugeravatar
Sangius

Indlægaf Sangius » 20. maj 2016, 15:22

alfe skrev:DGrayish – tillykke med Otto, hvor er han fin :lun:

Nå, jeg er altså ikke fan af at være gravid. Har i snit en blødning om ugen, det varierer om det er lyserødt eller brunt. Det er ret trættende. Hvis ikke det var fordi, at jeg havde brugt lidt over 8000 på flyttefirma i sidste uge, så havde jeg købt en scanning. Men altså.. Det nytter heller ikke at blive scannet efter hver blødning, alt er jo fint hver gang og så længe det ikke er meget, så må det være ok. To uger til nf. To lange uger.

Tiden går SÅ langsomt i starten...! Jeg krydser fingre for en fantastisk scanning, og at den kommer snarligt! :)
0
Brugeravatar
alfe
Kort karma: 76
Likede indlæg: 318

Indlægaf alfe » 20. maj 2016, 15:25

Sangius skrev:

Tiden går SÅ langsomt i starten...! Jeg krydser fingre for en fantastisk scanning, og at den kommer snarligt! :)

Indtil for en uges tid siden er tiden faktisk gået ret stærkt. Nu går den hamrende langsomt. Ak ja. Forestiller mig dog at tiden kommer til at gå stærkt den næste halvanden uge. Har tre eksaminer, som der skal læses op til. Der er en masse læsestof der venter mig. Jubii :deer:
0
primle
Kort karma: 74
Likede indlæg: 380

Indlægaf primle » 20. maj 2016, 16:34

Det er da også virkelig øv med de blødninger, Alfe. Det kan jeg godt forstå du er rigtig træt af.

Håber de næste par uger går lynendes hurtigt :kys:
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2369

Indlægaf achillaxedprune » 21. maj 2016, 06:29

Er det mærkeligt at savne sit barn, når nu det ligger inde i maven på en?
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 21. maj 2016, 06:32

Jeg kan anbefale en hjertemonitor... Den har virket SÅ godt for mig i forhold til nervøsitet om alt nu er OK derinde. Her endda til sølle 150 kr. :) http://www.fairhavenhealth.com/fetal-doppler.html (kender dog ikke hjemmesiden). Vi købte fra Norge til ca. 400 kr., inkl. Porto.
0
Brugeravatar
Sangius

Indlægaf Sangius » 21. maj 2016, 06:34

achillaxedprune skrev:Er det mærkeligt at savne sit barn, når nu det ligger inde i maven på en?

Det har jeg også fanget mig selv i. Jeg har haft mange mærkelige følelser. Jeg bryder mig heller ikke om at blive scannet, fordi jeg synes de trykker sådan på hende, og jeg bliver helt fornærmet over, at de nogen gange puffer eller ryster på hende, og siger at hun 'ligger forkert'. Hun ligger præcis som hun har lyst til, tak! Heldigvis holder jeg pænt kæft med alle de tanker her, under scanningen :P :stoned:
1
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 21. maj 2016, 06:39

Sangius skrev:
achillaxedprune skrev:Er det mærkeligt at savne sit barn, når nu det ligger inde i maven på en?

Det har jeg også fanget mig selv i. Jeg har haft mange mærkelige følelser. Jeg bryder mig heller ikke om at blive scannet, fordi jeg synes de trykker sådan på hende, og jeg bliver helt fornærmet over, at de nogen gange puffer eller ryster på hende, og siger at hun 'ligger forkert'. Hun ligger præcis som hun har lyst til, tak! Heldigvis holder jeg pænt kæft med alle de tanker her, under scanningen :P :stoned:

Haha, hvor er du sød!

...jeg elsker at blive scannet... Så kan man se baby! :love: og de skal bare møffe til ham, hvis de ikke kan se det, der skal ses. Det har jeg ingen problemer med overhovedet... Men nu oplevede jeg også, at den ene gik bort, så jeg er meget fokuseret på om alt nu er i orden med den sidste og om han er, som han skal være. Og kræver det et skub fra jordmoderen, så skal hun bare skubbe løs!

Men jeg kan ikke mærke noget noget endnu, og savner virkelig at føle ham... Og at se og mærke ham. Det er helt vildt. Det er skruk x 1000 lige nu. I miss my baby. :genert:
Senest rettet af achillaxedprune 21. maj 2016, 06:40, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Sangius

Indlægaf Sangius » 21. maj 2016, 06:52

achillaxedprune skrev:
Sangius skrev:

Haha, hvor er du sød!

...jeg elsker at blive scannet... Så kan man se baby! :love: og de skal bare møffe til ham, hvis de ikke kan se det, der skal ses. Det har jeg ingen problemer med overhovedet... Men nu oplevede jeg også, at den ene gik bort, så jeg er meget fokuseret på om alt nu er i orden med den sidste og om han er, som han skal være. Og kræver det et skub fra jordmoderen, så skal hun bare skubbe løs!

Men jeg kan ikke mærke noget noget endnu, og savner virkelig at føle ham... Og at se og mærke ham. Det er helt vildt. Det er skruk x 1000 lige nu. I miss my baby. :genert:

Her kan der også godt gå en dag eller to imellem at jeg mærker hende. Hvor langt er det, at du er? Jeg glæder mig til 24+. hvor jeg jo burde kunne mærke hende dagligt.

Jeg er 20+0 i dag, så halvvejs nu :banan:
0

Tilbage til "Graviditet"