Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Snowdrop
Kort karma: 80
Likede indlæg: 336

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 29. maj 2016, 09:00

Kram Alfe, det lyder skræmmende. :kram: Godt spiren hænger stædigt i :)

24+5 her og efter et par stille dage hvor lillepigen i maven skulle coaches til at sparke, skal jeg da lige love for at de sidste 2 dage har været en fest inde i maven. Hun møver rundt og nu kan hun også forme maven skæv - jeg eeeelsker det! :dåne: Jeg tror måske det er den hængekøje vi endelig har fået der sætter gang i hende, for jeg kan godt lide at ligge og gynge i den.

Men ja, Sangius, skal nok blive "sjovt" når de bliver større og sparker endnu hårdere, haha.
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 282
Likede indlæg: 2090

Indlægaf Danseprinsesse » 29. maj 2016, 10:17

achillaxedprune skrev:Tak! Vi havde en fantastisk tur... Eneste minus var deres enormt mærkelige toiletter! Og når nu man skal derud ca. 10 gange i døgnet, så var det lidt af en prøvelse. :tie: der var ofte ikke toiletbræt på, folk tissede, der hvor man skulle sidde og nogle gange flushede (skyllede ud) toilettet helt random! Mega underligt!

Jeg drak også en del alkoholfrie drinks... Der var heldigvis et større udvalg derinde og gerne lavet på friske frugter... Nom nom nom, jeg fik altså nogle meget, meget lækre drinks dernede. :ivrig:

Og lyder super godt med drømmen.... Dejligt når underbevidstheden arbejder med en! :)

Ja, samme udfordring med toiletter i Sydfrankrig, adr!

Det lyder som en skøn tur, I har haft. :)
1
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2410

Indlægaf Bøtte » 30. maj 2016, 06:14

Lyder dejligt sådan med ferie :lun:

Jeg skal til London om 6 uger med mine søstre :-D
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 30. maj 2016, 06:18

Min mand har givet mig lov til at bestemme navnet på babyen, hvis det er en pige.
Så det bliver enten en Vigga eller en Solvej.
Solvej, hvis jeg føder den 10/11 - det var nemlig min mormors fødselsdag (min mand er ikke så vild med navnet, men ved hvad det betyder for mig, så han har indvilliget i det hvis jeg føder den dag) og ellers så Vigga :lun:
Siden vi fik S har forsøgt at overtale ham til Vigga, hvis vi fik en pige mere, men troede faktisk aldrig jeg fik det i gennem. Men det gjorde jeg altså. :banan:
Sammen med Signe er det altså bare et fint navn :love:
6
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2859

Indlægaf JoyNips » 30. maj 2016, 07:54

Hvor awesome er preggo-bryster ikke lige? :genert: :fløjt: :ivrig:
1
Nuttede-Nuser
Kort karma: 59
Likede indlæg: 376

Indlægaf Nuttede-Nuser » 30. maj 2016, 08:11

JoyNips skrev:Hvor awesome er preggo-bryster ikke lige? :genert: :fløjt: :ivrig:

De er totalt awesome. :lol: Men puha jeg er glad for et jeg er bryst reduceret, for jeg tør slet slet ikke tænke på hvordan det havde set ud, hvis jeg ikke var :shock: :lol:
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 30. maj 2016, 09:47

Jer, der er andengangs mærkede i liv på en anderledes måde her andengangs?
0
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 563

Indlægaf Lulu » 30. maj 2016, 09:52

Bøtte skrev:Jer, der er andengangs mærkede i liv på en anderledes måde her andengangs?

Har ikke mærket noget endnu :boo:
Er ellers 18+0 i dag.
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 30. maj 2016, 10:03

Lulu skrev:
Bøtte skrev:Jer, der er andengangs mærkede i liv på en anderledes måde her andengangs?

Er ellers 18+0 i dag.

Øv :( Hvornår mærkede du sidst?

Jeg er i tvivl om jeg mærker noget. Med det er ikke de berømte bobler.
Jeg mærkede liv i uge 15 sidst. Er 14+0 i dag og har den sidste uge mærket sådan nogle små 'pulsslag', altså kun lige et, indenfor området hvor livmoderen er. Men synes også det er lidt underligt at de ikke er bobler?
0
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 563

Indlægaf Lulu » 30. maj 2016, 10:06

Bøtte skrev:
Lulu skrev:

Er ellers 18+0 i dag.

Øv :( Hvornår mærkede du sidst?

Jeg er i tvivl om jeg mærker noget. Med det er ikke de berømte bobler.
Jeg mærkede liv i uge 15 sidst. Er 14+0 i dag og har den sidste uge mærket sådan nogle små 'pulsslag', altså kun lige et, indenfor området hvor livmoderen er. Men synes også det er lidt underligt at de ikke er bobler?

Teknisk drys mærkede jeg det omkring 18+0 sidste gang men var ikke sikker før vi havde været til md hvor vi tydeligt kunne se et spark mens jeg blev scannet og jeg samtidig mærkede det. For var indtil da ikke helt sikker på det var spark tror lidt det er det samme denne gang.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 47
Likede indlæg: 285

Indlægaf Knirkemis » 30. maj 2016, 10:06

Nå, men så er det ved at være tid her. Jeg er på Riget, og har fået den første pille til igangsættelse. Livmoderhalsen er allerede helt væk, men jeg har ikke åbnet mig. Så de regner med at det kommer til at ske sent i dag eller i morgen.
Jeg er ved, at dø af skræk.
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 30. maj 2016, 10:39

Held og lykke, Knirkemis :kys:
0
Nuttede-Nuser
Kort karma: 59
Likede indlæg: 376

Indlægaf Nuttede-Nuser » 30. maj 2016, 10:53

Rigtig meget held og lykke Knirkemis. Håber det kommer til at gå godt :blomst:
0
Brugeravatar
Danseprinsesse

Indlægaf Danseprinsesse » 30. maj 2016, 11:13

Knirkemis skrev:Nå, men så er det ved at være tid her. Jeg er på Riget, og har fået den første pille til igangsættelse. Livmoderhalsen er allerede helt væk, men jeg har ikke åbnet mig. Så de regner med at det kommer til at ske sent i dag eller i morgen.
Jeg er ved, at dø af skræk.

Held og lykke. :kys:
0
Brugeravatar
Danseprinsesse

Indlægaf Danseprinsesse » 30. maj 2016, 11:32

Uh, hofte- og lændesmerter er godt nok ved at være slemme her, især om natten, så jeg sover ikke ret meget.

Jeg var vist lidt udmattet i går, for jeg gav mig til at tude over alle de ting, der ikke er klar, og som jeg pludselig ikke kunne overskue (fordi det ville jo være ganske forfærdeligt, at vi ikke er færdige med at indrette garderoben eller sy puder til terrassen, før baby kommer :rulle:).
Det er vitterligt småting, vi mangler i forhold til baby, men jeg har bare haft sådan en stressfølelse igen i kroppen de sidste par dage. Jeg har sådan en virkelig mærkelig fornemmelse af, at jeg ikke kommer til at gå tiden ud - og jeg kvier mig lidt ved at planlægge at tage f.eks. en weekend til København uden min kæreste. Det skal nok ende med, at jeg bliver sat i gang en uge over termin!

Min kæreste samlede tremmesengen i går og satte den på plads mellem sengen og kommoden, det er lidt hyggeligt, den står der. :lun:
Jeg glæder mig til at rede den, men jeg skal lige have syet en sengerand først og lavet en kile til mellem sengene.

Han er også ved at klargøre den famøse familievugge, som skal stå i stuen. Jeg kan mærke, at han synes, det er lidt hyggeligt med den, så det var nok meget godt, at hans mor var upassende insisterende. :lol:
0

Tilbage til "Graviditet"