Terminstråd - alle er velkomne :)

Nuttede-Nuser
Kort karma: 59
Likede indlæg: 384

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Nuttede-Nuser » 3. jun 2016, 08:59

Dejligt at hører at jeg ikke er den eneste der står de føelser omkring kroppen, men træls at I andre også har det sådan. Jeg fik købt nogle leggings igår, selv om det er fashion faux pas :lol: , som jeg håber jeg kan bruge med noge lange oppe ud over. Og så må det værer sådan til baby er ekstern.
Halleluja for at bo på Lars tyndslidt mark, der er et da kun køerne der kan se når jeg render rundt i min kærestes boxershorts og en bh. :genert: :lol:
0
Nuttede-Nuser

Indlægaf Nuttede-Nuser » 3. jun 2016, 09:02

DP tak for rådet om de sukkerfri is. Dem må jeg prøve. Jeg kan nemlig heller ikke godt med smagen af sødestoffer i sådan nogle ting. Desuden er der mange af sødestof typerne jeg ikke kan tåle i min mave. Efter at jeg droppede cola zero er min IBS faldet Noget mere til ro. Så jeg vil hellere have lidt rigtig sukker eller intet.
0
Nuttede-Nuser

Indlægaf Nuttede-Nuser » 3. jun 2016, 09:06

Jeg spammer lige, for jeg vil lige slå et slag for next.co.uk igen til dem der mangler babytøj, de har så meget fint, til ingen penge. Jeg har haft lidt problemer med at finde drengerøv jeg kunne lide som ikke kun var lyseblåt, men på next har de altså meget. Jeg bestilte igår over middag og pakken er lig kommet her til formiddag. 10 heldragter og et par smækbukser til 660kr inkl fragt. Og det er bare så super blødt.
1
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2108

Indlægaf Danseprinsesse » 3. jun 2016, 09:22

Nuttede-Nuser skrev:DP tak for rådet om de sukkerfri is. Dem må jeg prøve. Jeg kan nemlig heller ikke godt med smagen af sødestoffer i sådan nogle ting. Desuden er der mange af sødestof typerne jeg ikke kan tåle i min mave. Efter at jeg droppede cola zero er min IBS faldet Noget mere til ro. Så jeg vil hellere have lidt rigtig sukker eller intet.

Min kæreste har sukkersyge og drikker diverse sukkerfri sodavand og læskedrikke. Jeg kan simpelthen ikke få det ned. Jeg har det ligesom dig; hellere rigtig sukker eller intet. Så jeg drikker rigtig, rigtig, rigtig meget danskvand. :D

Gulerødder (eller andet grønt) med dip er en god erstatning for diverse søde snacks for mig lige for tiden, fordi det også er koldt og frisk (og nemt).
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2108

Indlægaf Danseprinsesse » 3. jun 2016, 09:23

Nuttede-Nuser skrev:Jeg spammer lige, for jeg vil lige slå et slag for next.co.uk igen til dem der mangler babytøj, de har så meget fint, til ingen penge. Jeg har haft lidt problemer med at finde drengerøv jeg kunne lide som ikke kun var lyseblåt, men på next har de altså meget. Jeg bestilte igår over middag og pakken er lig kommet her til formiddag. 10 heldragter og et par smækbukser til 660kr inkl fragt. Og det er bare så super blødt.

Jeg har også været meget tilfreds med det, jeg har købt derfra. :gogo:
0
Nuttede-Nuser

Indlægaf Nuttede-Nuser » 3. jun 2016, 09:30

Danseprinsesse skrev:
Nuttede-Nuser skrev:DP tak for rådet om de sukkerfri is. Dem må jeg prøve. Jeg kan nemlig heller ikke godt med smagen af sødestoffer i sådan nogle ting. Desuden er der mange af sødestof typerne jeg ikke kan tåle i min mave. Efter at jeg droppede cola zero er min IBS faldet Noget mere til ro. Så jeg vil hellere have lidt rigtig sukker eller intet.

Min kæreste har sukkersyge og drikker diverse sukkerfri sodavand og læskedrikke. Jeg kan simpelthen ikke få det ned. Jeg har det ligesom dig; hellere rigtig sukker eller intet. Så jeg drikker rigtig, rigtig, rigtig meget danskvand. :D

Gulerødder (eller andet grønt) med dip er en god erstatning for diverse søde snacks for mig lige for tiden, fordi det også er koldt og frisk (og nemt).

Jeg er ikke så god til dansk vand, så jeg drikker en masse vand med citron skiver i. Og ja grønt med dip er lækkert. :ivrig:
0
Nuttede-Nuser

Indlægaf Nuttede-Nuser » 3. jun 2016, 09:43

Er der andre end mig som er på Instagram?
0
Brugeravatar
Snowdrop
Kort karma: 81
Likede indlæg: 336

Indlægaf Snowdrop » 3. jun 2016, 09:56

Nu vi er ved drikkevarer... Jeg er blevet ret forfalden til: halv danskvand, halv vand og så hyldeblomstsaft i. Hyldeblomstsaften fåes i øvrigt både i en udgave med sukker og en uden. Det er bare yndlingsdrikken her i sommervarmen. Skal det være mere eksotisk kan man jo putte citronskiver og isterninger i :D

Jeg har forresten lige modtaget mit vandtræningsprogram fra fyssen. Er lidt imponeret over hende :-) Hun skulle egentlig bare sende den på mail, men nu har hun sendt 3 laminerede ark med øvelser på pr. post. Kan man andet end at holde af en fys der går op i den, på den måde?
1
Brugeravatar
Snowdrop
Kort karma: 81
Likede indlæg: 336

Indlægaf Snowdrop » 3. jun 2016, 11:37

Tilbage fra 25ugers aftalen hos lægen. Symfysefundusmål på 26 cm. Der var +1 protein i urinen, men som jeg sagde til hende så var det ikke midtvejsurin hun fik, for hun kunne ikke bruge den prøve jeg havde med hjemmefra fordi den ikke var frisk og jeg havde lige tisset inden jeg kom. Desuden er blodtryk helt fint og ingen ødem. Men hun ville alligevel gerne at jeg lige kommer med en prøve på mandag, så det gør jeg selvfølgelig :)
1
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2917

Indlægaf JoyNips » 3. jun 2016, 12:56

Jeg har været til første lægebesøg. Det var jo inderligt uinteressant... :)
Jeg har til gengæld bestilt tid til nakkefoldsscanning (16. juli). Det passer ret perfekt med at min kæreste og jeg holder ferie ugen efter, så kan vi tage en tour de sønderjylland og overbringe nyheden til hans forældre og min far.
3
Nuttede-Nuser

Indlægaf Nuttede-Nuser » 3. jun 2016, 12:57

Danseprinsesse skrev:
Nuttede-Nuser skrev:Jeg spammer lige, for jeg vil lige slå et slag for next.co.uk igen til dem der mangler babytøj, de har så meget fint, til ingen penge. Jeg har haft lidt problemer med at finde drengerøv jeg kunne lide som ikke kun var lyseblåt, men på next har de altså meget. Jeg bestilte igår over middag og pakken er lig kommet her til formiddag. 10 heldragter og et par smækbukser til 660kr inkl fragt. Og det er bare så super blødt.

Jeg har også været meget tilfreds med det, jeg har købt derfra. :gogo:

Kan det passe at det er stort i størrelsen i forhold til her hjemme? Synes det jeg har købt i str 56 virker meget stort.
0
Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 49
Likede indlæg: 302

Indlægaf Knirkemis » 3. jun 2016, 13:47

Bøtte skrev:
Jeg troede altid bimoderkager sad fast. Det gjorde min. Så det kostede også masser af blod og en operation.

Jeg mistede 700 ml blod, så måske har de siddet fast. Jeg var så optaget af babyen på mit bryst, at jeg ikke rigtig hørte efter. Og var så træt, at jeg havde en følelse af at være i en glasklokke.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 522
Likede indlæg: 2427

Indlægaf Bøtte » 3. jun 2016, 14:22

Knirkemis skrev:
Bøtte skrev:
Jeg troede altid bimoderkager sad fast. Det gjorde min. Så det kostede også masser af blod og en operation.

Jeg mistede 700 ml blod, så måske har de siddet fast. Jeg var så optaget af babyen på mit bryst, at jeg ikke rigtig hørte efter. Og var så træt, at jeg havde en følelse af at være i en glasklokke.

Jeg mistede 3 liter, inden jeg blev kørt afsted. Så det tror jeg måske ikke de har.
Jeg troede bare de skulle opereres ud altid, hvorfor ved jeg ikke, men det var da kun dejligt de ikke skulle det. :kys:
0
S :lun:
V :lun:
Kolderudolf
Kort karma: 53
Likede indlæg: 248

Indlægaf Kolderudolf » 3. jun 2016, 14:55

Nuttede-Nuser skrev:Er der andre end mig som er på Instagram?

Jeg er. Jeg hedder Stinejd. Men der er altså meget træningsspam :blush2:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2370

Indlægaf achillaxedprune » 3. jun 2016, 15:13

Jeg føler mig også enormt tyk...faktisk direkte fed. Det er skrækkeligt. :tie: jeg har lige online-shoppet for 3000 kr. Graviditetsbukser og kun 1 par bukser og nogle leggins sad ikke FORFÆRDELIGT! Alt andet skal tilbage igen... På den positive side får jeg ca. 2500 kr. tilbage, men min selvtillid fik lige et gevaldigt knæk... Jeg er for fed til størrelse 44 i bukser(!!) :( :( :(
....og jeg er kun halvvejs. My God. Jeg bliver et bjerg.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Graviditet"