Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Knirkemis
Kort karma: 49
Likede indlæg: 302

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Knirkemis » 5. jun 2016, 08:02

Her er så vores lille Idun :blush2: Hun er blevet lidt gul, men ikke mere end at vi måtte komme hjem.
Jeg tror, først jeg er ved for alvor at lære, hvad kærlighed er lige nu.
Edit: Beklager det kæmpe og temmelig slørede billede...
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Knirkemis 5. jun 2016, 09:27, rettet i alt 1 gang.
14
Brugeravatar
Knirkemis

Indlægaf Knirkemis » 5. jun 2016, 08:08

Bøtte skrev:Jeg mistede 3 liter, inden jeg blev kørt afsted. Så det tror jeg måske ikke de har.
Jeg troede bare de skulle opereres ud altid, hvorfor ved jeg ikke, men det var da kun dejligt de ikke skulle det. :kys:

Det er godt nok også meget :mellow: var du ikke helt ødelagt bagefter? Eller fik du tilført blod? Jeg var temmelig ør og flad de første 3 dage.
0
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Sorenspige » 5. jun 2016, 11:37

Knirkemis, hvor er hun bare sød :lun:. Dejligt, I er hjemme nu. Går det godt med amningen?

Når først kærligheden til ens barn er kommet (for nogen går der lidt tid), så slår den alt - og bliver bare større og stærkere for hver dag, der går :love:.
1
Sorenspige

Indlægaf Sorenspige » 5. jun 2016, 11:39

Jeg er begyndt at få plukveer, som godt kan bide lidt. Jeg håber, det betyder, at min krop er mere klar til rigtige veer denne gang.

Ellers går jeg og ser frem til, at det bliver lidt mindre varmt :genert:. Jeg synes, det trækker tænder ud ind i mellem.
0
Sorenspige

Indlægaf Sorenspige » 5. jun 2016, 11:40

Jeg er også ret tyk og stor, og så vralter jeg :tie:. Virkelig charmerende gravid.
0
Brugeravatar
Snowdrop
Kort karma: 81
Likede indlæg: 336

Indlægaf Snowdrop » 5. jun 2016, 12:13

Knirkemis skrev:Her er så vores lille Idun :blush2: Hun er blevet lidt gul, men ikke mere end at vi måtte komme hjem.
Jeg tror, først jeg er ved for alvor at lære, hvad kærlighed er lige nu.
Edit: Beklager det kæmpe og temmelig slørede billede...

Hvor er hun en lækker baby, Knirke :love2:
1
Kolderudolf
Kort karma: 53
Likede indlæg: 248

Indlægaf Kolderudolf » 5. jun 2016, 13:26

Stort tillykke med den smukke baby, Knirke.

Håber I alle nyder weekenden.

Vi har for en gangs skyld nogenlunde godt vejr i Grønland, så vi skal ud og have en lang løbe/gåtur med babyjoggeren og så skal vi til 2 års fødselsdag i eftermiddag.
1
Nuttede-Nuser
Kort karma: 59
Likede indlæg: 384

Indlægaf Nuttede-Nuser » 5. jun 2016, 15:13

Øv, øv, øv. Har de sidste dage glædet mig til at komme til Rømø og bade her til aften når min kæreste kommer fra job. Jeg har endda lavet salater vi skal have med. Og nu regner det :whine: JEG VIL KØLES NED. Forstå mig ret, jeg elsker sommer og varme. Men jeg kan ikke tage til stranden om dagen, ikke med mindre jeg vil være der en halv time og så være rødere end rød. Og hvis det regner er det ikke sikkert min kæreste gider. Øv med øv på.
0
Brugeravatar
Snowdrop
Kort karma: 81
Likede indlæg: 336

Indlægaf Snowdrop » 5. jun 2016, 15:19

Nuttede-Nuser skrev:Øv, øv, øv. Har de sidste dage glædet mig til at komme til Rømø og bade her til aften når min kæreste kommer fra job. Jeg har endda lavet salater vi skal have med. Og nu regner det :whine: JEG VIL KØLES NED. Forstå mig ret, jeg elsker sommer og varme. Men jeg kan ikke tage til stranden om dagen, ikke med mindre jeg vil være der en halv time og så være rødere end rød. Og hvis det regner er det ikke sikkert min kæreste gider. Øv med øv på.

Det er ellers megalækkert at bade når det regner. Og maden kan I vel finde et overdækket sted til at spise? :)
0
Nuttede-Nuser
Kort karma: 59
Likede indlæg: 384

Indlægaf Nuttede-Nuser » 5. jun 2016, 15:25

Snowdrop skrev:
Nuttede-Nuser skrev:Øv, øv, øv. Har de sidste dage glædet mig til at komme til Rømø og bade her til aften når min kæreste kommer fra job. Jeg har endda lavet salater vi skal have med. Og nu regner det :whine: JEG VIL KØLES NED. Forstå mig ret, jeg elsker sommer og varme. Men jeg kan ikke tage til stranden om dagen, ikke med mindre jeg vil være der en halv time og så være rødere end rød. Og hvis det regner er det ikke sikkert min kæreste gider. Øv med øv på.

Det er ellers megalækkert at bade når det regner. Og maden kan I vel finde et overdækket sted til at spise? :)

Ja det er helt vildt lækkert. Det er jeg bare ikke sikker på at jeg kan overbevise min kæreste om :lol:
0
Brugeravatar
Knirkemis

Indlægaf Knirkemis » 5. jun 2016, 16:04

Sorenspige skrev:Knirkemis, hvor er hun bare sød :lun:. Dejligt, I er hjemme nu. Går det godt med amningen?

Når først kærligheden til ens barn er kommet (for nogen går der lidt tid), så slår den alt - og bliver bare større og stærkere for hver dag, der går :love:.

Tak :) Hun er flaskebarn, og har en meget sund appetit. Ved første vejning havde hun kun tabt 10 gram.

De første timer skulle jeg lige vænne mig til, at hun er min. Sådan en følelse af, at jeg jo ikke kender det hende. Men det er kommet meget stærkt til mig derefter. Jeg er stadig meget hæmmet af bækkenløsning, og jeg savner hende forfærdeligt, når hendes far går tur med hende. Og jeg er så ked af, ikke at kunne være med. Men så må jeg jo nyde hende herhjemme i stedet.

Jeg håber, I runde damer kan holde varmen ud :)
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 523
Likede indlæg: 2435

Indlægaf Bøtte » 5. jun 2016, 16:13

Knirkemis skrev:
Bøtte skrev:Jeg mistede 3 liter, inden jeg blev kørt afsted. Så det tror jeg måske ikke de har.
Jeg troede bare de skulle opereres ud altid, hvorfor ved jeg ikke, men det var da kun dejligt de ikke skulle det. :kys:

Det er godt nok også meget :mellow: var du ikke helt ødelagt bagefter? Eller fik du tilført blod? Jeg var temmelig ør og flad de første 3 dage.

Nej, de snakkede om det, men så vendte det og blev lidt bedre. Men jeg hang i bremsen længe efter.
Jeg stod slet ikke ud af sengen for andet end at tisse (indtil jeg fik kathetor, så var det også slut med det), kom først i bad 2 døgn efter fødslen (:ad!:) og skiftede først en ble på 3 dagen. Jeg turde simpelthen ikke gå med hende fordi jeg var svimmel.
Jeg var noget ramt af det, det var virkelig hårdt.

Hun er godt nok fin :love:
Og når hun spiser så godt, skal det gule nok hurtigt gå af hende. :kys:
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 5. jun 2016, 16:15

Ax, jeg er også virkelig tyk :tie: og jeg kampscener her i varmen :genert:
Er helt lettet over jeg ikke er mere gravid :lol:

Søren, håber plukveerne giver noget godt, så de ikke er forgæves!

Nuser, håber det lykkes at få overtalt din kæreste!
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 5. jun 2016, 16:19

Jeg er efterhånden sikker på jeg mærker liv dagligt. Bliver helt bekymret hvis jeg ikke mærker noget :genert:

Mine plukveer er desværre også taget til, kan mærke et klart sammenhæng mellem mit aktivitetsniveau og antallet af plukveer. Skal til jm første gang her den 16., så må jeg lige høre hvad hun mener om det.
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2109

Indlægaf Danseprinsesse » 5. jun 2016, 18:42

Sorenspige skrev:Jeg er begyndt at få plukveer, som godt kan bide lidt. Jeg håber, det betyder, at min krop er mere klar til rigtige veer denne gang.

Ellers går jeg og ser frem til, at det bliver lidt mindre varmt :genert:. Jeg synes, det trækker tænder ud ind i mellem.

Så man skal sætte pris på plukveerne? :genert:
0

Tilbage til "Graviditet"