Terminstråd - alle er velkomne :)

godtnavn
Kort karma: 327
Likede indlæg: 2173

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf godtnavn » 1. jul 2016, 11:23

Hov, skulle måske nævne at det skal være et sted i København :)
0
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 243
Likede indlæg: 5285

Indlægaf Sangius » 1. jul 2016, 11:32

Min læge henviste mig til en gynækolog på grund af min historie. Kan fu ikke få det samme? Hun var rigtig sød, den sygeplejerske der scannede mig :)
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 715
Likede indlæg: 4293

Indlægaf Bøtte » 1. jul 2016, 11:36

Vi fik også en henvisning til en privat gynækolog.
Jeg tror dog desværre ikke de giver henvisning efter en abort.

Jeg blev scannet 7+0 og igen 9+0.
Den i uge 9 var ren tryghed og på klinikkens opfordring. Der så vi både små arme og ben :lun:

Men man kan se alt det væsentlige i uge 7 - hjerteblink og om den sidder som den skal.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 1. jul 2016, 11:37

Og velkommen til :wave: Håber dit ophold her varer omkring 8 måneder :-D
1
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2669

Indlægaf Danseprinsesse » 1. jul 2016, 11:48

Sorenspige skrev:DP, jeg kan se, at du er en værre natteravn end mig :0).

Jeg er totalt ugle, hvis jeg kunne, så gik jeg først i seng kl. 3 og sov hele formiddagen i stedet. :genert:

Og så har jeg ekstra svært ved at sove for tiden, så jeg vågner også i løbet af natten og kan ikke falde i søvn igen!
1
Brugeravatar
Danseprinsesse

Indlægaf Danseprinsesse » 1. jul 2016, 11:56

Bøtte skrev:Vi har også bare brugt dyne og ulddragt. Og vores datter var kun en måneds tid, da hun sov ude i -8 grader.
De sover SÅ godt, når det er koldt :-D

Jeg har sat mormor til at strikke ulddragt og uldhue. Dog med formaning om først at starte efter veloverstået md :genert:

Årh, dejligt med sådan en mormor!

Jeg har forelsket mig fuldstændig i denne strikkede ulddragt. :lun:
Jeg er sådan i tvivl, om jeg er dygtig nok til selv at strikke den - og jeg har desværre ikke nogen, jeg kan sætte i gang.

9041515-1_2.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 243
Likede indlæg: 5285

Indlægaf Sangius » 1. jul 2016, 11:58

Danseprinsesse skrev:
Bøtte skrev:Vi har også bare brugt dyne og ulddragt. Og vores datter var kun en måneds tid, da hun sov ude i -8 grader.

Jeg har sat mormor til at strikke ulddragt og uldhue. Dog med formaning om først at starte efter veloverstået md :genert:

Jeg er sådan i tvivl, om jeg er dygtig nok til selv at strikke den - og jeg har desværre ikke nogen, jeg kan sætte i gang.

9041515-1_2.jpg

Årh, den er flot. Har du en opskrift?
0
Brugeravatar
Danseprinsesse

Indlægaf Danseprinsesse » 1. jul 2016, 12:04

Sangius skrev:
Danseprinsesse skrev:

9041515-1_2.jpg

Årh, den er flot. Har du en opskrift?

Den er fra et hæfte med opskrifter fra Sandnes garn, som jeg har købt, så ikke en jeg kan linke til desværre.

Men det er den her: http://www.sandnesgarn.no/oppskrifter/dress
0
Brugeravatar
Snowdrop
Kort karma: 81
Likede indlæg: 342

Indlægaf Snowdrop » 1. jul 2016, 12:12

Endnu engang stort tillykke godtnavn!

Mener jeg var 8+0 da jeg blev scanner første gang. Der var helt tydeligt hjerteblink. Det var på scanningsklinnikken. Ved ikke om de har en afdeling i kbh, men det kunne jeg da forestille mig :)
0
primle
Kort karma: 84
Likede indlæg: 568

Indlægaf primle » 1. jul 2016, 12:17

godtnavn skrev:Forsigtigt hej :wave: Har lige testet positivt men venter en uges tid med at udfylde "formularen". Glæder mig allerede til marts :lun:

Og til om et par måneder når den insisterende kvalme forhåbentlig forsvinder :lol: Men må indrømme jeg er lidt glad for kvalmen og symptomer fordi det viser mig der sker noget, mistede sidst og der kom symptomerne også først langt senere, ved godt man ikke kan tolke på det, men det giver mig en form for ro, at kroppen allerede virker gravid nu.

Jer der har været til tidlig scanning hvor tidligt har i gjort det? Vi tænker at tage en scanning når jeg er omkring 7+3 fordi kæresten da stadig har ferie omvendt ville det være dumt hvis man kan se så meget mere en uge efter.

Derudover, kan I anbefale et sted? Der vi var sidst var en dårlig oplevelse (det var ikke der vi opdagede barnet var dødt, til den scanning slog hjertet, men damen der scannede var ubehagelig og lyttede ikke til mig).

Stort tillykke :)

Jeg vil også sige, at en henvisning ikke bare er sikkert. Jeg kunne ikke få en med to MA i bagagen i hvert fald. Så vi måtte selv betale.
Har hørt mange været positive omkring Lille Københavner :)
0
Lilleluftballon
Kort karma: 27
Likede indlæg: 567

Indlægaf Lilleluftballon » 1. jul 2016, 12:23

Tillykke og velkommen til. Jeg blev scannet på en klinik der ligger på gl Køge landevej. Kan ikke huske hvad den hed, men vil gerne fraråde den, de var ikke søde.
1
xxx---xxx
Kort karma: 71
Likede indlæg: 256

Indlægaf xxx---xxx » 1. jul 2016, 12:30

Tillykke godtnavn.

Jeg vil også fraråde den der ligger på gl. Køge landevej!

Til gengæld var vi flere gange på den der ligger i ny Østergade. Der oplevede vi kun super god service og meget sødt personale!
1
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 1. jul 2016, 12:32

Danseprinsesse skrev:

9041515-1_2.jpg

Den er også fin. :lun:

Måske du kan finde en herinde, der vil strikke på bestilling? :)

Min mor strikkede også løs til S. Har mange fine trøjer, jeg glæder mig til at få i brug igen :lun:
De fleste er grå, så det kan bruges til begge køn. Men har også en del kjoler i strik, det bliver spændende om de skal frem igen :-D
1
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 53

Indlægaf Minionine » 1. jul 2016, 15:15

Danseprinsesse skrev:

9041515-1_2.jpg

Den er også SÅ fin! Min mor har strikket den til lillepigen :love2: Jeg turde nemlig heller ikke selv at gå igang med den, med det mønster der :wacko:
Det var efter at jeg så du havde lagt billedet ind i en anden tråd engang, så måtte jeg bare have den. Så tak for det :P
1
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 53

Indlægaf Minionine » 1. jul 2016, 15:18

godtnavn skrev:Hov, skulle måske nævne at det skal være et sted i København :)

Tillykke!! :klap:
Jeg er blevet skannet hos Lille Liv/lille Kbh'er et par gange. Det ligger på HC Andersens boulevard. De er super søde og dygtige :)
1

Tilbage til "Graviditet"