Terminstråd - alle er velkomne :)

primle
Kort karma: 74
Likede indlæg: 380

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf primle » 15. jul 2016, 14:10

alfe skrev:Jeg kan godt overtage forsidetjansen, hvis det er. Ikke at jeg skriver så meget, men jeg følger troligt med herinde :)

Du er en skat :kys:

Nogen der ved hvad man gør? :blush:
0
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 101
Likede indlæg: 1857

Indlægaf Sangius » 15. jul 2016, 14:19

Det kunne være smart, hvis man kunne deles om det - sådan udvidde rettighederne til tråden, så vi kunne være en 2-3 damer om at holde den opdateret. Men det er sikkert ikke muligt?
0
Brugeravatar
Mittemis
Kort karma: 23
Likede indlæg: 94

Indlægaf Mittemis » 15. jul 2016, 14:20

Godtnavn: tillykke med kvalmen :klap: kan godt forstå den beroliger lidt.

Manden og jeg er på bedre fod idag. Vi har fået svigerforældrene til at tage Eskild for natten, og så tager vi på en sidste date i lang tid. Glæder mig til at komme ud og få lækker mad. Måske endda en film efter hvis der er noget at se.

Ellers må i andre gerne sende lidt ve støv efter kl 21 i aften. Ville være perfekt at føde i aften :D er 39+1 idag. Og vil rigtig gerne føde her i weekenden. Har selv fødselsdag på onsdag (39+6), og vil gerne føde inden.
0
primle
Kort karma: 74
Likede indlæg: 380

Indlægaf primle » 15. jul 2016, 14:43

Mittemis skrev:Godtnavn: tillykke med kvalmen :klap: kan godt forstå den beroliger lidt.

Manden og jeg er på bedre fod idag. Vi har fået svigerforældrene til at tage Eskild for natten, og så tager vi på en sidste date i lang tid. Glæder mig til at komme ud og få lækker mad. Måske endda en film efter hvis der er noget at se.

Ellers må i andre gerne sende lidt ve støv efter kl 21 i aften. Ville være perfekt at føde i aften :D er 39+1 idag. Og vil rigtig gerne føde her i weekenden. Har selv fødselsdag på onsdag (39+6), og vil gerne føde inden.

Rigtig god date :kys: Det lyder skønt. Jeg krydser poter for snarlig fødsel :)
1
godtnavn
Kort karma: 214
Likede indlæg: 1240

Indlægaf godtnavn » 15. jul 2016, 15:09

primle skrev:
alfe skrev:Jeg kan godt overtage forsidetjansen, hvis det er. Ikke at jeg skriver så meget, men jeg følger troligt med herinde :)

Man skal vidst skrive til en admin :)
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 530
Likede indlæg: 2500

Indlægaf Bøtte » 15. jul 2016, 15:34

primle skrev:

I storketråden taggede de vist bare
Patrick
og så fiskede han det.
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2124

Indlægaf Danseprinsesse » 15. jul 2016, 16:41

Sorenspige skrev:Stort tillykke Nuser :banan: og sikke en fin størrelse :gogo:.

DP, har I barnevognskæde, nusseklude, suttesnor, aktivitetstæppe, lamaze legetøj, uro?

Hvor er din kæreste sød :lun:.

Min mand overraskede mig så meget i går. Han og min dreng kørte en tur ud i det blå, og hjem kom de med en flot buket røde roser, lakrids chokolade (som jeg elsker) og ikke mindst et rigtig sødt kort :love:. Min dreng kom gående ind i stuen med buketten, og jeg blev så glad, at jeg begyndte at græde, hvilket jo var lidt forvirrende for ham.

Gode forslag, tak. :kys:

Åh, sikke en dejlig overraskelse, hvor er de søde. :lun:
1
Brugeravatar
Danseprinsesse

Indlægaf Danseprinsesse » 15. jul 2016, 16:43

Lilleluftballon skrev:Vi fik en del gaver der først kunne bruges da han var 1-2 år, fx bøger. Både totte bøger og Peter pedal bøger. Det synes jeg nu også var lidt hyggeligt, at kunne glæde sig til at læse dem. Og nu er det super hyggeligt at tænke på at det var barselsgaver:)

Selvfølgelig! Bøger er en knaldgod idé. :)
0
Brugeravatar
Danseprinsesse

Indlægaf Danseprinsesse » 15. jul 2016, 16:45

Mittemis skrev:Godtnavn: tillykke med kvalmen :klap: kan godt forstå den beroliger lidt.

Håber I får en rigtig dejlig aften sammen. :kys:

Og hey, hvis du begynder at føde i aften, så tager du sgu mig med!!
0
Brugeravatar
Snowdrop
Kort karma: 81
Likede indlæg: 337

Indlægaf Snowdrop » 15. jul 2016, 20:24

Tillykkede nuttede nuser! Håber på et billede af vidunderet!

Årh hvor kan jeg godt mærke min krop idag. Jeg har det ellers stort set fortrinligt, men lige idag har været hård ved kroppen synes jeg. 31+5 og det begynder at blive tungt. Har haft så ondt i ryggen, skuldrene, nakken og med spæningshovedpine til følge. Manden er sød til at massere mig og fandt en myose som gjorde ondt helt ud i fingerspidserne!

Derudover så synes jeg prinsessen i den grad er gået til den med at presse sit hovede ned i min blære og livmoderhalsen :8: Kan hun være ved at forsøge at skrue sig ned i bækkenet allerede?
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 15. jul 2016, 20:38

Det tror jeg godt hun kan, Snowdrop.
S fandt vist vej derned før uge 30 og sad nogenlunde fast et stykke tid før jeg fødte 35+6. Hun var dog ikke helt nede i bækkenet, da fødslen startede, men hun stod fint fast :)

Jeg kan godt huske den der følelse af at det er tungt, der er vist ikke så meget andet at gøre end at tage det med ro :kys:
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 15. jul 2016, 20:53

Vi har været i Tivoli i dag.

Og hold nu k*ft jeg føler mig priviligeret over at være i stand til at gå rundt der i 5-6 timer.
Jeg får nogle plukveer i ny og næ (okay mange hee til aften) og jeg har uro i benene, men i sidste graviditet havde det været utænkeligt på nuværende tidspunkt. Der var jeg allerede hårdt ramt af plukveer, der gjorde virkelig ondt og jeg havde hostet mig halvt fordærvet pga astma.

Jeg prøver virkelig at sætte pris på det nu, for jeg frygter at den gode følelse kan slutte hvornår det skal være.
0
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 15. jul 2016, 20:54

Jeg synes i øvrigt der er ALT for få babybilleder i denne tråd ;)
1
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 15. jul 2016, 20:59

Det er da godt nok nogle søde mænd i holder jeg :love:
Jeg ved fra sidst, at jeg ikke skal forvente en barselsgave fra min mands side - selv om det ville være et passende plaster på såret ovenpå det stunt han lavede til min 30 års fødselsdag :rulle: Han er virkelig dårlig til sådan noget!

Dejligt med kvalme godtnavn (total underlig sætning at skrive :stoned: :lol:)

Skønt med barsel Minione (var det ikke dig?) :kys:

Krydser fingre for snarlige fødsler til Mittemis og Dp :banan:
0
Brugeravatar
Snowdrop
Kort karma: 81
Likede indlæg: 337

Indlægaf Snowdrop » 15. jul 2016, 21:01

Hov, 31+3 skulle der stå.

Ok tak for svar Bøtte, så må det være det hun har gang i. Har godt nok haft et par gange med lightning vagina, som hende fra "does this baby make me look fat?" ville sige. Den kan I i øvrigt godt binge watche på youtube hvis Ibkeder jer. Hun er mega sjov!

Og enig, alt for få babybilleder!

Lyder hyggeligt med en tur i tivoli, Bøtte. Dejligt du nød det :)
0

Tilbage til "Graviditet"