Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 302
Likede indlæg: 2303

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Danseprinsesse » 19. jul 2016, 21:39

godtnavn skrev:Bh'en koster "sølle" 405 når man er club change medlem, jeg skal i change! Selvom jeg føler mig lidt fjollet at købe en ammebh, men sidder den godt og er "billig" så kan den jo sagtens bruges et par måneder (til jeg vokser ud af den også) selvom jeg ikke skal amme før om en 8 måneder.

De har også tit "tag 3, betal for 2". Jeg købte to ammebh'er og fik en gratis bh med i samme model, bare uden ammefunktionen.
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 407
Likede indlæg: 2749

Indlægaf achillaxedprune » 20. jul 2016, 06:41

Ville I turde lave zonetearpi på jeres baby? :gruble:
https://www.katrinebirk.dk/gratis-hjemm ... stoppelse/
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 20. jul 2016, 06:43

godtnavn skrev:Bh'en koster "sølle" 405 når man er club change medlem, jeg skal i change! Selvom jeg føler mig lidt fjollet at købe en ammebh, men sidder den godt og er "billig" så kan den jo sagtens bruges et par måneder (til jeg vokser ud af den også) selvom jeg ikke skal amme før om en 8 måneder.

Ai, øv... Jeg kunne have sparet penge. :( og de kørte tag 3 for 2's pris da jeg købte min i mandags.
0
Lilleluftballon
Kort karma: 17
Likede indlæg: 351

Indlægaf Lilleluftballon » 20. jul 2016, 06:59

achillaxedprune skrev:Ville I turde lave zonetearpi på jeres baby? :gruble:

Tja, hvorfor ikke? Det værste der kan ske er vel at det ikke virker?
Jeg er ret naturvidenskabeligt anlagt og mangler at se god evidens for at zoneterapi virker. Dog vil jeg sige at det tit virker at gøre NOGET. Og specielt hvis mor tror på det. Og mange har jo stor glæde af det.
Vi havde vores søn til kiropraktor og der måtte jeg altså bøje mig i støvet - hold nu op det virkede. Denne her gang skal vi afsted meget meget tidligere hvis hun på nogen måde viser symptomer. Men det er selvfølgelig lidt noget andet...
0
Brugeravatar
achillaxedprune

Indlægaf achillaxedprune » 20. jul 2016, 07:01

Lilleluftballon skrev:

Jeg er ret naturvidenskabeligt anlagt og mangler at se god evidens for at zoneterapi virker. Dog vil jeg sige at det tit virker at gøre NOGET. Og specielt hvis mor tror på det. Og mange har jo stor glæde af det.
Vi havde vores søn til kiropraktor og der måtte jeg altså bøje mig i støvet - hold nu op det virkede. Denne her gang skal vi afsted meget meget tidligere hvis hun på nogen måde viser symptomer. Men det er selvfølgelig lidt noget andet...

Jeg frygter, at det værste der kan ske er, at baby kommer til skade fordi jeg trykker på ham forkert. :genert:

Kiropraktor kunne jeg godt finde på... Men der er det jo også en proff, der gør det.
0
primle
Kort karma: 77
Likede indlæg: 460

Indlægaf primle » 20. jul 2016, 07:53

Lilleluftballon skrev:

Det har vi også tænkt os.
0
Lilleluftballon
Kort karma: 17
Likede indlæg: 351

Indlægaf Lilleluftballon » 20. jul 2016, 08:29

achillaxedprune skrev:
Lilleluftballon skrev:

Jeg frygter, at det værste der kan ske er, at baby kommer til skade fordi jeg trykker på ham forkert. :genert:

Kiropraktor kunne jeg godt finde på... Men der er det jo også en proff, der gør det.

Det ville jeg ikke være bange for;) så hårdt skal du jo altså ikke trykke, og babyen skal nok sige fra hvid det gør ondt. Tror næppe du kan røre for meget ved din baby!
1
primle
Kort karma: 77
Likede indlæg: 460

Indlægaf primle » 20. jul 2016, 08:41

Jeg har forresten skrevet til Patrick angående ændring af forfatter til startindlægget :)
1
Brugeravatar
Snowdrop
Kort karma: 81
Likede indlæg: 339

Indlægaf Snowdrop » 20. jul 2016, 09:02

Lilleluftballon
Ja det var en god idé. Har en kummefryser så burde nok kunne få plads :D

Godtnavn
Det er også lækkert med kødfrie retter, så helt fint med idéer til det også. Hvordan med de der madtærter... Laver du dem helt færdige og kommer dem i fryseren? Eller er det kun bundene?

Ax
Ja, det ville jeg absolut godt turde. Det kan ikke gøre nogen skade - man trykker jo ikke så hårdt på børn som på voksne. Eller i hvert fald gør man ikke i ansigtsrefleksterapi (har lige bestået min eksamen i det for nyligt ;) ) og jeg tænker at de fleste børn faktisk nyder sådan en behandling. Så slå du dig bare løs ;)
1
Brugeravatar
Snowdrop

Indlægaf Snowdrop » 20. jul 2016, 09:38

Ej okay, jeg ved godt det er lidt nørdet... men har lige tilføjet "game time" til min World of Warcraft konto - og den udløber nu efter termin :ivrig: :genert:
0
godtnavn
Kort karma: 270
Likede indlæg: 1677

Indlægaf godtnavn » 20. jul 2016, 10:57

Snowdrop skrev:
Godtnavn
Det er også lækkert med kødfrie retter, så helt fint med idéer til det også. Hvordan med de der madtærter... Laver du dem helt færdige og kommer dem i fryseren? Eller er det kun bundene?

Jeg bager dem lidt kortere sådan at de ikke har fået taget for meget varme, evt med sølvpapir over hele vejen, altså så æggemassen har sat sig men ikke fået særlig meget farve, for ellers bliver de for mørke når de bliver genbagt :) Men ellers kan man vel godt bare komme sølvpapir over når man varmer dem :) De har nogle runde foliebakker i Føtex jeg laver dem i.

Nu har jeg fået lyst til tærte igen :genert:
0
Brugeravatar
Snowdrop

Indlægaf Snowdrop » 20. jul 2016, 11:03

godtnavn skrev:
Snowdrop skrev:
Godtnavn

Jeg bager dem lidt kortere sådan at de ikke har fået taget for meget varme, evt med sølvpapir over hele vejen, altså så æggemassen har sat sig men ikke fået særlig meget farve, for ellers bliver de for mørke når de bliver genbagt :) Men ellers kan man vel godt bare komme sølvpapir over når man varmer dem :) De har nogle runde foliebakker i Føtex jeg laver dem i.

Nu har jeg fået lyst til tærte igen :genert:

Super, tak for tips. Så tror jeg da der skal laves tærter til fryseren! :D

Og sorry, men hvis det hjælper lidt så har jeg også vildt lyst til tærte nu :lol:
0
Lulu
Kort karma: 65
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 716

Indlægaf Lulu » 20. jul 2016, 12:00

Pyh, vi er på ferie. Og i dag var en tur i regnskoven i Randers. Det kan ikke anbefales når man er gravid :tie: jeg var ved at dø af varme inde i de tropiske klimaer det kunne jeg bare slet ikke med!
0
Sorenspige
Kort karma: 243
Likede indlæg: 1166

Indlægaf Sorenspige » 20. jul 2016, 12:09

Snowdrop, jeg har slet ikke fået fortalt, at kendt JM-ordning fungerede rigtig godt i praksis.

Jeg fødte med den samme JM, som jeg havde været til konsultation ved om onsdagen. Da hun først fik opfrisket, hvem jeg var, var hun bare fantastisk :gogo:.

Hun kom ellers direkte fra en hjemmefødsel og havde været på arbejde i mabge timer, men det mærkede vi på ingen måde.
1
Brugeravatar
Snowdrop

Indlægaf Snowdrop » 20. jul 2016, 12:49

Sorenspige skrev:Snowdrop, jeg har slet ikke fået fortalt, at kendt JM-ordning fungerede rigtig godt i praksis.

Jeg fødte med den samme JM, som jeg havde været til konsultation ved om onsdagen. Da hun først fik opfrisket, hvem jeg var, var hun bare fantastisk :gogo:.

Hun kom ellers direkte fra en hjemmefødsel og havde været på arbejde i mabge timer, men det mærkede vi på ingen måde.

Det var dejligt at læse! Så gik det alligevel fint selvom konsultationerne har været noget rodede :D Nu glæder jeg mig bare endnu mere til hjemmefødsel, så tak for update. Hvordan går det hos jer?
0

Tilbage til "Graviditet"