Terminstråd - alle er velkomne :)

Brugeravatar
Snowdrop
Kort karma: 81
Likede indlæg: 336

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Snowdrop » 23. jul 2016, 16:28

Sangius skrev:Så kom vægten ellers her. I uge 25 havde jeg kun taget 3-4 kg på, nu her i uge 30, der har jeg i alt taget 8 kg på. Stille og roligt... :P

Samme historie her og jeg føler mig tyk. Ikke fordi jeg nu har taget 8 kg på, for det er trods alt en ganske gennemsnitlig vægt for 32+4, men fordi jeg synes jeg "blævrer" på lår og baller :/ Men det er vel kroppen der gearer op til kommende amning med depoter på lår og baller.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2410

Indlægaf Bøtte » 23. jul 2016, 22:34

Nogle har stjålet mine ankler :panik:
Shit nogle stolper varmen har udstyret mig med! :tie:
Jeg har også måtte tage mine ringe af.

Lider I andre i varmen? Jeg synes virkelig det er strid, og jeg er jo ikke ret gravid i forhold til mange af jer andre. :genert:
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 43
Likede indlæg: 428

Indlægaf Minionine » 24. jul 2016, 04:39

Bøtte skrev:Nogle har stjålet mine ankler :panik:

Lider I andre i varmen? Jeg synes virkelig det er strid, og jeg er jo ikke ret gravid i forhold til mange af jer andre. :genert:

Mine ankler er også noget nær forsvundne :wacko: Jeg synes også det er ulideligt med de knapt 30 grader.. skru liiiiige nogle grader ned, tak!
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2369

Indlægaf achillaxedprune » 24. jul 2016, 05:48

Bøtte skrev:Nogle har stjålet mine ankler :panik:

Jeg har generelt noget væske ophobet... Tvivler på varmen gør det bedre. Men jeg eeelsker varme, så for mig er det vidunderligt, den er kommet!

Jeg er også blevet nød til at tage mine ringe af... De hænger nu i en halskæde om halsen. Det ser nu også rigtig fint ud, men jeg skal lige vænne mig til det. Især om natten, kan det genere en smule. Men da det er min forlovelses- og vielsesring, så skal jeg have dem på... :lun:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Snowdrop

Indlægaf Snowdrop » 24. jul 2016, 07:29

Har taget mine ringe af for en sikkerheds skyld, men synes ikke jeg døjer med væske. Til gengæld er det da umuligt at sove i de tropenætter!
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2369

Indlægaf achillaxedprune » 24. jul 2016, 07:31

Bruger I reshopper-appen? Hvis ja, ved I så om det er muligt at udvide søgningen til at omfatte et område på f.eks. 50 km. i stedet for de 20? Det er lidt træls, da jeg er flyttet ca. 20 km. udenfor København, at jeg så ikke kan søge bredere end 20 km. Jeg får altså rigtig få hits.

Og der er absurd mange gamle varer - annoncer der er oprettet for 2-3 år siden. Kan man sætte et filter på så man kun ser nye annoncer/redigere i visningen af varer?

Jeg har hørt meget godt om appen, men jeg synes ikke den fungerer optimalt pga. ovenstående. Træls.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 101
Likede indlæg: 1818

Indlægaf Sangius » 24. jul 2016, 07:57

Snowdrop skrev:
Sangius skrev:Så kom vægten ellers her. I uge 25 havde jeg kun taget 3-4 kg på, nu her i uge 30, der har jeg i alt taget 8 kg på. Stille og roligt... :P

Samme historie her og jeg føler mig tyk. Ikke fordi jeg nu har taget 8 kg på, for det er trods alt en ganske gennemsnitlig vægt for 32+4, men fordi jeg synes jeg "blævrer" på lår og baller :/ Men det er vel kroppen der gearer op til kommende amning med depoter på lår og baller.

Jeg er også begyndt at føle mig flæsket. Synes også mine lår er større, og bilder mig ind, at jeg også er rundere i ansigtet. Min hud slår også ud (ikke særlig meget, men plejer ikke at have noget som helst), så jeg føler mig mest af alt som et fedtbjerg med pizza-face... :P

Min mand synes jeg er fjollet. Men jeg tror bare det er svært at føle sig vildt smuk, når man er begyndt at ignorere alt man taber, fordi det bare ikke er besværet værd at forsøge at samle det op xD
0
Brugeravatar
Sangius

Indlægaf Sangius » 24. jul 2016, 07:59

Jeg synes ikke varmen er slem. Men jeg er virkelig også koldblodet. Synes derimod solen er irriterende, men jeg har heller aldrig været fan af sol. Glæder mig til lidt mere overskyede dage... :D
Desuden glæder jeg mig voldsomt til vinter og jul - det er bare en meget hyggeligere tid. Jeg er virkelig ikke skabt til sommervejr, synes det er alt for lyst hele tiden, og solen giver mig eksem. Og det er svært at hygge længe i sengen i weekenderne, drikke varm kakao under dynen og tænde stearinlys.
Nej, vinter er bedre. :D
1
Lilleluftballon
Kort karma: 13
Likede indlæg: 273

Indlægaf Lilleluftballon » 24. jul 2016, 09:07

Puha, jeg synes varmen er slem. Specielt om natten. Min søn har også svært ved at falde i søvn, så den er typisk 20.30 før der er ro i huset.

Har heldigvis ikke vand i kroppen endnu. Men baby har sat sig fast nu, og det kan mærkes i bækkenet. Tilgengæld er min halsbrand væk, og jeg kan spise rigtige måltider igen nu. Dejligt.

Er sikker på at i ikke er tykke, selvom jeg kender følelsen af at være hval. Som i selv siger - der skal være noget at amme af. Og vand i kroppen vejer altså også godt til. Gider ikke rigtigt vægten mere;) nu må det bare gå som det går, så må jeg se på det efter fødslen...
1
Brugeravatar
Sangius

Indlægaf Sangius » 24. jul 2016, 09:14

Snowdrop skrev:

Og så ville jeg altså lige tilføje, at jeg synes du ser godt ud i dit bikinibillede :savl: :love2:
0
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1212

Indlægaf godtnavn » 24. jul 2016, 10:09

Tak for jeres søde ord i går :kys:

Vi endte faktisk med en rigtig dejlig aften, her rodede mere end her plejer, og gæsterne endte med at være med til at lave noget af maden, men det tager ingen jo skade af :) Jeg var også en meget doven vært, men kæresten ved jo jeg er gravid så han hentede med glæde alting og ordnede ting så det hele gik glat, men følte mig lidt som en bossy kæreste når jeg var sådan "gør lige det" "hent lige det" osv. ved ikke om gæsterne tænkte mærkelige ting :genert: Tror dog et par af gæsterne har på fornemmelsen jeg er gravid, har også lige opdaget at mine graviditets-vitaminer har stået fremme i køkkenet.

Jeg hader også varmen! Men jeg kan bare ikke med varme, jeg er jo langt fra højgravid, har lidt ondt af jer der er, synes varmen er slem nok uden graviditetspolstring.
0
Brugeravatar
Snowdrop

Indlægaf Snowdrop » 24. jul 2016, 11:06

Sangius skrev:
Snowdrop skrev:

Jeg er også begyndt at føle mig flæsket. Synes også mine lår er større, og bilder mig ind, at jeg også er rundere i ansigtet. Min hud slår også ud (ikke særlig meget, men plejer ikke at have noget som helst), så jeg føler mig mest af alt som et fedtbjerg med pizza-face... :P

Min mand synes jeg er fjollet. Men jeg tror bare det er svært at føle sig vildt smuk, når man er begyndt at ignorere alt man taber, fordi det bare ikke er besværet værd at forsøge at samle det op xD

Spot on! Haha. Siger tit "OK, der ligger den meget godt" når noget ryger på gulvet. Heldigvis kommer manden så rendende og samler op :lol:
Jeg har også haft pizza-fjæs siden jeg testede positivt. Er blevet meget afhængig af Elf concealer fordi den dækker så godt!
0
Brugeravatar
Snowdrop

Indlægaf Snowdrop » 24. jul 2016, 11:08

Sangius skrev:
Snowdrop skrev:

Og så ville jeg altså lige tilføje, at jeg synes du ser godt ud i dit bikinibillede :savl: :love2:

Hvor er du sød! :kys: Det hjalp også lidt på humøret at manden tog så fint et billede. Kan godt se på billedet det langt fra er så slemt som det føles!
0
godtnavn
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1212

Indlægaf godtnavn » 25. jul 2016, 10:05

Da jeg virkelig ikke har lyst til at skulle scannes på min fars fødselsdag i morgen af frygt for noget er galt så tager vi ind til en scanning lige om lidt. Alt er selvfølgelig fint, men nørj lige nu er jeg monster nervøs! Kryds fingre for en 7-11 mm baby (min cyklus har været lidt uregelmæssig så er baby inden for det interval så er jeg rolig) med et fint bankende hjerte.
0
Brugeravatar
Snowdrop

Indlægaf Snowdrop » 25. jul 2016, 11:15

godtnavn skrev:Da jeg virkelig ikke har lyst til at skulle scannes på min fars fødselsdag i morgen af frygt for noget er galt så tager vi ind til en scanning lige om lidt. Alt er selvfølgelig fint, men nørj lige nu er jeg monster nervøs! Kryds fingre for en 7-11 mm baby (min cyklus har været lidt uregelmæssig så er baby inden for det interval så er jeg rolig) med et fint bankende hjerte.

Hvordan gik det? Håber på en glad opdatering fra dig :kys:
0

Tilbage til "Graviditet"