Terminstråd - alle er velkomne :)

Lilleluftballon
Kort karma: 13
Likede indlæg: 274

Re: Terminstråd - alle er velkomne :)

Indlægaf Lilleluftballon » 3. mar 2016, 18:28

Når du har fået svar, kommer der et brev i din eboks. Tror jeg;) jeg har ikke skiftet hospital, men jeg fik i hvert fald sådan et "velkomstbrev". Generelt skal du slet ikke regne med at få lov at skifte hospital, jeg fik i hvert fald af vide at det var noget nær umuligt i hovedstaden. En veninde søgte, men endte med at opgive. Men det kommer selvfølgelig an på hvilket hospital. Jeg ville bare bestille en tid på det gamle, så er du sikker på en ok tid, og du kan jo aflyse den hvis du hellere vil til det andet sted.
Hvorfor vil du skifte?
0
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 103
Likede indlæg: 1872

Indlægaf Sangius » 3. mar 2016, 18:33

Lilleluftballon skrev:Når du har fået svar, kommer der et brev i din eboks. Tror jeg;) jeg har ikke skiftet hospital, men jeg fik i hvert fald sådan et "velkomstbrev". Generelt skal du slet ikke regne med at få lov at skifte hospital, jeg fik i hvert fald af vide at det var noget nær umuligt i hovedstaden. En veninde søgte, men endte med at opgive. Men det kommer selvfølgelig an på hvilket hospital. Jeg ville bare bestille en tid på det gamle, så er du sikker på en ok tid, og du kan jo aflyse den hvis du hellere vil til det andet sted.
Hvorfor vil du skifte?

Jeg arbejder på et hospital, ca 30 meter fra fødegangen.. Jeg har hverken bil eller kørekort - og det tager en time med offentlig transport fra mit arbejde til det hospital jeg er knyttet til. Det vil sige, at jeg virkelig misser meget arbejde på at pendle frem og tilbage mellem arbejdsplads og hospital... Det virker bare super fjollet, når jeg kan gå lige ned ad gangen, ned ad trappen og blive scannet osv. i min arbejdstid. :)
Så det ville virkelig gøre det meget nemmere for mig... :D
0
Lilleluftballon
Kort karma: 13
Likede indlæg: 274

Indlægaf Lilleluftballon » 3. mar 2016, 18:35

Sangius skrev:
Lilleluftballon skrev:Når du har fået svar, kommer der et brev i din eboks. Tror jeg;) jeg har ikke skiftet hospital, men jeg fik i hvert fald sådan et "velkomstbrev". Generelt skal du slet ikke regne med at få lov at skifte hospital, jeg fik i hvert fald af vide at det var noget nær umuligt i hovedstaden. En veninde søgte, men endte med at opgive. Men det kommer selvfølgelig an på hvilket hospital. Jeg ville bare bestille en tid på det gamle, så er du sikker på en ok tid, og du kan jo aflyse den hvis du hellere vil til det andet sted.
Hvorfor vil du skifte?

Jeg arbejder på et hospital, ca 30 meter fra fødegangen.. Jeg har hverken bil eller kørekort - og det tager en time med offentlig transport fra mit arbejde til det hospital jeg er knyttet til. Det vil sige, at jeg virkelig misser meget arbejde på at pendle frem og tilbage mellem arbejdsplads og hospital... Det virker bare super fjollet, når jeg kan gå lige ned ad gangen, ned ad trappen og blive scannet osv. i min arbejdstid. :)

Ah, fik faktisk at vide at en af de eneste undtagelser de lavede var til hospitalets personale. Så mon ikke der er håb;)
0
Brugeravatar
Sangius

Indlægaf Sangius » 3. mar 2016, 18:37

Lilleluftballon skrev:
Sangius skrev:
Hvorfor vil du skifte?

Ah, fik faktisk at vide at en af de eneste undtagelser de lavede var til hospitalets personale. Så mon ikke der er håb;)

Jeg krydser fingre!! Overvejer at smutte hen og snakke med dem i morgen, med min kittel på. Det er nemmere at komme ind og snakke med nogen, når man står og ligner en der godt må være der... :P
2
Brugeravatar
Marigold
Kort karma: 122
Likede indlæg: 238

Indlægaf Marigold » 3. mar 2016, 18:43

Primle vil du rette lidt på forsiden?

Termin: 4. Sep. Venter en pige hvilket natron-testen også sagde ;)
NF: 26.feb
MD: skal pga moderkage biopsien have tidlig MD skanning d 22. Marts.
Jordmoder: 23. Marts
0
Brugeravatar
Sangius

Indlægaf Sangius » 3. mar 2016, 18:44

Marigold skrev:Nu tør vi jo så snakke navne. Men vi er ret blanke og ikke enige om pigenavne. Kom endelig med jeres bud. Skal passe til Clara.

Alma... Eller Kamilla

Clara og Kamilla... det klinger da meget godt... Og med det store Camilla-boom i 90'erne, så er der nok ikke mange der kalder deres pigebørn Kamilla nu til dags? Måske tager jeg fejl... :-p
1
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 3. mar 2016, 18:53

Min bedste veninde hedder Camilla så kunne selvfølgelig ære hende, men tror jeg springer over ;)

Mine bud lige nu lyder sådan her:
Agnes, Esther, Alberte, Dicte, Astrid, Rosa.
Det eneste navn manden indtil videre har sagt bare lidt ja til, er Alberte.
0
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 3. mar 2016, 18:57

Kan også godt lide Liva, men det klinger rigtig dårligt med efternavnet.
0
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1021

Indlægaf Sorenspige » 3. mar 2016, 19:01

Tillykke med jeres pige, Gerbil-Woman :banan:.
0
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1021

Indlægaf Sorenspige » 3. mar 2016, 19:03

Der er jo også pigenavnet Kamille. Det er så fint.

Jeg har selv tænkt på Julie, Emilie og Alma, men vi er ikke begyndt navnesnakken endnu.
1
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 3. mar 2016, 19:21

Også rigtig fine navne, Sørenspige :)
0
Brugeravatar
Mittemis
Kort karma: 23
Likede indlæg: 94

Indlægaf Mittemis » 3. mar 2016, 19:27

Mht pigenavn, så synes jeg Asta passer godt til Clara.

Jeg skal til MD imorgen. Nøj jeg er nervøs lige nu. Det er altid sådan at lang tid inden en scanning, så glæder jeg mig bare, men den slår aldrig fejl med, at et par dage før, så melder nervøsiteten sig. Håber alt ser godt ud.
Og så håber jeg at vi kan se kønnet. Det bliver spændende om min klare fornemmelse for en dreng holder stik. Eller om den kinesiske kalender og natron testen passer. De sagde begge pige.
0
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 3. mar 2016, 19:59

Asta er også nævnt, men manden sagde nej!
Held og lykke med i morgen :)
0
Brugeravatar
Marigold

Indlægaf Marigold » 3. mar 2016, 20:00

Min natron test passede. Den kinesiske kalender gjorde ikke.
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 286
Likede indlæg: 2124

Indlægaf Danseprinsesse » 3. mar 2016, 20:06

Marigold skrev:Min bedste veninde hedder Camilla så kunne selvfølgelig ære hende, men tror jeg springer over ;)

Mine bud lige nu lyder sådan her:
Agnes, Esther, Alberte, Dicte, Astrid, Rosa.
Det eneste navn manden indtil videre har sagt bare lidt ja til, er Alberte.

Jeg synes, din mand skal forstå, at Agnes er det smukkeste navn. :lun:

Hvad med Ella eller Ida?
1

Tilbage til "Graviditet"