Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3925

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Angelina » 5. feb 2016, 13:31

Da jeg lige før (seriøst) var ved at taste "30 divideret med 3" ind i lommeregneren... altså godt nok stinker jeg til hovedregning, men det var alligevel dumt nok.
11
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5876

Indlægaf Dikus » 5. feb 2016, 15:37

Angelina skrev:Da jeg lige før (seriøst) var ved at taste "30 divideret med 3" ind i lommeregneren... altså godt nok stinker jeg til hovedregning, men det var alligevel dumt nok.

Pjat med dug. Det er normal adfærd

Når den så svarer 47, prøver man igen. For den skal jo regne rigtigt.
3
computermus
Kort karma: 42
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 897

Indlægaf computermus » 5. feb 2016, 15:46

I går aftes omkring kl. 21, hvor jeg rendte rundt som en hovedløs høne i jagten på min telefon. For så at komme i tanke om at jeg da vidst havde glemt den på arbejdet. :blush: . Så frem med cyklen, for så at finde ud af at cykellygten var løbet tør for batteri. :wacko: . Nye batterier i og på trods af det så havde min cykellygte den frækhed , at den gik ud 3 gange på vejen til arbejdet, og gik ud 3 gange på vej hjem. :wacko:
0
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 10. feb 2016, 14:05

Da jeg puttede mel i marmeladen i stedet for sukker :mellow: (posen lignede altså!). Heldigvis kunne jeg vaske det af æblerne og starte forfra, men måtte kassere en masse brunt rørsukker, hvilket ikke er helt billigt, så det var jeg noget træt af. Senere på dagen var jeg ved at putte creme på min tandbørste i stedet for tandpasta :genert:
6
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1433

Indlægaf Dime » 13. feb 2016, 06:42

Øhm, altså, jeg har været oppe i små 4 timer...
Som sædvanlig startede jeg dagen med at få proppet kontaktlinser i hovedet, og som sædvanlig føltes det så'n lidt skævt.
Der plejer lige at gå en 10 minutters tid før mine øjne falder på plads med linserne, så jeg tænkte ikke lige nærmere over at jeg har siddet og blinket og knebet øjnene sammen hele morgenen.
...men lige før gik det op for mig at jeg måske havde glemt at tage dem ud i går aftes... og ganske rigtigt... ja, jeg har da tulret rundt i 4 timer med 2 linser i hvert øje :D
14
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 13. feb 2016, 12:50

Da uret ringede kl. 5 i morges, fordi jeg ikke havde slukket helt for alarmen, da jeg stod op på det tidspunkt i går...
0
:whip:
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 45
Likede indlæg: 669

Indlægaf Chatsy » 18. feb 2016, 20:05

Da jeg skulle hjem fra arbejde, satte jeg mig ind i bilen og startede op.
Jeg har koblet min USB-stick til for at lytte til noget musik, jeg har overført til den. Der er et bestemt stykke musik, jeg gerne vil køre til lige da, så jeg vil skrue frem til det og griber derfor drejeknappen for at skifte til det ønskede stykke musik.

Hvad jeg i mit arbejdstrætte hoved så ikke lige havde indset var, at det var volumen-knappen jeg skruede løs på.

Jeg var noget nær blæst gennem førersædet, da musikken startede.
5
DGrayish
Kort karma: 12
Likede indlæg: 146

Indlægaf DGrayish » 18. feb 2016, 21:14

Da jeg sad og trak lange frustrerede fedtfingre på min computerskærm og til sidst udbrød "Ej, den virker ikke!"
Kæreste: "Du er med på at det ikke er din ipad du sidder med?"
(Pause)
Mig: "Jeg er træt"
15
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4239

Indlægaf Flora » 18. feb 2016, 21:35

Jeg sad forleden og skrev en mail og kunne så se der var kommet et komma for meget ind. Jeg prøver RET lang tid at slette det uden held og undrer mig over hvorfor det dog ikke kan slettes. Omsider går det så op for mig at "kommaet" var en plet på skærmen :genert: :blush:
6
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3925

Indlægaf Angelina » 19. feb 2016, 07:44

Flora skrev:Jeg sad forleden og skrev en mail og kunne så se der var kommet et komma for meget ind. Jeg prøver RET lang tid at slette det uden held og undrer mig over hvorfor det dog ikke kan slettes. Omsider går det så op for mig at "kommaet" var en plet på skærmen :genert: :blush:

Antallet af gange jeg har siddet med et billede og forsøgt at redigere en plet væk og ikke fattet hvorfor intet virket - kun for at opdage det er en plet på min skærm - er langt højere end jeg bryder mig om at indrømme...
5
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2269

Indlægaf didas » 19. feb 2016, 08:18

DGrayish skrev:Da jeg sad og trak lange frustrerede fedtfingre på min computerskærm og til sidst udbrød "Ej, den virker ikke!"
Kæreste: "Du er med på at det ikke er din ipad du sidder med?"
(Pause)
Mig: "Jeg er træt"

Jeg sidder jævnligt og undrer mig over, hvorfor Ipaden ikke låser op med mit fingeraftryk. En funktion, som den ikke har... :sarkasme:
4
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Mus84
Kort karma: 12
Likede indlæg: 225

Indlægaf Mus84 » 19. feb 2016, 14:16

Yngstebarnet skal i bad. Badekar frem, tænder for vandet og går. Efter 10 min retur til næsten tomt badekar. Undrer mig lidt selvom der generelt er meget lidt tryk på vandet, men så lang tid plejer det ikke at tage. Venter lidt igen. Stadig ikke meget vand i badekar. Først her går det så op for mig at der ikke er prop i badekarret :genert:
14
"I only drink champagne when I am happy and when I am sad ....
... otherwise I never touch the stuff unless I am thirsty"
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5887

Indlægaf Smiling_Goat » 19. feb 2016, 15:30

For sådan ca. 5 minutter siden.. Jeg sidder i en bus. For et stykke tid siden kiggede jeg ud af ruden og konstaterede at der var fuldmåne. Jeg overvejede, om det min er derfor, jeg har svært ved at sove for tiden.

Jeg gik i gang med noget andet og lang tid efter kiggede jeg så ud af ruden igen og kiggede på månen. Jeg tænkte, at jeg godt nok syntes den måne blændede ret meget, da det gik op for mig, at det for pokker er solen.
11
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6819

Indlægaf Daine » 19. feb 2016, 15:36

Smiling_Goat skrev:For sådan ca. 5 minutter siden.. Jeg sidder i en bus. For et stykke tid siden kiggede jeg ud af ruden og konstaterede at der var fuldmåne. Jeg overvejede, om det min er derfor, jeg har svært ved at sove for tiden.

Jeg gik i gang med noget andet og lang tid efter kiggede jeg så ud af ruden igen og kiggede på månen. Jeg tænkte, at jeg godt nok syntes den måne blændede ret meget, da det gik op for mig, at det for pokker er solen.

Tydeligt tegn på, at solen har været ALT for lidt fremme denne vinter! :D
6
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5887

Indlægaf Smiling_Goat » 20. feb 2016, 12:11

Så jeg havde endnu et idiotisk moment i nat..

Min kæreste og jeg var ved at køre hjem fra nogen. I svinget var der nogle riller på vejen, og han sagde , at det var så de blinde kunne mærke, at de skulle sætte farten ned. Jeg burde virkelig være klogere end at sige: "er det rigtigt?" og han burde virkelig være sødere end at sige: "ja." Jeg konstaterede bare, at det var en god idé..

Han var endda nødt til at fortælle mig, at det ellers generelt er en bedre idé, hvis blinde lader være med at køre bil.

Utroligt.
32

Tilbage til "Generelt"