Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10260

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf icelady » 5. mar 2016, 18:38

Lavede en kanalrundfart og nåede til noget, hvor ham fra How I Met Your Mother var synkroniseret og nåede at tænke "Hvad helved? Er de begyndt at synkronisere den?"

...indtil det gik op for mig, det var en film om Smølferne.... :D
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Smiling_Goat
Kort karma: 463
Likede indlæg: 5874

Indlægaf Smiling_Goat » 6. mar 2016, 20:56

Jeg var på kunstmuseum i går, og et af værkerne var et mørkt rum. Man kunne intet se. Jeg gik så derind og stod lidt. Jeg nåede lige nøjagtig at sige: "Kunstneren må have hygget sig gevaldigt ved tanken om, at folk valfarter herind, og kalder det kunst, når de i virkeligheden bare står i et mørkt lokale. Noget de i virkeligheden kan opleve ved at slukke lyset på wc'et derhjemme" da der lød en susen, og jeg blev så forskrækket at jeg hoppede en halv meter og slog min telefon ud af lommen i processen. Så det eneste, der kunne høres i mørket, var et sus, mit skrig, lyden af et hop, klasket da min telefon ramte jorden, og mine hastige fodtrin da jeg evakuerede området i skam.

Tålmodighed er en dyd, går jeg ud fra.
4
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 287
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2871

Indlægaf Fräulein L. » 7. mar 2016, 20:28

I morges da jeg tabte min mobil ned i toilettet :rulle:
8
Jeg står i midten nu!
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 643

Indlægaf bluetof1 » 7. mar 2016, 22:39

Det var godt nok ikke mig, men min gode, søde og ikke mindst kloge veninde, der fortalte at hun engang havde forsøgt at imponere en fyr med at hun læste biologi ved at sige følgende: "jeg læser biologi fordi jeg gerne vil studere ulve og andre store kattedyr!".

Jæææs :gruble:
6
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2293

Indlægaf Studsgaard » 8. mar 2016, 19:23

Da jeg står på job og kommer til at se jeg har sokker på i sandalerne :forvirret:
Det må være et ret tydeligt tegn på det gik rigeligt hurtigt med at komme afsted. Jeg var meget glad for der ikke var andre der så mig.
0
Akehurst2
Kort karma: 270
Likede indlæg: 4509

Indlægaf Akehurst2 » 9. mar 2016, 17:38

Da jeg undrede mig over, at ingen åbenbart ringer til mig længere.

Nej, ikke hvis telefonen er sat på flyfunktion, spade :tie:
9
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4279

Indlægaf Rapfisk » 11. mar 2016, 11:04

Her til morgen, da jeg havde skrevet en harmdirrende besked til nogle veninder om, hvor dumme mænd er, kun for at finde ud af, at mine følelser vist stammede fra en drøm, jeg lige var vågnet fra.
6
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1447

Indlægaf Badesandalen » 15. mar 2016, 13:10

Lige nu. Der var en video fra FB jeg lige skulle se, og jeg forstod ikke hvorfor der ingen lyd var når dem i videoen talte. Det sker altså lidt for ofte at jeg glemmer at tænde for lyden.
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Smiling_Goat
Kort karma: 463
Likede indlæg: 5874

Indlægaf Smiling_Goat » 15. mar 2016, 14:09

Et par minutter siden

Jeg fik besked på at lave et regnskab. Det gjorde jeg så. Det blev sendt til gennemsyn hos min lærer, som noget målløs sagde til mig, at jeg jo ikke skal være bogholder. Nogen sagde " lav et regnskab", jeg lavede et regnskab.

Hvis det ikke var meningen, at jeg skulle lave 23 sider med bilag inddelt i de korrekte kontogrupper, skulle man virkelig have sagt det til mig.

(jeg skal simpelthen lade være med at tage ting så bogstaveligt.)

Åh hvor er jeg træt af den tid, jeg har spildt. Jeg har endda ryddet op i mit arkiv og gjort det virkelig overskueligt, fordi jeg troede det skulle afleveres. Jeg har stresset helt vildt over det, og så mente læreren bare, at jeg skulle lave et lille regnskab på tre sider :whine:

Nu går jeg en tur.
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2518

Indlægaf Mi55y » 15. mar 2016, 14:30

Da jeg gik med til at få lavet en tatovering af en skovsnegl/dræbermus-mutant på min underarm. Den er ikke lavet endnu, men der er givet hånd på det i forbindelse med en søskendepagt. Min søster får lavet en skildpaddegris og min bror en kotelet (fordi vi kalder ham koteletten)... Det bliver sørme yndigt...
6
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 71
Likede indlæg: 783

Indlægaf Mangoness » 15. mar 2016, 19:19

Mi55y skrev:Da jeg gik med til at få lavet en tatovering af en skovsnegl/dræbermus-mutant på min underarm. Den er ikke lavet endnu, men der er givet hånd på det i forbindelse med en søskendepagt. Min søster får lavet en skildpaddegris og min bror en kotelet (fordi vi kalder ham koteletten)... Det bliver sørme yndigt...

...må vi se den, når du har fået den lavet..? :genert:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 15. mar 2016, 19:30

Mangoness skrev:
Mi55y skrev:Da jeg gik med til at få lavet en tatovering af en skovsnegl/dræbermus-mutant på min underarm. Den er ikke lavet endnu, men der er givet hånd på det i forbindelse med en søskendepagt. Min søster får lavet en skildpaddegris og min bror en kotelet (fordi vi kalder ham koteletten)... Det bliver sørme yndigt...

Seføli! Sådan en skønnert skal da deles med omverdenen!
8

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 71
Likede indlæg: 783

Indlægaf Mangoness » 15. mar 2016, 19:35

Mi55y skrev:
Mangoness skrev:

Når der står, at du skal have en dræbermus-mutant, så tænker jeg straks på motormus fra mars (biker mice from mars) :lol:

Billede
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
Mi55y

Indlægaf Mi55y » 16. mar 2016, 05:38

Mangoness skrev:
Mi55y skrev:
Mangoness skrev:

Når der står, at du skal have en dræbermus-mutant, så tænker jeg straks på motormus fra mars (biker mice from mars) :lol:

Desværre... Det er en tegning, min bror engang har lavet, da han skulle forsøge at tegne en skovsnegl. Den er virkelig grim! :lol:
0

Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 10
Likede indlæg: 270

Indlægaf Lucia » 16. mar 2016, 06:43

Det er lige gået op for mig at jeg har glemt at holde mig under 80 kr. på en bestilling fra USA. Plejer ellers at være ret opmærksom på det, men denne gang overvejede jeg det ikke engang :rulle: Håber virkelig jeg er heldig at den slipper igennem uden gebyrer.
0

Tilbage til "Generelt"