Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 74
Likede indlæg: 803

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Mangoness » 16. mar 2016, 16:41

Mi55y skrev:
Mangoness skrev:
Mi55y skrev:
Mangoness skrev:
Mi55y skrev:Da jeg gik med til at få lavet en tatovering af en skovsnegl/dræbermus-mutant på min underarm. Den er ikke lavet endnu, men der er givet hånd på det i forbindelse med en søskendepagt. Min søster får lavet en skildpaddegris og min bror en kotelet (fordi vi kalder ham koteletten)... Det bliver sørme yndigt...

...må vi se den, når du har fået den lavet..? :genert:

Seføli! Sådan en skønnert skal da deles med omverdenen!

Når der står, at du skal have en dræbermus-mutant, så tænker jeg straks på motormus fra mars (biker mice from mars) :lol:

Desværre... Det er en tegning, min bror engang har lavet, da han skulle forsøge at tegne en skovsnegl. Den er virkelig grim! :lol:

Show us! :ivrig:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 166
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2568

Indlægaf Mi55y » 16. mar 2016, 19:24

Mangoness skrev:
Mi55y skrev:
Mangoness skrev:
Mi55y skrev:
Mangoness skrev:
Mi55y skrev:Da jeg gik med til at få lavet en tatovering af en skovsnegl/dræbermus-mutant på min underarm. Den er ikke lavet endnu, men der er givet hånd på det i forbindelse med en søskendepagt. Min søster får lavet en skildpaddegris og min bror en kotelet (fordi vi kalder ham koteletten)... Det bliver sørme yndigt...

...må vi se den, når du har fået den lavet..? :genert:

Seføli! Sådan en skønnert skal da deles med omverdenen!

Når der står, at du skal have en dræbermus-mutant, så tænker jeg straks på motormus fra mars (biker mice from mars) :lol:

Desværre... Det er en tegning, min bror engang har lavet, da han skulle forsøge at tegne en skovsnegl. Den er virkelig grim! :lol:

Show us! :ivrig:

I må vente på the real deal... Den skal laves i starten af juni.
2
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9722

Indlægaf kidkomb » 20. mar 2016, 19:30

Og jeg, der ellers smører ansigtet i faktor 50 hver dag. Uden undtagelse. Og når jeg står på ski bliver der smurt efter flere gange i løbet af de timer man er på løjpen.
Men når det bliver varmt og man smider handskerne....
Kæft jeg føler mig dum. Det svider en del, så jeg ikke glemmer hvor mine ærmer gik til.
IMG_20160320_202630.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 805

Indlægaf klumphen » 22. mar 2016, 17:42

Kommer ned til cyklen en kold morgen. Sadlen er våd af dug. Jeg fjerner duggen med den ene handske. Jeg tørrer handsken i buksebagen... :stoned:
10
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 813

Indlægaf Maoam » 27. mar 2016, 21:08

Jeg har brændt mig på en gryde - i ansigtet. Kæft det et dumt :klap:
10
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3769

Indlægaf Novella » 27. mar 2016, 21:11

Jeg har en skræddersaks, jeg er meget øm om. Ikke engang papir må klippes med den saks - kun stof og tråd. Så det var naturligvis den saks jeg sad og klippede ståltråd med for lidt siden, da jeg legede modist. Kraftedme flot.
8
In_your_eyes
Kort karma: 73
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 609

Indlægaf In_your_eyes » 27. mar 2016, 22:08

ote="Maoam"]Jeg har brændt mig på en gryde - i ansigtet. Kæft det et dumt :klap:[/quote]
:lol2: but how?
4
:pompom:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 308
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2551

Indlægaf Rikke » 28. mar 2016, 01:24

..
Senest rettet af Rikke 28. mar 2016, 18:49, rettet i alt 1 gang.
0
:whip:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 308
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2551

Indlægaf Rikke » 28. mar 2016, 01:43

..
Senest rettet af Rikke 28. mar 2016, 18:49, rettet i alt 1 gang.
0
:whip:
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 28. mar 2016, 03:30

I lørdags ville jeg bage pøllehårn. Havde gjort alt klar men kunne pludselig ikke finde dejkrogen?! Ledte overalt og endte med at blive godt sur og begyndte at pakke alt væk igen.. da jeg gik i gang med kenwood'en opdagede jeg, at jeg allerede havde sat dejkrogen på :sarkasme: så kunne jeg pænt gøre klar til at bage igen..
7
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 813

Indlægaf Maoam » 28. mar 2016, 11:02

In_your_eyes skrev:
Maoam skrev:Jeg har brændt mig på en gryde - i ansigtet. Kæft det et dumt :klap:

:lol2: but how?

Jeg havde grillhandsker på og var ved at hælde vand fra gryden. Lænede mig forover for at se, om der var mere vand, og ramte låget med hagen.

Jeg håber, jeg slipper med et lille mærke. Jeg vil nødig mindes om det igen og igen, når folk spørger, hvad jeg har lavet :lol2:
5
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Mus84
Kort karma: 12
Likede indlæg: 225

Indlægaf Mus84 » 28. mar 2016, 11:23

Er på legepladsen med en del familie. Der er en ret lang tarzanbane som alle ungerne klatrer på. Jeg går retur til start for at hente noget så alle de andre er langt foran. Tænker at jeg lige kan balancere lidt. Ud af øjenkrogen ser jeg svigermor og niece og siger højt med stor begejstring "se, jeg kan også". Den fremmede dame med barn kigger ret underligt på mig :blush2:
8
"I only drink champagne when I am happy and when I am sad ....
... otherwise I never touch the stuff unless I am thirsty"
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2334

Indlægaf Studsgaard » 28. mar 2016, 17:06

Da jeg igår smækkede bildøren på min egen hånd. "Heldigvis" gjorde det så ondt jeg bare stivnede. Så jeg kunne nå at tænke at jeg skulle åbne døren inden jeg hev fingrene til mig igen.

Der skete heldigvis ikke noget alvorligt. Men nøj hvor gjorde de ondt resten af dagen.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9241

Indlægaf Fru Sunshine » 28. mar 2016, 17:12

Fru Sunshine skrev:Da jeg fik vand i øjnene og klump i halsen, fordi min veninde (eller det troede jeg, hun var) holdt hyggetøseaften i går, og jeg var ikke inviteret med.
Men jeg følte mig altså som den lille pige, der ikke må komme med til børnefødselsdagen.

Ooooog så gjorde hun det igen. Nu er jeg vist færdig med at være ked af det, men jeg føler mig fandme dum, når hun stadig bliver inviteret med til vores arrangementer.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Indlægaf Annione » 28. mar 2016, 18:00

Fru Sunshine skrev:
Fru Sunshine skrev:Da jeg fik vand i øjnene og klump i halsen, fordi min veninde (eller det troede jeg, hun var) holdt hyggetøseaften i går, og jeg var ikke inviteret med.
Men jeg følte mig altså som den lille pige, der ikke må komme med til børnefødselsdagen.

Ooooog så gjorde hun det igen. Nu er jeg vist færdig med at være ked af det, men jeg føler mig fandme dum, når hun stadig bliver inviteret med til vores arrangementer.

Nooo! :nerve:
0
At rejse er at leve :love2:

Tilbage til "Generelt"