Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9241

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Fru Sunshine » 28. mar 2016, 18:08

Annione skrev:
Fru Sunshine skrev:
Fru Sunshine skrev:Da jeg fik vand i øjnene og klump i halsen, fordi min veninde (eller det troede jeg, hun var) holdt hyggetøseaften i går, og jeg var ikke inviteret med.
Men jeg følte mig altså som den lille pige, der ikke må komme med til børnefødselsdagen.

Ooooog så gjorde hun det igen. Nu er jeg vist færdig med at være ked af det, men jeg føler mig fandme dum, når hun stadig bliver inviteret med til vores arrangementer.

Nooo! :nerve:

Jep. Så sent som i går.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Indlægaf Annione » 28. mar 2016, 18:22

Fru Sunshine skrev:Jep. Så sent som i går.

Så er det frem med kuponkataloget! Hævnen bliver sød :devil:
10
At rejse er at leve :love2:
bluetof1
Kort karma: 133
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 28. mar 2016, 19:17

Fru Sunshine skrev:
Fru Sunshine skrev:Da jeg fik vand i øjnene og klump i halsen, fordi min veninde (eller det troede jeg, hun var) holdt hyggetøseaften i går, og jeg var ikke inviteret med.
Men jeg følte mig altså som den lille pige, der ikke må komme med til børnefødselsdagen.

Ooooog så gjorde hun det igen. Nu er jeg vist færdig med at være ked af det, men jeg føler mig fandme dum, når hun stadig bliver inviteret med til vores arrangementer.

Ko. Altså hende.

Jeg er flyttet ind i dit nabolag. Jeg vil godt lege.
9
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2522
Kontakt:

Indlægaf Annione » 29. mar 2016, 01:06

Da jeg troede på ekspedienten i butikken, da hun sagde jeg skulle have en medium i våddragt. Jeg var ikke enig, men hun sagde, at den jo skulle sidde til.
...der må have været skjult kamera i prøverummet. Jeg endte med at købe en xl. KO!!! :sur:

Måske man kan forestille sig at stå i et banke-varmt baglokale og hive en for stram sort sæk over kroppen. Jeg svedte som et svin og bandede som en tyrkisk bademester.
9
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 29. mar 2016, 05:03

Fru Sunshine skrev:
Annione skrev:
Fru Sunshine skrev:

Nooo! :nerve:

Jep. Så sent som i går.
Jeg håber at du er færdig med at kalde hende for din veninde nu? :genert:
3
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 29. mar 2016, 05:09

Jeg kunne ikke finde mine briller da jeg stod op. Det viste sig, at jeg allerede havde taget dem på :sarkasme:
9
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9241

Indlægaf Fru Sunshine » 29. mar 2016, 06:08

Hvor er I søde allesammen både her og i kort.
Jeg kan ikke fryse hende helt ud, selv om jeg har lyst, da vi deler en hobby, som jeg ikke har tænkt mig at opgive. Og hun er en del af en lille vennekreds, som jeg heller ikke vil lukke hende helt ude af (for så er jeg jo ikke bedre end hende, tænker jeg). Og hun har jo også nogle rigtig gode sider, og har været der både da jeg brød med min eks, og da jeg var syg.

Jeg tror nok, at det der generer mig mest er, at hun prøver at holde det hemmeligt for os andre, men det lykkes aldrig, fordi de to, hun inviterer, glad og gerne takker for tøsehyggen.
Det tyder jo på, at hun godt er klar over, at den ikke er helt fin i kanten.

Men det er virkelig slut med at tage hensyn. Især fordi hun også forsøger at møve sig ind på min veninde gennem mange år, fordi de har mødt hinanden en enkelt gang.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10277

Indlægaf DetSorteCirkus » 29. mar 2016, 22:17

Da det lige før gik op for mig, at mazarintærtens navn ikke har noget med "marcipan" at gøre.
2
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11758

Indlægaf Dirtylittledevil » 29. mar 2016, 23:51

Da min røremaskine begynder at opføre sig helt sindssygt da jeg rører dej til brød. Den rører pludselig helt underligt, og dejen "kravler op" så jeg til sidst må stå og bremse dejen fra at omklamre hele maskinen. Det hele er forhekset. Jeg har brugt den maskine 1000 gange før, wtf?
Nå men jeg havde så åbenbart sat et piskeris på, i stedet for dejkroge. Den er meget nøjregnende med den slags.
18
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 30. mar 2016, 14:08

idag på gå ben i regnen af torvegade. skal til højre af prinsessegade til skolen, hvorefter jeg skifter paraplyen i venstre arm så jeg kan række armen ud. Spade, jeg er så vant til at cykle at jeg automatisk rækker ud ved et vant hjørne, men sgu da ikke når jeg går, vel!

Spade siger jeg bare. Nå ja, og pinligt var det også!!
33
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5917

Indlægaf Smiling_Goat » 2. apr 2016, 16:17

Det har altid, helt oprigtigt undret mig, at jeg er så bange for at gå til tandlæge.

For et par dage siden snakkede jeg så med nogen om netop tandlægeskræk, og jeg beskrev min undren over egen skræk, efterfulgt af en beskrivelse af mine tandlægebesøg som barn, og dem der lyttede lignede: :shock:

Jeg fik nemlig ingen virkende bedøvelse, når jeg fik boret huller. Det gjorde selvfølgelig vanvittigt ondt, men jeg har aldrig overvejet, at det ikke er meningen. Sådan var det bare.

Men det giver så ret meget mening, at man bliver lidt betænkelig ved at gå til tandlæge :genert:

Man føler sig bare pænt dum, når man ytrer sætningen: "Jeg er også rigtig bange for at gå til tandlæge, men jeg ved ikke hvorfor. Jeg fik godt nok ikke rigtig bedøvelse, når jeg fik boret huller som barn, og det gjorde helt afsindigt ondt, men..." *får øje på lytternes ansigtsudtryk og opstående hår"....
"Nååååååååh.... Bedøvelse.. Right"

Fjols :rulle:
4
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 2. apr 2016, 16:23

Jeg kunne ikke låse min bil op på parkeringspladsen ved sportshallen. Døren ville bare ikke op - i al fald ikke på den grå Citröen jeg stod og hev i døren på - vores der stod et par pladser længere hen var låst fint op :blush:
16
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 656

Indlægaf Jailbird » 2. apr 2016, 16:44

Smiling_Goat skrev:Det har altid, helt oprigtigt undret mig, at jeg er så bange for at gå til tandlæge.

For et par dage siden snakkede jeg så med nogen om netop tandlægeskræk, og jeg beskrev min undren over egen skræk, efterfulgt af en beskrivelse af mine tandlægebesøg som barn, og dem der lyttede lignede: :shock:

Jeg fik nemlig ingen virkende bedøvelse, når jeg fik boret huller. Det gjorde selvfølgelig vanvittigt ondt, men jeg har aldrig overvejet, at det ikke er meningen. Sådan var det bare.

Men det giver så ret meget mening, at man bliver lidt betænkelig ved at gå til tandlæge :genert:

Man føler sig bare pænt dum, når man ytrer sætningen: "Jeg er også rigtig bange for at gå til tandlæge, men jeg ved ikke hvorfor. Jeg fik godt nok ikke rigtig bedøvelse, når jeg fik boret huller som barn, og det gjorde helt afsindigt ondt, men..." *får øje på lytternes ansigtsudtryk og opstående hår"....

Det er sjovt (eller mærkeligt om man vil), for jeg har heller aldrig nogensinde fået bedøvelse når jeg fik boret huller som barn. Aldrig. Det er først efter jeg er blevet voksen at jeg har opdaget bedøvelse og til min forundring fundet ud af, at andre børn fik bedøvelse :mellow:
2
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 166
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2564

Indlægaf Mi55y » 2. apr 2016, 16:46

Jailbird skrev:
Smiling_Goat skrev:Det har altid, helt oprigtigt undret mig, at jeg er så bange for at gå til tandlæge.

Det er sjovt (eller mærkeligt om man vil), for jeg har heller aldrig nogensinde fået bedøvelse når jeg fik boret huller som barn. Aldrig. Det er først efter jeg er blevet voksen at jeg har opdaget bedøvelse og til min forundring fundet ud af, at andre børn fik bedøvelse :mellow:

Også her... Men så har man jo vænnet sig til det og sidenhen sparet de penge! Smart!
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5917

Indlægaf Smiling_Goat » 2. apr 2016, 16:47

Jailbird skrev:

Ja! Jeg kan huske, da jeg opdagede, man kunne få en sprøjte, og så kunne man slet ikke mærke, at de borede. Det var nærmest magi.

Jeg troede i øvrigt også, at alle havde haft samme vilkår som jeg, men lærte jo så den anden dag, at det ikke helt er tilfældet.
0

Tilbage til "Generelt"