Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 313
Likede indlæg: 1507

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Thestral » 6. apr 2016, 11:24

Da jeg for 15 minutter siden sad med min vejleder og diskuterede problemformulering til min næste opgave
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1099
Likede indlæg: 15923

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. apr 2016, 13:41

Hver gang jeg bager min verdensberømte chokoladekage, ud fra en opskrift jeg har gemt på computeren og selv tilføjet noter til.
Fordi: Når jeg kommer til "Bages i det runde hvide fad v. 170 grader i 35 minutter" sker samme tankerække hver gang.
1: Det runde hvide fad? HAHAHA dumme person som har skrevet den opskrift og kommet til at nævne sit eget private fad i stedet for bare at skrive "et fad". TSK!
2: Hmm, pudsigt, jeg har også et rundt hvidt fad... det er faktisk det jeg plejer at bruge til denne kage...
3: Sig mig lige... hvor fanden ved personen det fra? HVEM er det der overvåger mig? :panik:
4: Åhr fuck, så skete det igen, jeg har jo selv tilføjet den note til opskriften! Hvordan kan jeg blive narret hver gang?!
28
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Smiling_Goat
Kort karma: 553
Likede indlæg: 7778

Indlægaf Smiling_Goat » 21. apr 2016, 13:55

Da jeg fandt ud af, at det museum, jeg altid har haft lyst til at se, men ikke har besøgt, fordi jeg skulle spare penge, har haft fri entré... Og nu indfører brugerbetaling.

FML
10
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1099
Likede indlæg: 15923

Indlægaf Dirtylittledevil » 24. apr 2016, 09:14

Det er vel sket mere end 5 gange nu, at jeg lader blikket vandre ned over overskrifterne herinde, og kommer til "Kat som vasker for meget" og lige når at tænke "Jamen hvis nu man har meget vasketøj så er det vel fint at den gør det?" inden jeg må stoppe mig selv og sige at katte jo ikke vasker tøj.
8
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 475
Likede indlæg: 5466

Indlægaf Novella » 24. apr 2016, 21:01

Da jeg sad og blev irriteret over manglende billede og notifikationer og det var også bare en møgdebat og brokkebrokke... Indtil det gik op for mig, at jeg ikke var logget på.
9
bluetof1
Kort karma: 170
Likede indlæg: 1189

Indlægaf bluetof1 » 25. apr 2016, 10:41

Søndag eftermiddag.
Holder og venter på at kunne krydse vejen, kører frem, kobler ud for at skifte til 2. gear hvorefter min mc siger "hooooost!", springer en halv meter frem og dør. Helt.
Så føler man sig dum for fuld smadder når man holder midt på Hjørringvej og undrer sig over at der bare slet ingen liv er i skidtet.
Føler mig dum igen efter at have tjekket både batteri, kabler og hovedsikring og intet af det fejler noget og cyklen sprang igang igen da batteriet blev sat på igen :forvirret: Giver mig ikke den helt store lyst til at køre igen lige med det samme for jeg vil godt nok være træt af hvis det sker på motorvejen 200 km hjemmefra.
1
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Kort karma: 351
Likede indlæg: 4401

Indlægaf POCKETKITTEN » 27. apr 2016, 14:32

Jeg skulle tisse, men var doven og blev siddende i sofaen, til det var akut. Men jeg sad på mine fødder, og den ene var faldet i søvn, så den kunne slet ikke støttes på, da jeg endelig kom på benene.

Måtte hinke meget hurtigt hele vejen ud på toilettet og sidde derude og jamre, da den begyndte at vågne og krampe.
8
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 625
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 9086

Indlægaf LadyFox » 29. apr 2016, 18:29

Nu. Jeg har købt et computerspil i Fona, men der er ikke CDdrev i min computer.
15
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 918

Indlægaf Maoam » 2. maj 2016, 20:16

I morges sendte jeg et brev, og jeg er lige kommet i tanke om, at jeg glemte at skrive afsender på. Det er bare så sjældent at jeg sender noget med posten.
0
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 624
Likede indlæg: 3385

Indlægaf Bøtte » 2. maj 2016, 20:25

Da jeg faldt i søvn på sofaen og vågner ved at min datter kalder 'moar' flere gange. Jeg undrer mig pænt meget over hvordan hun er kommet hjem fra børnehave og går lidt i panik :genert: Og så viser det sig at være en reklame i tv :genert: :lol:
14
S :lun:
V :lun:
Smiling_Goat
Kort karma: 553
Likede indlæg: 7778

Indlægaf Smiling_Goat » 4. maj 2016, 12:55

Jeg følte mig ærligt talt lidt fjollet, da bilen, jeg havde stået og ventet ved i et kvarter, kørte væk, med en fremmed mand bag rattet.
9
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 233
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 3615

Indlægaf Mi55y » 4. maj 2016, 13:15

Da jeg kom til at hælde ris i frikadellefarsen i stedet for rasp :rulle:
7
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 315
Likede indlæg: 7262

Indlægaf Fyrst Eberhard » 12. maj 2016, 08:24

Da jeg gik og støvsugede med kasket på. Min kæreste var i gang med at rydde op i stuen, hvor hun finder en anden kasket, som jeg nonchalant har kastet fra mig. Da jeg har hænderne fulde, sætter hun den omvendt oven på den anden jeg har på hovedet, type hip hop Sherlock Holmes. Jeg glemmer at den er der og lidt senere spankulerer jeg hen til kiosken for at købe øl og andet. Dette med to kasketter på. Jeg forarges over at ingen påpeger det, da det således er socialt acceptabelt at gå rundt og ligne en idiot, samtidig med at man uden spørgmål sælger alkohol til en, tydeligvis, forstyrret person.

Næste gang prøver jeg med 3 kasketter og pjorten hængende ud af gylpen. Jeg KRÆVER en reaktion!
28
Peace!
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 315
Likede indlæg: 7262

Indlægaf Fyrst Eberhard » 12. maj 2016, 10:02

Skumfidusen skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Da jeg gik og støvsugede med kasket på. Min kæreste var i gang med at rydde op i stuen, hvor hun finder en anden kasket, som jeg nonchalant har kastet fra mig. Da jeg har hænderne fulde, sætter hun den omvendt oven på den anden jeg har på hovedet, type hip hop Sherlock Holmes. Jeg glemmer at den er der og lidt senere spankulerer jeg hen til kiosken for at købe øl og andet. Dette med to kasketter på. Jeg forarges over at ingen påpeger det, da det således er socialt acceptabelt at gå rundt og ligne en idiot, samtidig med at man uden spørgmål sælger alkohol til en, tydeligvis, forstyrret person.

Næste gang prøver jeg med 3 kasketter og pjorten hængende ud af gylpen. Jeg KRÆVER en reaktion!

Du lever i et land, der har tolereret Buffalo-støvler, bukser med svaj, Karl-Mar og hvor ansigtstatoveringer efterhånden er legio. Jeg frygter at du skal sætte din personlige sikkerhed på spil, for at opnå en reaktion.

Du har ret. Men hvad skal der så til?

Er det virkelig nødvendigt at rejse sig op til det næste bryllup man er inviteret til, og starte en improviseret tale til bruden, med aske på revers og slipset bundet om hovedet, mens man byder hende bundskvatten af de sidste to cl vodka & juice fra den medbragte halvliters colaflaske, og indflette spørgsmål som; "Er ham fra Senegal så difinitivt ude af billedet?" Og om der er mulighed for æggemadder til natmad og om vi selv må dele dem, med egen personlige æggedeler....eller om det bare er pølseæg fra industrien i Bramming, og til sidst pifte dyrisk efter en moster eller bedsteforælder mens man savlende og apatisk udbryder; "Og hvem banker røven på bankrøvers datter når bankrøver er ude og røve en bank"?

Måske er det ikke en gang nok.
2
Peace!
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 68
Likede indlæg: 780

Indlægaf Sevii » 13. maj 2016, 12:36

Jeg har klippet mit eget pandehår, fordi jeg ikke orker at gå til frisøren.

Men nu ligner det noget der er løgn, men jeg tør ikke gå til frisøren. Hvordan skal jeg dog forklare hvad jeg har lavet? :gruble:
3
:banan: :banan:

Tilbage til "Generelt"