Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2523

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Mi55y » 4. maj 2016, 13:15

Da jeg kom til at hælde ris i frikadellefarsen i stedet for rasp :rulle:
7
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5040

Indlægaf Fyrst Eberhard » 12. maj 2016, 08:24

Da jeg gik og støvsugede med kasket på. Min kæreste var i gang med at rydde op i stuen, hvor hun finder en anden kasket, som jeg nonchalant har kastet fra mig. Da jeg har hænderne fulde, sætter hun den omvendt oven på den anden jeg har på hovedet, type hip hop Sherlock Holmes. Jeg glemmer at den er der og lidt senere spankulerer jeg hen til kiosken for at købe øl og andet. Dette med to kasketter på. Jeg forarges over at ingen påpeger det, da det således er socialt acceptabelt at gå rundt og ligne en idiot, samtidig med at man uden spørgmål sælger alkohol til en, tydeligvis, forstyrret person.

Næste gang prøver jeg med 3 kasketter og pjorten hængende ud af gylpen. Jeg KRÆVER en reaktion!
28
Peace!
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5040

Indlægaf Fyrst Eberhard » 12. maj 2016, 10:02

Skumfidusen skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Da jeg gik og støvsugede med kasket på. Min kæreste var i gang med at rydde op i stuen, hvor hun finder en anden kasket, som jeg nonchalant har kastet fra mig. Da jeg har hænderne fulde, sætter hun den omvendt oven på den anden jeg har på hovedet, type hip hop Sherlock Holmes. Jeg glemmer at den er der og lidt senere spankulerer jeg hen til kiosken for at købe øl og andet. Dette med to kasketter på. Jeg forarges over at ingen påpeger det, da det således er socialt acceptabelt at gå rundt og ligne en idiot, samtidig med at man uden spørgmål sælger alkohol til en, tydeligvis, forstyrret person.

Næste gang prøver jeg med 3 kasketter og pjorten hængende ud af gylpen. Jeg KRÆVER en reaktion!

Du lever i et land, der har tolereret Buffalo-støvler, bukser med svaj, Karl-Mar og hvor ansigtstatoveringer efterhånden er legio. Jeg frygter at du skal sætte din personlige sikkerhed på spil, for at opnå en reaktion.

Du har ret. Men hvad skal der så til?

Er det virkelig nødvendigt at rejse sig op til det næste bryllup man er inviteret til, og starte en improviseret tale til bruden, med aske på revers og slipset bundet om hovedet, mens man byder hende bundskvatten af de sidste to cl vodka & juice fra den medbragte halvliters colaflaske, og indflette spørgsmål som; "Er ham fra Senegal så difinitivt ude af billedet?" Og om der er mulighed for æggemadder til natmad og om vi selv må dele dem, med egen personlige æggedeler....eller om det bare er pølseæg fra industrien i Bramming, og til sidst pifte dyrisk efter en moster eller bedsteforælder mens man savlende og apatisk udbryder; "Og hvem banker røven på bankrøvers datter når bankrøver er ude og røve en bank"?

Måske er det ikke en gang nok.
2
Peace!
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 13. maj 2016, 12:36

Jeg har klippet mit eget pandehår, fordi jeg ikke orker at gå til frisøren.

Men nu ligner det noget der er løgn, men jeg tør ikke gå til frisøren. Hvordan skal jeg dog forklare hvad jeg har lavet? :gruble:
3
:banan: :banan:
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5889

Indlægaf Smiling_Goat » 13. maj 2016, 12:45

Sevii skrev:Jeg har klippet mit eget pandehår, fordi jeg ikke orker at gå til frisøren.

Men nu ligner det noget der er løgn, men jeg tør ikke gå til frisøren. Hvordan skal jeg dog forklare hvad jeg har lavet? :gruble:

Din søn har en meget speciel humor? Han klipper dig, mens du sover, og det her er ingenting. Du ER vågnet op med hanekam.

Jeg følte mig jævnt åndssvag, da jeg forsøgte at benytte wc'et i toget i går. Der var to ved siden af hinanden, og begge døre var lukkede, så jeg antog det første var i brug og gik hen til det andet, hvor jeg ville åbne døren. Den åbnede lidt, men var virkelig stram i hængslerne. Jeg undrede mig og prøvede igen.. Og igen.. Og igen.. :genert: .. Til en mand pludselig råbte derindefra.

Jeg undskyldte, mens en eller anden sydamerikansk turist fniste af mig, og lænede mig op ad væggen for at vente. En anden turist påpegede så, at det første wc altså var ledigt. Jeg gik derhen og konstaterede, at det var helt rigtigt. Jeg trykkede på knappen, døren gled op, og jeg gik ind. Da jeg så havde placeret mig på brættet, opdagede jeg, at jeg ikke havde låst døren :shock:

Det kaldes lynurinering med anstrøg af vild panik.

Jeg er åbenbart bare ikke klog nok til at bruge DSB's wc'er..
8
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 13. maj 2016, 12:51

Smiling_Goat skrev:
Sevii skrev:Jeg har klippet mit eget pandehår, fordi jeg ikke orker at gå til frisøren.

Din søn har en meget speciel humor? Han klipper dig, mens du sover, og det her er ingenting. Du ER vågnet op med hanekam.

Jeg har ikke nogen børn, så det skulle også lige forklares. Jeg kan jo altid sige det er min kærestes skyld på en eller anden måde. Men det er også mærkeligt. Ej, måske skulle jeg bare få et imaginært barn.

Eller så skal jeg bare acceptere at jeg ligner en klovn lige nu. Jeg tænker over det. Det er forresten ikke første gang. Jeg bliver ved og det ender aldrig godt. :genert:
2
:banan: :banan:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 21. maj 2016, 09:18

I går hvor jeg skulle clipse noget papir sammen. Einstein her vender hæftemaskinen forkert, forsøger en to-tre gange og undrer mig over lortet ikke virker før det går op for mig at maskinen vender forkert :stoned:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 521
Likede indlæg: 2423

Indlægaf Bøtte » 21. maj 2016, 15:06

Da jeg ikke kunne finde min taske og opdagede at den havde overnattet i cykelkurven.
Da jeg fortalte min mand det, kunne han fortælle at mine nøgler havde siddet i døren hele natten :genert:
14
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 22. maj 2016, 10:51

I går aftes.

Jeg købte forleden en halv liter Cocio One og tænkte i aftes, at den skulle jeg da nyde nu. Iskold.
Jeg drak det hele på næsten ingen tid og SLAM, så røg jeg i en dumping af en anden verden (jeg er fedmeopereret og reagerer kraftigt på sukker og fedt).
Da opdagede jeg, at jeg havde tyllet en helt almindelig Cocio - ikke noget One over den :genert:
1
:whip:
Maanii
Kort karma: 8
Likede indlæg: 153

Indlægaf Maanii » 22. maj 2016, 11:19

Jeg træk nummer 900 på apoteket, og brokker mig højlydt over mit nummer er blevet sprunget over da de råber nummer 006 op... Hvorefter ekspedienten siger "hvis du lige vender dit nummer så tror jeg det stemmer".
28
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5889

Indlægaf Smiling_Goat » 22. maj 2016, 12:04

Maanii skrev:Jeg træk nummer 900 på apoteket, og brokker mig højlydt over mit nummer er blevet sprunget over da de råber nummer 006 op... Hvorefter ekspedienten siger "hvis du lige vender dit nummer så tror jeg det stemmer".

Det er et djævelsk nummer :sur:

Jeg snakkede med én i går, der fortalte om sine fisk. Hun ville hellere have en kat, for de var sjovere, men nu havde hun fået cirkusfisk, så det var okay. Dem kunne hun træne til at springe igennem små ringe osv., sagde hun fornøjet. Jeg kiggede måbende på hende og spurgte: "Kan du træne dine fisk?"

Og til alle jer, der undrer jer over det samme: Nej, nej man kan ikke træne fisk. Det var en joke :genert:
10
Brugeravatar
Orchidea
Kort karma: 16
Likede indlæg: 403

Indlægaf Orchidea » 22. maj 2016, 14:02

Sådan cirka lige nu.

Jeg får fri fra arbejde, efter en nærmest umenneskelig hård dag. Kan ikke komme hurtigt nok hjem til min skønne familie og ud i solen. Jeg skifter tøj og spæner ud mod bilen, på vejen griber jeg ned i min taske, hiver mine solbriller frem og tager dem på. Umiddelbart er mit syn på venstre øje lidt mærkeligt. Jeg lukker det højre øje for at se om der er en fedtfinger på glasset, men det er der tilsyneladende ikke og jeg fortsætter bare.

På vejen hjem, tænker jeg faktisk at jeg skal til at have tjekket mit syn, for der er et eller andet mærkeligt der. Nå, men jeg kommer hjem, min mand kommer mig i møde som jeg stiger ud af bilen og så stopper han op og spørger "hvorfor går du rundt og ligner en lille tosse?" Jeg bliver lidt irriteret (vil hellere have kys som velkomst), og fatter vitterlig ikke hvad han taler om, indtil han siger at det ene glas i mine solbriller mangler!

Hahaha - jeg lignede virkelig en tosse!

Det eneste gode er at jeg droppede tanken om at handle på vejen hjem. Det havde været smukt.

Tal lige om at være stresset.
18
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4239

Indlægaf Flora » 22. maj 2016, 16:48

Da jeg tidligere i dag ledte efter mine solbriller, indtil jeg opdagede de sad i mit hår :blush:
3
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9658

Indlægaf kidkomb » 24. maj 2016, 21:13

Lige nu, da jeg kom hjem tre nyindkøbte agurker.
De er gode lige nu :love:
Kun for at opdage at jeg stadig havde en halv agurk fra forrige indkøb og 2½ agurk fra sidste indkøb (hvad har jeg gang i to agurker for :stoned:)
Så nu har jeg 6 agurker i køleskabet....
4
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 27. maj 2016, 17:22

I dag på arbejdet. Jeg har åbenbart en form for navneblindhed, så det der med at flere i min omgangskreds hedder Birthe, Birgitte, Birgit osv., det kan min hjerne ikke rigtig kapere. Heller ikke selvom jeg har kendt dem i over 10år. Så i dag fik jeg kaldt en kollega for Birgitte, det var først sådan et minuts tid efter samtalen var slut og jeg tænkte "kaldte jeg hende lige for Birgitte?".

Så ... undskyld, Birgitte. Jeg mener Birthe.
0

Tilbage til "Generelt"