Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Skralde » 27. maj 2016, 17:38

I går, da jeg havde svært ved at høre hvad mit afkom sagde ovenpå og derfor begyndte at lede efter fjernbetjeningen :blush:
18
L, mit livs lys - 3.10.2010
Lulu
Kort karma: 55
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 569

Indlægaf Lulu » 27. maj 2016, 19:29

Jailbird skrev:I dag på arbejdet. Jeg har åbenbart en form for navneblindhed, så det der med at flere i min omgangskreds hedder Birthe, Birgitte, Birgit osv., det kan min hjerne ikke rigtig kapere. Heller ikke selvom jeg har kendt dem i over 10år. Så i dag fik jeg kaldt en kollega for Birgitte, det var først sådan et minuts tid efter samtalen var slut og jeg tænkte "kaldte jeg hende lige for Birgitte?".

Så ... undskyld, Birgitte. Jeg mener Birthe.

Åh det har jeg også. Hvis navne er for tæt op ad hinanden kan jeg ikke kender forskel på hvilket navn der er det rigtige. Specielt navne der er sat sammen med Anne (Marie, Sofie, Mette mm) jeg kan ikke huske hvem der er hvem hvis jeg har sådan nogle navne i min omgangskreds.
0
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 308
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2550

Indlægaf Rikke » 27. maj 2016, 20:44

På min datters vejne kan jeg svare i går - da hun gik rundt med en pil med sugekop i panden, for at lege enhjørning og nu går rundt med et to-krone-stort sugemærke :lol:
14
:whip:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2334

Indlægaf Studsgaard » 27. maj 2016, 20:55

Rikke skrev:På min datters vejne kan jeg svare i går - da hun gik rundt med en pil med sugekop i panden, for at lege enhjørning og nu går rundt med et to-krone-stort sugemærke :lol:

:lol:
Det har min store knægt også prøvet.
Kan ikke huske hvad det var han havde sat i panden. Men de havde været ved at lave noget prøver med hvad der kunne danne vacum.
Så ville de se hvor længe diverse dimser kunne side fast - det betød han som 12 årig kom i skole dagen efter med et sugemærke i panden.
Og jeg er så den skrækkelige mor der skreg af grin da jeg så ham :fløjt:
3
DenBlødeJyde
Kort karma: 78
Likede indlæg: 904

Indlægaf DenBlødeJyde » 31. maj 2016, 10:42

Da jeg swipede igennem Tinder.

Støder så på en profil, hvor det tydeligvis er en pige på billedet, når at tænke "fake profil, svindel og humbug!!" Indtil jeg ser den meget sorte mand, der sidder i baggrunden.... :genert:
1
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 308
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2550

Indlægaf Rikke » 31. maj 2016, 12:39

I morges stod jeg og børstede tænder ude i mit køkken, da jeg opdagede, at min eksmand (som jeg har et rigtig godt forhold til, men ikke indvier i de helt private ting), vinkede til mig nede fra gaden, hvor han stod og ventede på en bus.
Jeg vinkede igen og nåede at fange ham ved stoppestedet på vej til arbejde.

På gåturen skrev jeg en SMS til min... Hvad kalder vi ham? Ikke kæreste... Ikke bare bolleven... Jeg skrev til ham den dejlige mand, der indimellem står både halv- og helnøgen sammen med mig i mit køkken :genert: . Skrev at jeg var blevet spottet i vinduet, men det kunne have været værre :slem:

Der gik to minutter, så fik jeg svar "Ja det er jeg rent faktisk klar over. Jeg var der jo lissom selv :D :D :D . Forkert modtager måske?!". Fra min eksmand :blush:
13
:whip:
Søhest
Kort karma: 13
Likede indlæg: 121

Indlægaf Søhest » 12. jun 2016, 18:51

Ligefør da jeg så og så daredevil (en blind mand er blevet superhelt - spillet af en seende skuespiller) og han kommer gående hen ad fortorvet med sin blindestok. Jeg siger så til min kæreste "hvis der var nogen blinde der så den her serie ville de nok påpege at han går sært med blindestokken" ......

:genert:
24
Brugeravatar
Lux
Kort karma: 1
Likede indlæg: 86

Indlægaf Lux » 12. jun 2016, 19:16

Jeg følte mig temmelig åndet for et par dage siden. Gik ind på min kærestes kontor, pegede på ham og sagde, at jeg havde lavet en sang til ham. Det havde jeg overhovedet ikke, jeg var bare rastløs, så jeg improviserede og brugte endda køkkenrullen som trompet, imens jeg dansede rundt og sang. Det gik skidegodt, indtil han fortalte mig, at han sad på Skype med sine venner. De havde hørt det hele - selv trompetstykket. Great success! :gisp:
38
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10306

Indlægaf icelady » 18. jun 2016, 12:53

For cirka 5 minutter siden!

Har eksens hund i dag og skulle i Fakta. Jeg får hentet mælk og går hjem og pludselig slår det mig: "Fåååååååårk, hunden sidder foran Fakta."

Ups..... :cool:
12
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2334

Indlægaf Studsgaard » 19. jun 2016, 18:02

icelady skrev:For cirka 5 minutter siden!

Har eksens hund i dag og skulle i Fakta. Jeg får hentet mælk og går hjem og pludselig slår det mig: "Fåååååååårk, hunden sidder foran Fakta."

Ups..... :cool:

Du har trods alt ikke hunden hver dag.

Jeg har præsteret det der flere gange med vores gamle 70 kg hund - han var ellers ikke lige sådan til at overse og jeg var jo vant til at have ham med. Alligevel har jeg gået fra ham et par gange ved børnehaven og en gang hos købmanden. :forvirret: :fløjt:
1
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 20. jun 2016, 12:47

Lige nu.

Min kæreste sende mig en sms hvor han skriver at han er kommet godt frem. Jeg kigger spørgende på min datter og spørger hende om hun ved hvor min kæreste er kørt hen, hvortil hun spørger mig om ikke jeg kan se det på de foregående beskeder. Pludselig slår det mig. Han er sgu da kørt på job. *facepalm*

Bonusinfo: Han arbejder pt skiftevis dagtur og eftermiddag/aften hveranden uge hvilket er ret forvirende efter 9 år med 3x12 timers arbejdsuge. Man skulle nok have været der :genert:
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 717

Indlægaf ina » 20. jun 2016, 19:58

Jeg har engang hørt, at hvis man har to børn af samme køn, så er der 80 % chance for at nr. 3 bliver samme køn som de to andre.

Vi har to børn - en dreng og en pige - og jeg ville så gerne vide hvad chancen er for at få en nr. 3, som har samme køn, som dem vi allerede har. :stoned:
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11757

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. jun 2016, 00:32

Tidligere på aftenen da jeg stod i en situation som jeg hader: En person spørger mig om noget, jeg svarer og siger derefter noget sjovt som er relateret til mit svar. Jeg synes selv det er så sjovt faktisk at jeg begynder at grine.
Personen registrerer ligesom kun mit svar og ikke det sjove jeg siger bagefter, griner slet ikke, men spørger bare om noget uddybende til mit svar.
Så jeg må i al akavethed hurtigt få mit grin til at stilne af, og forholde mig til personens nye spørgsmål, imens jeg græmmer mig over hvad personen mon egentlig tænker i forhold til at jeg pludselig stod og grinede højt :s

Billede
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Charly
Kort karma: 52
Likede indlæg: 708

Indlægaf Charly » 21. jun 2016, 06:01

Her til morgen da jeg kom på arbejde og ville skifte til mine pæne sko - og trækker to forskellige højresko op af min pose :genert:
14
Kan man ringe til en voksen?
bluetof1
Kort karma: 133
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 21. jun 2016, 12:08

ina skrev:Jeg har engang hørt, at hvis man har to børn af samme køn, så er der 80 % chance for at nr. 3 bliver samme køn som de to andre.

Vi har to børn - en dreng og en pige - og jeg ville så gerne vide hvad chancen er for at få en nr. 3, som har samme køn, som dem vi allerede har. :stoned:

Den kan løses ret nemt: tvillinger. En af hver.

:-D
4
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."

Tilbage til "Generelt"