Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ina
Kort karma: 216
Likede indlæg: 1265

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf ina » 21. jun 2016, 20:53

bluetof1 skrev:
ina skrev:
bluetof1 skrev:
ina skrev:Jeg har engang hørt, at hvis man har to børn af samme køn, så er der 80 % chance for at nr. 3 bliver samme køn som de to andre.

Vi har to børn - en dreng og en pige - og jeg ville så gerne vide hvad chancen er for at få en nr. 3, som har samme køn, som dem vi allerede har. :stoned:

Den kan løses ret nemt: tvillinger. En af hver.

:-D

Nåh ja, god løsning! :gogo:

:nerve:

Jeg kan sende dig et billede af mine tvillinger? De er sååå søøøde :engel:

Det er de med garanti. :kys:

Min mand er tvilling, og de historier min svigermor ind imellem fortæller er nok til at skræmme mig langt væk. :lol: Men det var selvfølgelig også to drenge...
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1967

Indlægaf Mani » 22. jun 2016, 08:25

ina skrev:Det er de med garanti. :kys:

Min mand er tvilling, og de historier min svigermor ind imellem fortæller er nok til at skræmme mig langt væk. :lol: Men det var selvfølgelig også to drenge...

Hvis du får behovet ved lejlighed kan jeg pitche ind med et par positive historier, så :-D :dåne:
2
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Guldfisk
Kort karma: 54

Indlægaf Guldfisk » 22. jun 2016, 09:28

I går da jeg skulle snakke med usamarbejdsvillig, ikke-serviceminded, meget lidt løsningsorienteret afdeling på min arbejdsplads.
"Det der kan du slet ikke, lille ven"-afdelingen.
Og man har ikke en chance for på forhånd at vide, hvad man faktisk kan. Sådan noget med skriftlige vejledninger bruger vi ikke så meget - "man kan jo bare spørge! :) :) :)"
1
Brugeravatar
ina
Kort karma: 216

Indlægaf ina » 22. jun 2016, 10:22

Mani skrev:
ina skrev:Det er de med garanti. :kys:

Hvis du får behovet ved lejlighed kan jeg pitche ind med et par positive historier, så :-D :dåne:

Det skal jeg nok huske. :kys:
0
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 302
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2533

Indlægaf Pjeps » 24. jun 2016, 08:48

Jeg kunne ikke finde to sæt sengetøj og regnede med at de lå i vasketøjskurven som efterhånden var giga høj. Men da jeg skulle ned og vaske i dag, var de væk og det samme var en af vasketøjsposerne. Hmm , kom i tanke om at forrige gang jeg vaskede var en maskine i stykker og jeg gik over i det andet vaskeri med den sidste maskine.

Så jeg gik derover og ledte efter det :genert:

Der lå det fint og ventede i posen, godt krøllet, men rent. Et kig i vaskehistorikken siger at det var den 24/5 jeg vaskede det og glemte alt om det :genert: det er fandme dumt :gisp:
10
:ninja:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 402
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3604

Indlægaf Rikke » 28. jun 2016, 08:16

Jeg har lige lavet mig en lækker sandwich, sat mig godt til rette i sofaen med kaffe og det hele. Tager en bid af min sandwich og synes da godt nok at den ost smager mærkeligt? Åbner sandwich... Kigger på ost... Der ikke er ost, men tun? Flot glemt på de tyve skridt fra køkken til sofa :D
13
:whip:
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 306
Likede indlæg: 3734

Indlægaf Skralde » 28. jun 2016, 09:27

Da jeg tidligere vitterlig blev i tvivl om hvilket årstal vi befinder os i. "Hvilket årstal er vi i?" er alligevel det dummeste jeg har googlet ind til nu. (Især når det står tydeligt nederst i højre hjørne af min computer :blush: )
13
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Lisva
Kort karma: 21
Likede indlæg: 520

Indlægaf Lisva » 28. jun 2016, 10:53

Jeg følte mig temmelig dum, da jeg glemte alle mine varer i Netto. Jeg opdagede det først, da jeg kom hjem og ville lægge dem i køleskabet. :genert: Jeg var så tæt på bare at afskrive de 129 kr., men vendte alligevel tilbage med halen mellem benene. Forsøgte at forklare, at jeg var blevet lidt forvirret, fordi min baby havde skreget i barnevognen, og at det derfor var gået lidt for hurtigt med at komme ud af butikken. :wacko:
4
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 288
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3439

Indlægaf Studsgaard » 28. jun 2016, 20:04

Da jeg hamrede panden ind i vægen ved brusenichen. :rulle:
Jeg sad på knæ og skulle vende mig og tage noget bag mig og troede jeg var længere bagud - resultat et flot rødt mærke i panden og en knaldende hovedpine :whine:
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 526
Likede indlæg: 5477

Indlægaf Ballademager » 29. jun 2016, 05:02

Var i Netto og havde kæresten i telefonen.

Ham: "Har de Yankie-barer, og hvad koster de?"
Mig: "Ja, og de koster fem kr. stykket"
Ham: "Ok, det er for dyrt"
Mig: "Ok...(pause) De har fem i en pakke til 25, var det noget?"
Ham: "Øh...?"

Hovedregning er åbenbart svært :stoned:
11
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
Mooserinde
Kort karma: 8
Likede indlæg: 130

Indlægaf Mooserinde » 29. jun 2016, 07:16

Lisva skrev:Jeg følte mig temmelig dum, da jeg glemte alle mine varer i Netto. Jeg opdagede det først, da jeg kom hjem og ville lægge dem i køleskabet. :genert: Jeg var så tæt på bare at afskrive de 129 kr., men vendte alligevel tilbage med halen mellem benene. Forsøgte at forklare, at jeg var blevet lidt forvirret, fordi min baby havde skreget i barnevognen, og at det derfor var gået lidt for hurtigt med at komme ud af butikken. :wacko:

:lol: Det er alligevel imponerende at glemme alle sine varer haha.

Jeg føler mig rimelig dum, da jeg nu 4 gange! 4 GANGE! har forsøgt at bestille et sim-card til min telefon. Nu har jeg været i Holland i næsten en måned og jeg har stadig ikke noget nummer. Nu håber jeg det lykkedes denne gang :D :rulle:
0
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 363
Likede indlæg: 1507
Kontakt:

Indlægaf Dime » 29. jun 2016, 07:43

Jeg skulle hjælpe den dejlige hustru med opsætning af en email-konto på hendes iPhone, og ting gik ikke så nemt som jeg gerne ville have dem til.
Derfor greb jeg min iPad og gav mig til at rode med opsætningen der, fordi det er nemmere at finde rundt på en ipad og den er større og alt sådan noget.
Efter at have brugt en 5-10 minutter på alverdens forgæves forsøg med alverdens mærkværdige indstillinger og pop og imap og hvad har vi alt... gik det op for mig at min iPad ikke var connected til WiFi... Doh!
Connect, og 5 sekunder senere virkede det hele som det skulle...
0
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 101
Likede indlæg: 1244

Indlægaf Mangoness » 29. jun 2016, 18:28

Mooserinde skrev:
Lisva skrev:Jeg følte mig temmelig dum, da jeg glemte alle mine varer i Netto. Jeg opdagede det først, da jeg kom hjem og ville lægge dem i køleskabet. :genert: Jeg var så tæt på bare at afskrive de 129 kr., men vendte alligevel tilbage med halen mellem benene. Forsøgte at forklare, at jeg var blevet lidt forvirret, fordi min baby havde skreget i barnevognen, og at det derfor var gået lidt for hurtigt med at komme ud af butikken. :wacko:

:lol: Det er alligevel imponerende at glemme alle sine varer haha.

Der er faktisk imponerende mange, som glemmer deres varer :lol:

Nogle gange betaler folk for varerne, siger farvel - og går uden varerne. Andre gange betaler de, tager varerne med sig - men glemmer kortet :stoned: :panik:

Jeg har før råbt efter kunder, at de skulle huske deres varer eller kort (folk går hurtigt ud af butikker, og tit hører de mig ikke, hvis jeg siger det i et normalt toneleje. Hvis kunden så ikke hører mig, når jeg begynder at kalde på dem, så har det tit resulteret i, at andre kunder hjælper med at kalde på dem og råber efter dem, at de skal huske deres ting. Det er en stor hjælp, for de har tit en kraftigere og mere gennemtrængende stemme, end jeg har. :lol: ).

Jeg er før løbet ud på parkeringspladsen for at give dankort igen og ringet kunder op, som havde glemt deres pung (jeg arbejdede i en lille landsby med få indbyggere). På et tidspunkt ringede jeg en kvinde op, som synes, at det var meget sjovt og "typisk ham", at hendes mand havde glemt sin pung i butikken. Han var lige kommet ind ad døren, da jeg ringede hende op, så hun måtte sende ham afsted igen :lol:

Så du er ikke alene :fløjt:
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Billede
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 288
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3439

Indlægaf Studsgaard » 30. jun 2016, 11:56

Da jeg i aftes syntes det var en god ide at drikke shots - jeg havde ikke fået noget mad ud over to æg til morgenmad.
Forinden havde vi allerede fået nogle øl -årsagen til min dumme beslutning.
Så jeg havde lige en god time hvor jeg var helt ramt og pisse fuld. Sådan tre shots kunne kroppen ikke klare.
For fanden jeg er en voksen kvinde, det er sku da kun sådan noget teenagere gør. :nerve:
0
Smiling_Goat
Kort karma: 562
Likede indlæg: 8146

Indlægaf Smiling_Goat » 2. jul 2016, 14:19

Jeg har lige tilbragt dagen sammen med en veninde og hendes lille datter.. Jeg følte mig egentligt lidt dum, over de sekunder det tog mig at regne ud, at rosen for ting, det typisk er muligt for en 27-årig kvinde at gøre selv, ikke var tiltænkt mig.

"Nej, fik du selv dine sko på? Hvor er du dygtig skat" var således ikke til mig... Og jeg skammer mig lidt over det sekunds begejstring, jeg følte kort efter, for den uventede anerkendelse..

Hele dagen har været en rutsjebanetur af begejstring over ros, og skam over samme umiddelbart efter.
27

Tilbage til "Generelt"