Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flisseline
Kort karma: 2
Likede indlæg: 19

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Flisseline » 8. jul 2016, 14:14

Smiling_Goat skrev:Jeg har lige tilbragt dagen sammen med en veninde og hendes lille datter.. Jeg følte mig egentligt lidt dum, over de sekunder det tog mig at regne ud, at rosen for ting, det typisk er muligt for en 27-årig kvinde at gøre selv, ikke var tiltænkt mig.

"Nej, fik du selv dine sko på? Hvor er du dygtig skat" var således ikke til mig... Og jeg skammer mig lidt over det sekunds begejstring, jeg følte kort efter, for den uventede anerkendelse..

Hele dagen har været en rutsjebanetur af begejstring over ros, og skam over samme umiddelbart efter.

Kender det :genert: Vinkede også lykkeligt tilbage til en kvinde der vinkede til mig fra en båd. Jeg stod over hende på en bro ... Med min søn på armen.

Først bagefter gik det op for mig at det nok ikke var mig hun vinkede til.
3
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Kort karma: 54
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 290

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 12. jul 2016, 18:45

På biblioteket, da det efter jeg havde spurgt bibliotekaren om hjælp til at finde den bog, fordi jeg havde set de havde den på nettet, gik op for mig at de både har en kolonne for de bøger de har og en kolonne for hvor mange af de bøger de har hjemme og jeg kun havde set i den første kolonne.:genert:.
0
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Jacobsen81
Kort karma: 13
Likede indlæg: 127

Indlægaf Jacobsen81 » 12. jul 2016, 20:47

Skralde skrev:Da jeg tidligere vitterlig blev i tvivl om hvilket årstal vi befinder os i. "Hvilket årstal er vi i?" er alligevel det dummeste jeg har googlet ind til nu. (Især når det står tydeligt nederst i højre hjørne af min computer :blush: )

Det samme skete for mig i sidste uge- skulle virkelig anstrenge mig for at finde ud af om vi var i 2016 eller 2017 :gruble: :panik:
1
Jacobsen81
Kort karma: 13
Likede indlæg: 127

Indlægaf Jacobsen81 » 12. jul 2016, 20:48

Følte mig dum i går da jeg gjorde hele bilen opmærksom på de fiiine rådyr på marken- som viste sig til at være køer...
8
Brugeravatar
KitKat
Kort karma: 141
Geografisk sted: Vestjylland
Likede indlæg: 784
Kontakt:

Indlægaf KitKat » 13. jul 2016, 10:45

Lørdag formiddag.

Knægten og jeg var stået tidligt op for at tage en tur til Flensborg og daske rundt. jeg går på badeværelset, ordner hår og fjæs, og mens han så er derude sætter jeg mig til computeren og "kører" ruten på google maps for at skrive waypoints ned. (sådan er det når man hverken har gps eller stedsans)

Knægten kommer ind på værelset, jeg er færdig ved computeren og siger glad: "Så! Det var dét, skal vi se at komme afsted? :-) "

Hvortil knægten bare står helt stille og kigger tomt på mig... længe... inden han siger: "moar... skal du afsted i nattøj?"
15
Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 33
Likede indlæg: 532

Indlægaf Lucia » 17. jul 2016, 14:31

Jeg fik en mystisk sms i formiddags fra en eller anden Mike, som påstod at jeg havde glemt min taske hos ham i går aftes. Jeg tilbragte dagen i går hjemme hos mig selv uden selskab, så efter lidt undren skyndte jeg mig at svare, at han vist havde fat i den forkerte... men beskeden ville ikke sendes, så jeg begyndte at google nummeret og virkelig granske min hjerne for at finde en sandsynlig forklaring på hvor han havde mit nummer fra.

Gav dog op, og tænkte at det også kunne være lige meget. Tre kvarter efter får jeg endnu en sms fra et andet navn, jeg ikke kender. Og så kom jeg pludselig i tanke om at jeg havde lånt en sms-novelle på biblioteket i går, som skulle starte i dag. Så det var bare den, der var startet :lol: :stoned:
14
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 362
Likede indlæg: 6517

Indlægaf Flora » 17. jul 2016, 14:33

Lucia skrev:Jeg fik en mystisk sms i formiddags fra en eller anden Mike, som påstod at jeg havde glemt min taske hos ham i går aftes. Jeg tilbragte dagen i går hjemme hos mig selv uden selskab, så efter lidt undren skyndte jeg mig at svare, at han vist havde fat i den forkerte... men beskeden ville ikke sendes, så jeg begyndte at google nummeret og virkelig granske min hjerne for at finde en sandsynlig forklaring på hvor han havde mit nummer fra.

Gav dog op, og tænkte at det også kunne være lige meget. Tre kvarter efter får jeg endnu en sms fra et andet navn, jeg ikke kender. Og så kom jeg pludselig i tanke om at jeg havde lånt en sms-novelle på biblioteket i går, som skulle starte i dag. Så det var bare den, der var startet :lol: :stoned:

Det er da altid noget at den ikke startede med nogen der havde begået et mord og du så havde ringet til politiet :lol:
5
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 23
Likede indlæg: 551

Indlægaf Vinaia » 17. jul 2016, 14:58

Jeg (og min eks) følte os ret dumme da vi var på ferie til Island og vi, mens vi kørte i bus, udtalte os begejstret over de smukke geysere vi kunne se ud ad vinduet.

Indtil det gik op for os at det var røg fra skorstene vi kunne se. :s

(Værre blev det da vi senere lærte at mange islændinge kan dansk. Bussen var ret fyldt.) :tie:

Men til gengæld tog vi et sejt billede senere for ligesom at huske oplevelsen: Jeg står og tager er billede af en sprinkler mens der i baggrunden ses en rigtig geyser. :lol:
13
So, tell me, where should I go?
To the left, where nothing is right
... or to the right, where nothing is left?
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10412

Indlægaf Fru Sunshine » 17. jul 2016, 16:23

Jeg føler mig pænt dum, for jeg kan ikke finde ud af det Pokemon-noget.
Hvordan kan andre se deres badeværelsesdør, når jeg bare står midt i et vejkort?
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
selfie
Kort karma: 0
Likede indlæg: 15

Indlægaf selfie » 17. jul 2016, 16:29

Fru Sunshine skrev:Jeg føler mig pænt dum, for jeg kan ikke finde ud af det Pokemon-noget.
Hvordan kan andre se deres badeværelsesdør, når jeg bare står midt i et vejkort?

Når der dukker en pokemon op, så kan du trykke på den, og så starter kamerafunktionen :)
0
:fløjt:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10412

Indlægaf Fru Sunshine » 17. jul 2016, 16:31

selfie skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg føler mig pænt dum, for jeg kan ikke finde ud af det Pokemon-noget.

Når der dukker en pokemon op, så kan du trykke på den, og så starter kamerafunktionen :)

Tak :blush:

Så er det bare fordi, der ikke er nogen i området.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
selfie
Kort karma: 0
Likede indlæg: 15

Indlægaf selfie » 17. jul 2016, 16:43

Fru Sunshine skrev:
selfie skrev:

Tak :blush:

Så er det bare fordi, der ikke er nogen i området.

De kan dukke op lige pludselig, så hvis du bare har appen tændt, så burde der komme nogen på et tidspunkt :D
1
:fløjt:
Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 33
Likede indlæg: 532

Indlægaf Lucia » 17. jul 2016, 17:03

Flora skrev:
Lucia skrev:Jeg fik en mystisk sms i formiddags fra en eller anden Mike, som påstod at jeg havde glemt min taske hos ham i går aftes. Jeg tilbragte dagen i går hjemme hos mig selv uden selskab, så efter lidt undren skyndte jeg mig at svare, at han vist havde fat i den forkerte... men beskeden ville ikke sendes, så jeg begyndte at google nummeret og virkelig granske min hjerne for at finde en sandsynlig forklaring på hvor han havde mit nummer fra.

Det er da altid noget at den ikke startede med nogen der havde begået et mord og du så havde ringet til politiet :lol:

Haha, ja, det ville have været noget rod :lol:
1
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Kort karma: 54
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 290

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 19. jul 2016, 21:58

Kl. 20.38 for at være præcis, hvor jeg blev ringet op af en mine venner for jeg havde jo ligesom spurgt om de ikke ville vente en ½ time på mig i stedet for at starte klokken otte. Men jeg havde lidt regnet en time forkert for jeg havde lovet at hjælpe til med noget andet som først sluttede lidt over 21 og altså i mit hoved var sat til at slutte klokken lidt over otte så jeg havde god tid til befordringen. Det må være noget med tidsforskellen der er gået galt.:genert:
0
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 180
Likede indlæg: 3295

Indlægaf sigge » 20. jul 2016, 14:11

For kort tid siden, da jeg var tæt på panik over, at jeg ikke kunne komme til at checke in online til vores tur til London, hjemmesiden kunne simpelthen ikke finde min booking. :panik: Men det hjalp så, da jeg i 5. forsøg fandt ud af at indtaste mit bookingnummer i stedet for flynummeret.
5

Tilbage til "Generelt"