Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4276

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Flora » 17. jul 2016, 14:33

Lucia skrev:Jeg fik en mystisk sms i formiddags fra en eller anden Mike, som påstod at jeg havde glemt min taske hos ham i går aftes. Jeg tilbragte dagen i går hjemme hos mig selv uden selskab, så efter lidt undren skyndte jeg mig at svare, at han vist havde fat i den forkerte... men beskeden ville ikke sendes, så jeg begyndte at google nummeret og virkelig granske min hjerne for at finde en sandsynlig forklaring på hvor han havde mit nummer fra.

Gav dog op, og tænkte at det også kunne være lige meget. Tre kvarter efter får jeg endnu en sms fra et andet navn, jeg ikke kender. Og så kom jeg pludselig i tanke om at jeg havde lånt en sms-novelle på biblioteket i går, som skulle starte i dag. Så det var bare den, der var startet :lol: :stoned:

Det er da altid noget at den ikke startede med nogen der havde begået et mord og du så havde ringet til politiet :lol:
5
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 261

Indlægaf Vinaia » 17. jul 2016, 14:58

Jeg (og min eks) følte os ret dumme da vi var på ferie til Island og vi, mens vi kørte i bus, udtalte os begejstret over de smukke geysere vi kunne se ud ad vinduet.

Indtil det gik op for os at det var røg fra skorstene vi kunne se. :s

(Værre blev det da vi senere lærte at mange islændinge kan dansk. Bussen var ret fyldt.) :tie:

Men til gengæld tog vi et sejt billede senere for ligesom at huske oplevelsen: Jeg står og tager er billede af en sprinkler mens der i baggrunden ses en rigtig geyser. :lol:
13
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9241

Indlægaf Fru Sunshine » 17. jul 2016, 16:23

Jeg føler mig pænt dum, for jeg kan ikke finde ud af det Pokemon-noget.
Hvordan kan andre se deres badeværelsesdør, når jeg bare står midt i et vejkort?
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
selfie
Kort karma: 0
Likede indlæg: 15

Indlægaf selfie » 17. jul 2016, 16:29

Fru Sunshine skrev:Jeg føler mig pænt dum, for jeg kan ikke finde ud af det Pokemon-noget.
Hvordan kan andre se deres badeværelsesdør, når jeg bare står midt i et vejkort?

Når der dukker en pokemon op, så kan du trykke på den, og så starter kamerafunktionen :)
0
:fløjt:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9241

Indlægaf Fru Sunshine » 17. jul 2016, 16:31

selfie skrev:
Fru Sunshine skrev:Jeg føler mig pænt dum, for jeg kan ikke finde ud af det Pokemon-noget.

Når der dukker en pokemon op, så kan du trykke på den, og så starter kamerafunktionen :)

Tak :blush:

Så er det bare fordi, der ikke er nogen i området.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
selfie
Likede indlæg: 15

Indlægaf selfie » 17. jul 2016, 16:43

Fru Sunshine skrev:
selfie skrev:

Tak :blush:

Så er det bare fordi, der ikke er nogen i området.

De kan dukke op lige pludselig, så hvis du bare har appen tændt, så burde der komme nogen på et tidspunkt :D
1
:fløjt:
Brugeravatar
Lucia
Kort karma: 11
Likede indlæg: 276

Indlægaf Lucia » 17. jul 2016, 17:03

Flora skrev:
Lucia skrev:Jeg fik en mystisk sms i formiddags fra en eller anden Mike, som påstod at jeg havde glemt min taske hos ham i går aftes. Jeg tilbragte dagen i går hjemme hos mig selv uden selskab, så efter lidt undren skyndte jeg mig at svare, at han vist havde fat i den forkerte... men beskeden ville ikke sendes, så jeg begyndte at google nummeret og virkelig granske min hjerne for at finde en sandsynlig forklaring på hvor han havde mit nummer fra.

Gav dog op, og tænkte at det også kunne være lige meget. Tre kvarter efter får jeg endnu en sms fra et andet navn, jeg ikke kender. Og så kom jeg pludselig i tanke om at jeg havde lånt en sms-novelle på biblioteket i går, som skulle starte i dag. Så det var bare den, der var startet :lol: :stoned:

Det er da altid noget at den ikke startede med nogen der havde begået et mord og du så havde ringet til politiet :lol:

Haha, ja, det ville have været noget rod :lol:
1
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Kort karma: 53
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 288

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 19. jul 2016, 21:58

Kl. 20.38 for at være præcis, hvor jeg blev ringet op af en mine venner for jeg havde jo ligesom spurgt om de ikke ville vente en ½ time på mig i stedet for at starte klokken otte. Men jeg havde lidt regnet en time forkert for jeg havde lovet at hjælpe til med noget andet som først sluttede lidt over 21 og altså i mit hoved var sat til at slutte klokken lidt over otte så jeg havde god tid til befordringen. Det må være noget med tidsforskellen der er gået galt.:genert:
0
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 20. jul 2016, 14:11

For kort tid siden, da jeg var tæt på panik over, at jeg ikke kunne komme til at checke in online til vores tur til London, hjemmesiden kunne simpelthen ikke finde min booking. :panik: Men det hjalp så, da jeg i 5. forsøg fandt ud af at indtaste mit bookingnummer i stedet for flynummeret.
5
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2233

Indlægaf Puffi » 21. jul 2016, 18:53

Da jeg uden at være i nærheden af at være til ende med den peberfrugt, jeg var ved at skære på mandolinjern, fik klodset så meget rundt (den våde peberfrugt gled i hånden på mig), at jeg fik skåret en kæmpe luns af blommen på min tommelfinger. For fanden også. Nødtørftig forbinding lavet af kollegaer, holdt ikke, så jeg tog på skadeklinik efter fyraften og fik fin hvid klump på fingeren, der skal sidde i tre dage. Det bliver en fest at arbejde med den på i morgen :rulle:
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 427
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6067

Indlægaf LadyFox » 22. jul 2016, 08:14

Lige før. Jeg skulle have BH på, og har derfor taget stropperne på min tanktop nedover armene sådan at toppen kun sidder rundt om maven, ca. der glemmer jeg hvad jeg har gang i, og går ud på altanen for at se til mine mynter, og så undre jeg mig over hvorfor den ældre dame på den anden side glor forskrækket på mig.... Tja, måske fordi jeg render rundt med bryster ud over det hele :/
21
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 26. jul 2016, 13:56

Jeg sad og skumlede over, at min dumme printer nu igen ikke gad at virke uden nogen åbenlys grund. Indtil jeg opdagede USB-kablet, der lå lige så fint ved siden af computeren uden at være sat i. Da jeg satte det i, kom mit dokument sjovt nok ud af printeren - i 2 eksemplarer eftersom, jeg selvfølgelig prøvede at printe 2 gange, inden jeg opdagede "problemet".
4
Brugeravatar
Feline
Likede indlæg: 18

Indlægaf Feline » 26. jul 2016, 15:02

En veninde sendte et billede af sig selv og skrev, at hun havde leget lidt med hårfarve.

Det så godt ud, så jeg sendte en masse komplimenter retur, og tænkte ved mig selv, at hun da pludselig var blevet modig, siden hun havde valgt sådan en opsigtsvækkende farve.

Det var så bare en app, hun havde haft gang i :blush:
3
I hope you're brave enough to grab your own wrists if you beat yourself up, and whisper in your own ear, "Stop."

Iain S. Thomas
Akehurst2
Kort karma: 274
Likede indlæg: 4572

Indlægaf Akehurst2 » 26. jul 2016, 15:24

Fortalte en kollega, om at en fra min familie var blevet bidt eller stukket af noget i sommerhuset med voldsom allergisk reaktion til følge og havde været på flere penicillin-kure, og at de ikke vidste, hvad han var blevet bidt af.

Kollega: Var der evt. to små huller ved siden af hinanden som efter to tænder?

Mig: Jeg tror altså ikke, han er blevet bidt af en vampyr - det er jo ikke i halsen.

Kollega: Nej, men måske en hugorm. Og der findes i øvrigt ikke vampyrer, Akehurst.

:blush:
38
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 805

Indlægaf klumphen » 26. jul 2016, 17:52

Da jeg tænkte "jeg laver da lige noget hummus!". Efterfulgt af "lad mig først finde en opskrift på nettet" ... "pjat, hvor svært kan det være?". Hvorefter jeg ødelagde (der kom røg ud af den til sidst) min stavblender med nogle kikærter... :genert:
4

Tilbage til "Generelt"