Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Vinaia
Kort karma: 12
Likede indlæg: 261

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Vinaia » 18. aug 2016, 11:25

Jeg skulle ud og ryge. Jeg ser, der kun er én cigaret tilbage i pakken, tager den ud og smider pakken væk.

Da jeg skal til at tage den i munden opdager jeg, at jeg allerede HAR en i munden. :wacko:

Jeg er vist ved at blive senil.
2
Blessed with three dogs, a daughter, and the ability to find four-leaf clovers. :P
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 805

Indlægaf klumphen » 21. aug 2016, 19:22

Da jeg tabte venstre lyttebøf ned i maden, hvor den lavede et fint lille *splat* :stoned:
3
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 528
Likede indlæg: 2491

Indlægaf Bøtte » 21. aug 2016, 19:25

Da jeg skulle printe et dokument fra min telefon. Det ville bare ikke. Jeg prøvede alt, genstartede telefon, genstartede printer, tilmeldte mig eprint på ny, tændte Bluetooth. Var skidesur til sidst og sagde knap så pæne ord.
Til sidst gik det op for mig at mit wifi var slukket :genert:
9
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Bad Samaritan
Kort karma: 135
Likede indlæg: 1556

Indlægaf Bad Samaritan » 22. aug 2016, 13:08

For et par dage siden. Min store frygt når jeg er ude på lange ture i ørkenen er giftige slanger og skorpioner, fordi det tager dage at komme under behandling, hvor man i værste falde kun har timer. Så jeg er helt åndsvagt påpasselig med altid at have mine sko liggende nedaf, ryster dem grundigt før brug og alt det jazz. Men lige den aften var jeg sygt overtræt efter en herrestresset dag. Jeg skulle bare lige hoppe i dem for at hente noget ude i bilen, da jeg pludselig mærker et voldsomt stik og en brændende smerte i min højre fod!

Jeg går totalt i panik, smider støvlen ad helvede til og råber på min chauffør, som kommer springende for fuld skrald, mens jeg flår mit traume-kit op. Han spørger, hvad der er sket og jeg nærmest skriger ham ind i hovedet, at jeg er blevet stukket. Jeg tænker at jeg skal nå så meget som overhovedet muligt, inden virkningen sætter ind, selv om jeg godt ved det ikke er smart at have pulsen så højt oppe med gift i blodet. Jeg har allerede fået staset op og er ved at gøre klar til at lægge drop på mig selv, da han kommer farende med skoen og viser mig den største fucking burre med nogle bad-ass torne på, som på en eller anden måde havde fundet vej fra snørrebåndene og ned i støvlen. Så jeg overlevede liiiiige præcis den dag med lidt anti-septisk væske og en let rensning, før der kom et fiiiiint lille plaster på - med Mickey Mouse på ovenikøbet - mens resten af holdet lå totalt flade af grin!

Fuck, jeg kan virkelig være en knold nogen gange... :lol:
27
Brugeravatar
Chachacha
Kort karma: 43
Likede indlæg: 419

Indlægaf Chachacha » 22. aug 2016, 14:27

Jeg skulle lave en æggemad og skærer ægget ud, da jeg opdager at det har sådan nogle fine ringe i hviden, lidt ligesom på et løg. Kalder på min kæreste og viser ham det sådan: "eiiihj hvor vildt har du set sådan et fint æg??" Indtil jeg opdager, at jeg har skåret det ud med en takket kniv...
16
Namaste, bitches :kaffe:
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 813

Indlægaf Maoam » 23. aug 2016, 16:28

Efter at være gået halvvejs hjem fra supermarkedet, kom jeg i tanke om, at jeg havde kørt der hen.
31
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1982

Indlægaf lillebjoern » 23. aug 2016, 16:40

Chachacha skrev:Jeg skulle lave en æggemad og skærer ægget ud, da jeg opdager at det har sådan nogle fine ringe i hviden, lidt ligesom på et løg. Kalder på min kæreste og viser ham det sådan: "eiiihj hvor vildt har du set sådan et fint æg??" Indtil jeg opdager, at jeg har skåret det ud med en takket kniv...

Det forstår jeg ikke? :genert: Hvordan kan en takket kniv give ringe i et æg?
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Chachacha
Kort karma: 43
Likede indlæg: 419

Indlægaf Chachacha » 24. aug 2016, 14:45

lillebjoern skrev:Det forstår jeg ikke? :genert: Hvordan kan en takket kniv give ringe i et æg?

Det gør den, når man skærer. Der kommer sådan nogle ringe/takker i ægget. Try it :D
0
Namaste, bitches :kaffe:
Brugeravatar
vUlpeS
Kort karma: 143
Geografisk sted: Bagest i køen
Likede indlæg: 1458

Indlægaf vUlpeS » 4. sep 2016, 11:18

For en times tid eller to siden. Jeg har lovet Søren, at jeg ville geninstallere hans laptop mens han er i Sønderjylland hér i weekenden. Han bruger win8, og det skal man vist lige vænne sig til. Anyway, jeg geninstallerede via onboard installationen i fredags, og så duede touchpad'en ikke. Tabulator-gilde i jagten på drivere fulgte.
Straks efter at have installeret ny driver, gik jeg i gang med at indhente det forsømte herinde, imens jeg støt bandede over, at de åbenbart har lavet alle hot-key's om, bl.a. kunne man ikke længere refresh'e ved at trykke på F5, ej heller hoppe til adresselinjen ved at trykke på F6.
Maskinen bliver ved med at dumpe touchpad driveren, og jeg bliver ved med at geninstallere den indtil jeg i går aftes fik nok og vlagte at geninstallere windows endnu en gang.
Same shit, different pile.
Det viser sig så, at Toshiba har byttet lidt om på funktionaliteten, dvs. man skal holde FN-knappen nede for at genopfriske og hoppe i adresselinjen via F-tasterne. Normal-funktionen for F5 på Toshiba'en er *trommehvirvel* 'toggle touchpad', og jeg har bare lystigt siddet og aktiveret hhv deaktiveret den i et væk i lidt over et døgn, alene fordi jeg ikke har kigget på, hvad der reelt stod på de knapper, jeg har siddet og trykket på :deer:
7
Profesionales sin iguales, modestia aparte.
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3768

Indlægaf Novella » 14. sep 2016, 16:56

I eftermiddag, da jeg ikke kunne finde mit barn. H*n burde være kommer hjem fra lejrskole, men havde tydeligvis ikke været på værelset med sine ting. Jeg gik lettere i panik og tjekkede telefon, prøvede at kontakte min kæreste på arbejde og kastede mig så over forældreintra.

De kommer så hjem i morgen :genert: Nåja. Så tjekket er jeg. I det mindste glemte jeg ikke at hente ungen, fordi jeg troede, at det først var i morgen.
12
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 290
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2876

Indlægaf Fräulein L. » 25. sep 2016, 18:00

Lige nu! Har lige tabt min mobil i toilettet. Fordi jeg havde glemt den var i baglommen. Det er så anden gang jeg laver det stunt! Krafthelvede altså!

Første gang, var jeg så heldig at mobilen ikke tog rigtig skade, og den har fungeret fint siden. Så heldig kan man vel næppe være 2 gange? Og den er altså kun lidt over 1 år gammel, så det er ikke fordi jeg har (havde) planer om at købe ny foreløbig.

Mobil overnatte indtil videre i pose med ris. Forhåbentlig er den i live i morgen...
Senest rettet af Fräulein L. 25. sep 2016, 18:10, rettet i alt 1 gang.
1
Jeg står i midten nu!
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1049

Indlægaf Guldfisk » 25. sep 2016, 18:08

Fräulein L. skrev:Mobil overnatte indtil videre i pose med tis. Forhåbentlig er den i live i morgen...

Det tror jeg ikke, den har godt af...
17
Brugeravatar
Fräulein L.

Indlægaf Fräulein L. » 25. sep 2016, 18:10

Guldfisk skrev:
Fräulein L. skrev:Mobil overnatte indtil videre i pose med tis. Forhåbentlig er den i live i morgen...

Det tror jeg ikke, den har godt af...

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Ahhhh hahahahhahah Det tror jeg sgu heller ikke!
2
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 528
Likede indlæg: 2491

Indlægaf Bøtte » 25. sep 2016, 18:11

Fräulein L. skrev:
Mobil overnatte indtil videre i pose med tis. Forhåbentlig er den i live i morgen...

Du vil være helt sikker på den dør? :lol: :P
2
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Fräulein L.

Indlægaf Fräulein L. » 25. sep 2016, 18:18

Bøtte skrev:
Fräulein L. skrev:
Mobil overnatte indtil videre i pose med tis. Forhåbentlig er den i live i morgen...

Du vil være helt sikker på den dør? :lol: :P

Damn hvor er I hurtige :lol: Jeg har altså rettet slåfejlen nu :blush: :lol:

Nej, vil helst ikke ødelægge den mere end højest nødvendigt :genert:
1
Jeg står i midten nu!

Tilbage til "Generelt"