Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 810
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 7701

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Dikus » 30. okt 2016, 08:35

Samano skrev:
Dikus skrev:
Samano skrev:Da jeg var den eneste i lokalet, der ikke vidste at netflix og Chill er en invitation til sex. Jeg har brugt udtrykket mange gange uden at mene sex :lol:

Der har jeg også været :cool:

Mine veninder må tro jeg har utrolig meget sex for jeg har tit svaret at jeg bare skulle hjem og netflix og Chill, hvis de spurgt hvad jeg skulle.

Ha ha. Og de værdsætter din nye åbenhed :lol:
0
Smiling_Goat
Kort karma: 564
Likede indlæg: 8256

Indlægaf Smiling_Goat » 30. okt 2016, 08:48

Jeg har altid haft et stort behov for at præstere og, måske ikke ret overraskende, har jeg også altid kæmpet lidt med stress. I sidste uge besluttede jeg mig for at gøre op med det behov, og det betød, at jeg afleverede noget materiale til min ene chef, som jeg ikke var helt tilfreds med. Jeg havde ikke lavet samme mængde research, finpudset nær så meget, og jeg havde valgt en vinkel, jeg ikke var sikker på, han ville kunne lide.

Jeg sendte det af sted, afklaret med, at jeg måske for første gang ikke ville modtage ros. Han ville måske slet ikke bruge det, og det ville også være helt i orden.

Aldrig har han rost mig mere.

That's it.. I'm done trying. Al den tid jeg har spildt! Jeg føler mig ærligt talt lidt fjollet. Al den stress jeg kunne have sparet mig selv!
10
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 992
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 9806

Indlægaf Daine » 4. nov 2016, 18:04

I Føtex i dag. Gik lidt i mine egne tanker og spejdede ned af gangene med varer ... og vadede direkte ind i en indkøbsvogn, ført af en lidt forbløffet kvinde der vist tænkte "hvordan faen kunne hun overse den?". Nu har jeg så pisseondt i det ene knæ, fordi jeg bankede den ind i kanten af indkøbsvognen. Christ, jeg kan være distræt nogen gange :rulle:
3
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 534
Likede indlæg: 5556

Indlægaf Ballademager » 5. nov 2016, 09:10

I går. Skulle flyve hjem i går i snevejr. Sad ved vingen og kunne se flere cm sne på den. Vi blev ikke deiced ved gaten, men rullede ud mod startbanen. Efterhånden som vi taxiede længere og længere blev jeg mere og mere panisk, fordi jeg troede, at vi ville lette uden at afise. Efter hvad der føltes som evigheder viste det sig heldigvis, at vi alligevel skulle afises. Følte mig allerede der lidt dum, for selvfølgelig letter de da ikke med sne på vingerne :stoned:

Da vi var i luften gik det op for mig, at gutten på den anden side ad gangen var ansat som pilot i det selskab, jeg fløj med. Da vi landede gik det op for mig, at der var fem andre kolleger med. Mon ikke, at nogen af dem ville have sagt noget, hvis det havde været uansvarligt at lette.

:genert:
2
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
MissSpring
Kort karma: 14
Likede indlæg: 65

Indlægaf MissSpring » 5. nov 2016, 10:09

Da jeg giftede mig med min mand!
0
Brugeravatar
ina
Kort karma: 216
Likede indlæg: 1268

Indlægaf ina » 10. nov 2016, 15:09

Lige før. Klippede mit pandehår og klippede mig i panden. :genert:
13
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 43
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 337

Indlægaf Hurrze » 10. nov 2016, 22:54

Den oplevelse jeg kan komme mest i tanke om er et stykke tid siden, men mine venner minder mig om det hele tiden.

Mig og en ven stod og lavede mad, og vandhanen var gået i stykker. Det er på et værested jeg kommer. Der kom vand ud hvor vandhanen sidder fast i bordet når jeg åbnede for vandhanen. Jeg stikker derfor hovedet ud af vinduet til køkkenet, og siger til de andre der er udenfor, at vandhanen er i stykker. De forstår det godt ,men spørger alligevel hvordan. Så siger jeg så "der kommer vand ud af vandhanen når jeg tænder for den". De flækker simpelthen af grin. Følte mig meget dum over den udtalelse men de vidste jo godt at jeg ikke mente der hvor vandet faktisk skal komme ud...

Og som sagt tidligere minder de mig det om hele tiden, og gerne 1 eller flere gange om ugen, så jeg føler mig lidt dum om og om igen :lol2: :tie: :tie:
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Maoam
Kort karma: 70
Likede indlæg: 937

Indlægaf Maoam » 11. nov 2016, 14:06

Da jeg tabte min mobil ned i min yoghurt i morges :stoned:
12
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 314
Likede indlæg: 1507

Indlægaf Thestral » 11. nov 2016, 18:16

Hver dag når jeg skriver på min bachelor og ikke forstår at jeg er nået her til
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Bortvist
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 11. nov 2016, 21:31

Da der var strømsvigt og jeg blev fanget 2 timer på en rulletrappe, før jeg kunne komme videre.
6
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 289
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3447

Indlægaf Studsgaard » 12. nov 2016, 11:16

To gange her til formiddag.

- Da jeg skulle bage ølkage idag men havde glemt at købe øl.

- Så sender jeg mellemsten afsted efter nogen. Imens han er afsted ringer veninden, og da jeg fortæller han er kørt afsted efter øl udbryder hun "men må han godt købe det?" (Han er 11 år )

Det skal så siges han faktisk fik lov til at købe dem. Pige. I butikke havde godt nok kikket sjovt på ham og spurgt hvad han skulle bruge dem til. De var da til ølkage. Og så nogle ekstra til hans far.
Godt så det havde jeg jo ikke lige tænkt på.
9
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 103
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 723

Indlægaf malou_43 » 12. nov 2016, 13:30

Jeg har været til min ekskærestes begravelse. Og både hans mor, hans bror, hans to sønner kom hen til mig og gav knus, og vi snakkede kort. Og jeg er så bange for at have sagt noget dumt. Jeg var ked af det og havde slet ikke forventet, at de lagde mærke til, at jeg var der. Så var så mange, der var helt smukt, så mange der holdt af ham.
Jeg ved godt, de ikke tænker en skid på det, men jeg føler mig alligevel dum.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16621

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. nov 2016, 18:41

Mig: Orv, jeg skal lige huske XYZ, jeg sender det lige til mig selv i en sms! Klik-klik-klik *send*
*Pling!* Mig: ORV jeg har fået en sms! Hvem mon den er fra?

:sarkasme:
22
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 362
Likede indlæg: 6524

Indlægaf Flora » 14. nov 2016, 18:43

Dirtylittledevil skrev:Mig: Orv, jeg skal lige huske XYZ, jeg sender det lige til mig selv i en sms! Klik-klik-klik *send*
*Pling!* Mig: ORV jeg har fået en sms! Hvem mon den er fra?

:sarkasme:

Det sker også jævnligt for mig det der :blush:
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 646
Likede indlæg: 3549

Indlægaf Bøtte » 14. nov 2016, 22:00

Da jeg vågende ved at min datter græd. Jeg fløj op af sofaen og ind på hendes værelse. Blot for at konstatere at hun jo havde fået lov at sove i min seng og at det var et barn i fjernsynet der græd :genert:
4
S :lun:
V :lun:

Tilbage til "Generelt"