Hvornår har du sidst følt dig dum?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Rakel
Kort karma: 420
Likede indlæg: 3108

Re: Hvornår har du sidst følt dig dum?

Indlægaf Rakel » 30. okt 2015, 14:26

I dag og det varer nok året ud :tie:
0
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 6. nov 2015, 21:57

Jeg har flere gange i dag følt mine trusser sad lidt sjovt, men har haft for travlt til at gå mere op i det.
Senere gik det op for mig at jeg havde vendt dem forkert, så skridtet sad på hoften.
Fatter ikke hvordan. :lol:
9
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1294

Indlægaf hotlips » 8. nov 2015, 22:39

Jeg gik i haven for at arbejde i mørket og tænkte vi da trængte til en ny bladrive for den var virkelig dårlig tik de mange blade efter blæsevejret inat..til det gik op for mig jeg havde vendt skidtet forkert,så gik jeg der alene og grinede af mig selv,det hjalp ikke ligefrem på det.
6
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 10. nov 2015, 12:54

I sidste uge følte jeg mig så utrolig hjernedød at det halve kunne være nok.

Jeg har i svær grad fejlvurderet en vens intentioner og har overset selv de mest indlysende signaler når vi har talt sammen. Det hele kulminerede med at han for noget tid siden blandede sig i mit privatliv på en højst upassende og passivt-aggressivt måde. Det fik jeg så, ad omveje naturligvis (!) at vide i sidste uge og da jeg udbad mig en VIRKELIG god forklaring finder jeg så ud af at manden, den jubelidiot, er ved at gå fra sin kone gennem næsten 20 år pga. mig.
Ikke på vilkår om jeg skal blandes ind i den historie :tie: Han er en virkelig flink fyr og jeg sætter (satte) stor pris på ham og hans venskab, men det er altså alt hvad der er i det for mig. No more, no less. Det troede jeg da også at vi var helt enige om, men jeg var åbenbart mere enig end ham.

Jeg har sjældent følt mig så dum at overse noget så tydeligt. En fælles bekendt sagde senere at det var tydeligt hvad han ville og det havde det været længe. Jeg har bare slet ikke set det.
Nå, med lidt held så har jeg fået mig rodet ud af det her inden det gik helt galt. Men ork, hvor er det dumt, altså :rulle:
3
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 261
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2101

Indlægaf Pjeps » 10. nov 2015, 14:15

For nogle timer siden!

Jeg har hjemmearbejdsdag og havde besluttet at sove længe og arbejde fra 12-20 da kl er 11,45 sidder jeg i hyggetøj og ser robinsson da det pludselig går op for mig at jeg har et møde på job kl 12, som jeg selv har aftalt. Så jeg kaster noget andet tøj på, mens jeg ringer til min kollega og beder hende stikke min mødepartner en kop kaffe og sige at jeg er på vej. Jeg kaster mig ned på el-cyklen og knokler afsted i regn og modvind og kommer 15 min for sent. Men hende jeg skal have møde med er der ikke. Efter et kvarters søgen, tjekker jeg min mail og finder en aflysning pga sygdom ! Den mail burde jeg jo have tjekket derhjemme :rulle:
3
:ninja:
Brugeravatar
mariannaa
Kort karma: 71
Likede indlæg: 362

Indlægaf mariannaa » 10. nov 2015, 15:19

Jeg har lige været en tur i byen for at handle. Iført skrigende pink crocs sko. Det var så selvfølgelig en fejl, havde glemt at skifte sko, da jeg havde været ude med hunden og efterfølgende skulle ud af døren med det samme. Jeg blev helt flov, da jeg opdagede det, sad lige så elegant og vippede med min fod i bussen da jeg så det, ikke mindst fordi jeg var iført et pink halstørklæde. Er bange for at nogen måske har troet, at jeg selv mente at jeg så smart ud :D
10
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 10. nov 2015, 17:09

Jeg føler mig virkelig dum. Jeg har i går og søndag haft lidt ondt i halsen, høj feber og en træls følelse i maven. Tænkte det var en blanding af en virus og lidt for meget alkohol og kalorier i weekenden. Først da jeg i dag tænker "Adr!", da jeg tisser, fordi mit tis lugter så grimt (og tydeligt infektiøst.. man er vel snart sygeplejerske), fatter jeg, at jeg nok har en urinvejsinfektion. Jeg har fuldkommen overset min krops signaler, og stixen bongede rigtig nok ud på alting nærmest i tårnhøje koncentrationer. Feeeedt..
Havde da godt mærket, det nev lidt, men jeg har også haft meget kunststof på i weekenden og bla bla bla. Idiot-mig.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Akehurst2
Kort karma: 273
Likede indlæg: 4546

Indlægaf Akehurst2 » 17. nov 2015, 18:25

Da jeg her til aften så en stor flok syngende mænd klædt i gult og blåt vandre op ad Østerbrogade, og tænkte: Hvad laver alle de Brøndbyfans her? Og hvorfor taler de allesammen svensk?
15
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9682

Indlægaf kidkomb » 17. nov 2015, 20:34

Lige nu, da jeg tog fat i musen og køøøørte den frem og tilbage, men uden resultat!
Fordi jeg ser fodbold på computeren og derfor er på debatten på telefonen, så virker musen ikke så meget til debatten....
7
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 26. nov 2015, 11:46

Da jeg tabte sæben i badet i morges, og sådan rent instinktivt prøver at gribe den, selvom den er nået ret langt nedad... den manøvre foregår (instinktivt, mind you) ved at bukke sig sammen, hvilket der ikke lige er plads til så jeg nikker murstensvæggen en skalle der ville have gjort Tyson groggy... fandme flot! :D
...og så er det jo megalatterligt at jeg hverken har hovedpinepiller eller føntørrer, og derfor skal sidde og vente på håret tørrer inden jeg vakler i Netto efter hovedpinepiller ;) :D
4
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 1. dec 2015, 02:27

Forleden morgen der jeg efter et toiletbesøg, næsten var ved at skrige, besvime og ringe 112 på én gang. :shock:

Indtil jeg lige fik vendt fakta en ekstra gang, og kom i tanke om at mine forældre aftenen før, havde tvunget mig til at smage en juice/smoothie med rødbede, fordi de pludselig er blevet slowjuicertyper.
8
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1294

Indlægaf hotlips » 1. dec 2015, 22:20

Det hører vel nærmest under at føle sig slutty og det er ikke lige sket men here goes..

Vi var på middelaldermarked,min dreng får lov at prøve hjelme osv hos nogen af alle de flinke mennesker der altid er der og der kommer den her fyr hen og står og smiler lidt fåret,jeg registrerer det ikke rigtigt i første omgang,det er først da vi går væk jeg sådan halvt bevidst tænker at han da så venlig ud,nærmest bekendt.
Der går 2 mdr,jeg skænker det ikke en tanke,til jeg en dag går og ordner have alene og tanken slår mig..og der går et splitsekund,så ved jeg både at han hedder Thomas og at jeg kender ham,særdeles godt endda,han var sådan en venner-ting i et halvt års tid engang og vi så sådan set hinanden tit dengang.

Piiinligt.

og ikke pænt at jeg ikke sagde hej eller en skid.
1
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Indlægaf Tibbler » 9. dec 2015, 17:56

For lidt siden, da jeg var ved at lukke opvaskemaskinen, mens jeg holdt den anden hånd på bordkanten.
Resultat: En ringfinger med med en bule og blåt mærke. Billede
0
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 488
Likede indlæg: 1593

Indlægaf Spjaerten » 9. dec 2015, 18:03

Før da jeg væltede min glas lampe, godt nok bare en IKEA. Men har haft den mange år. Nu den død og der er dobb. Så meget støvsugning der skal gøres.

Burde ha udskudt rengøringen en dag mere ;)
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 9. dec 2015, 20:55

Jeg kom lige i tanke om en..
Jeg er engang blevet bildt ind, at skyggerne på månen var spejlbilleder af jorden. Altså de mørke skygger var landene og det andet var havene. Har altid gået og funderet over hvilke stort kontinent jeg altid kunne se på månen, og blev enig med mig selv om, at det enten var Europa eller Afrika.

For noget tid siden begik jeg så den fejl at spørge min kæreste "Hey x, tror du det er Afrika eller Europa man kan se på månen? Eller kan det mon være Asien?". Der blev meget stille i bilen. Jeg tror ikke helt han kunne kapere HVOR dum jeg egentlig var lige dér.
Jeg fatter heller ikke hvordan jeg har kunne se logikken i det..
Men nu ved jeg da, at jorden ikke spejler sig i månen.
16
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!

Tilbage til "Generelt"