Jeg er syg hele tiden

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 652

Jeg er syg hele tiden

Indlægaf Jailbird » 27. jan 2016, 11:33

Update på side 3 i tråden

Okay, måske en lille overdrivelse, jeg er vel syg omkring 40% af tiden. Jeg har indtil nu kunnet klare det, da jeg er studerende og har kunnet arbejde hjemmefra de dage hvor det var allerværst, men snart bliver der krævet lidt mere af mig (og i fremtiden forhåbentlig et fuldtidsjob), hvilket jeg SLET ikke kan rumme tanken om, nu hvor jeg altid er syg.

Fakta om mig:
I tyverne
Normalvægtig
Spiser varieret
Træner 3-5 gange om ugen
Går mange ture

Når jeg bliver syg, så er det 2-3 uger af gangen. Det har været et problem i mere end 10år, og i perioder har jeg taget Longo Vital fordi alle taler så varmt om dem. Jeg har nu taget Longo Vital i over 10 uger. 2 uger efter opstart blev jeg syg og var det i ca. 3 uger. Nu her 9 uger efter opstart er jeg syg igen, hvilket jeg - indtil videre - har været i 4 dage.

Når jeg skriver syg indebærer det: Hoste, snot, nys, ondt i halsen, skiftevis at fryse/svede, ondt i kroppen, stort sovebehov og hovedpine. Den 3. uge af sygdommen er som regel kun ubehag (forstået på den måde at jeg godt kan hænge sammen, men at andre kan se jeg er syg og går i en bue udenom mig for at undgå smitten).

Hvad skal jeg gøre? Skal jeg tage vitaminpiller udover Longo Vital? Skal jeg stoppe med Longo Vital? Jeg er ret ynk lige nu og desperat efter et helbred som ikke modarbejder mig 40% af tiden, jeg har nok af andre ting som modarbejder mig konstant at jeg har brug for et mere stabilt helbred for at kunne hænge sammen.
Senest rettet af Jailbird 24. feb 2016, 20:01, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 677
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5901

Re: Jeg er syg hele tiden

Indlægaf Dikus » 27. jan 2016, 11:35

Har du været forbi lægen med det?
0
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1156