Min veninde i Thailand

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 428
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6134

Re: Min veninde i Thailand

Indlægaf LadyFox » 4. feb 2016, 18:44

Viskelæder skrev:
LadyFox skrev:Øv! Jeg tror det er bedst at indse at i ikke er det samme sted i venskabet, i hvert fald ikke nu her på det seneste - og lade det glide ud, i hvert fald indtil hun kan/vil give dig det du forventer af hende :)

Men ØV altså, det er aldrig sjovt når folk trækker sig. :ae:

Anilara skrev:Uanset hvad, har hun et eller andet issue, og det virker ikke til at hun er klar til at dele det med dig.
Jeg tror, det er det helt rigtige, at lade hende være. Det er ikke sådan et venskab skal være. :ae:

Tak søde piger. Det er bare mega mærkeligt? Som om hun pludselig er ude på at såre mig eller er vred på mig. Det gør mig lidt ked af det. Men ja, den må jeg lade ligge.

Det er vildt mærkeligt! Hvis hun har et problem må hun da sige det som det er... Men det gør hun så ikke, og det hjælper næppe noget at presse på :/
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10298

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. feb 2016, 18:45

Jeg gætter på, at hun ser dig som sin rivalinde, samtidig med at hun godt ved, at hun burde være din veninde.
På den måde opstår der de her blandede signaler, hvor hun er venner med dig på Fb, men ikke vil interagere med dig, eller hvor hun godt nok svarer på din mail, men uden at spørge, hvordan du har det.
Hun holder live i kontakten med en minimal indsats, fordi hun er for konfliktsky til at lukke jeres relation ned eller fortælle dig, hvad der er galt.

Jeg tror, at det vil være win/win, hvis du trækker dig.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 464
Likede indlæg: 4111

Indlægaf Viskelæder » 4. feb 2016, 18:45

LadyFox skrev:Det er vildt mærkeligt! Hvis hun har et problem må hun da sige det som det er... Men det gør hun så ikke, og det hjælper næppe noget at presse på :/

Enig ! :wacko:
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 4. feb 2016, 19:11

Øv, hvor hun opfører sig tarveligt! Jeg kan godt forstå at du ikke gider det mere :kram:
3
L, mit livs lys - 3.10.2010

Tilbage til "Livets forhold"