Rygestoptråd

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Alfred
Kort karma: 12
Likede indlæg: 73

Re: Rygestoptråd

Indlægaf Alfred » 3. feb 2016, 20:03

Elvis, mit er ikke så imponerende som dit, men jeg bruger også den app :gogo:

Du brugte også e-cigaret i starten ikk'? Hvor længe brugte du den?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1640

Indlægaf dykkersild » 4. feb 2016, 09:08

Alfred, Krølle og Pande - nu er i midtvejs i ugen og allerede nu ved I, at det bliver til at klare fordi mandag og tirsdag er røvsyge hvad angår rygestop. Hvis I er nået til onsdag - så klarer I også resten af ugen.

HEP, HEP og SÆT IGANG med at rose jer selv. Man kunne jo også lige få en gave fordi man er mega-sej?
3
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2504

Indlægaf Pandesteg » 4. feb 2016, 09:17

dykkersild skrev:Alfred, Krølle og Pande - nu er i midtvejs i ugen og allerede nu ved I, at det bliver til at klare fordi mandag og tirsdag er røvsyge hvad angår rygestop. Hvis I er nået til onsdag - så klarer I også resten af ugen.

HEP, HEP og SÆT IGANG med at rose jer selv. Man kunne jo også lige få en gave fordi man er mega-sej?

Gaver er godt - jeg købte gaver til mig selv i går :-D Jeg nyder forresten virkelig, at jeg kan dufte min egen parfume i tøjet nu istedet for klam røglugt. :pompom:
0
Heaven is a place on earth :jule:
Alfred

Indlægaf Alfred » 4. feb 2016, 10:29

Jeg købte også en gave til mig selv i går :banan:
0
Brugeravatar
Pandesteg

Indlægaf Pandesteg » 4. feb 2016, 10:34

Alfred skrev:Jeg købte også en gave til mig selv i går :banan:

Hvad købte du? :-D

Jeg købte en blurayafspiller, ansigtscreme, sådan noget kildevand til at sprøjte i fjæset, ny neglelak og en topcoat... Og så en masse blåbær, som jeg fandt på spottilbud - så skal have blåbær med til min morgenyoghurt det næste stykke tid :D
1
Alfred

Indlægaf Alfred » 4. feb 2016, 11:24

Pandesteg skrev:
Alfred skrev:Jeg købte også en gave til mig selv i går :banan:

Hvad købte du? :-D

Jeg købte en blurayafspiller, ansigtscreme, sådan noget kildevand til at sprøjte i fjæset, ny neglelak og en topcoat... Og så en masse blåbær, som jeg fandt på spottilbud - så skal have blåbær med til min morgenyoghurt det næste stykke tid :D

Jeg købte en gaveæske fra Dermalogica, som jeg længe har haft kig på :banan:

Jeg tror jeg skal ud i noget med at give månedsgaver, og så finde på noget til 3-4 måneder ad gangen.
1
Brugeravatar
dykkersild
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1640

Indlægaf dykkersild » 4. feb 2016, 12:06

Efter 2 år lagde jeg til udbetalingen på et sommerhus - just saying gaverne bliver større og større jo længere tid, I ikke ryger.
3
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 4. feb 2016, 12:09

Orv, I er seje. Den slags har jeg slet ikke overvejet, men det er da en fremragende ide!

Jeg tror, min gave til mig skal være besøg af en havearkitekt :love: Vi ville godt nok have gjort det på et tidspunkt uanset hvad, men det ville være blevet noget senere - at gøre det inden foråret er ren luksus og giver mig konkrete projekter at kaste mig over, hvis jeg bliver rastløs. Win win!
1
Brugeravatar
Pandesteg

Indlægaf Pandesteg » 4. feb 2016, 12:13

Fedt med havearkitekt, Krølle! Nu du siger have, så er jeg ekstra glad for, at jeg er stoppet med at ryge nu fremfor om nogle måneder, når man begynder at kunne sidde udenfor i forårssolen med kaffe! Der kunne jeg virkelig hurtigt komme til at blive meget trist over ikke at have cigaretter!

... Det skal siges at mine "gaver" udsprang egentlig bare af, at jeg havde lyst til at shoppe lidt, men rygestop er en meget god undskyldning! :D
0
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 4. feb 2016, 14:52

Jeg er faktisk rigtig glad for, at vi er flyttet for ganske nylig - det er så meget nemmere, når der ikke er indgroede "faste rygevaner" at kæmpe med. Jeg kan mærke, at jeg allerede på små 2 mdr har fået skabt rutiner med at ryge på terrassen og når jeg går rundt og inspicerer haven, så jeg tør ikke tænke på, hvor meget mere voldsomt det ville være, hvis vi havde boet her i mange år :ad!:
1
Alfred

Indlægaf Alfred » 4. feb 2016, 14:58

Krølle skrev:Jeg er faktisk rigtig glad for, at vi er flyttet for ganske nylig - det er så meget nemmere, når der ikke er indgroede "faste rygevaner" at kæmpe med. Jeg kan mærke, at jeg allerede på små 2 mdr har fået skabt rutiner med at ryge på terrassen og når jeg går rundt og inspicerer haven, så jeg tør ikke tænke på, hvor meget mere voldsomt det ville være, hvis vi havde boet her i mange år :ad!:

Det er nok også et godt tidspunkt at gøre det på, for jeg synes lynhurtigt man får nye rygevaner når hverdagsvanerne ændrer sig.
0
Alfred

Indlægaf Alfred » 4. feb 2016, 15:06

Jeg synes min hoste har ændret sig og så har jeg fået lidt kløe i halsen. Det er egentlig meget rart, for det tyder jo bare på at min krop er ved at rense lidt ud, nu hvor den ikke får stofferne fra cigaretter.

Og så skal jeg til en social sammenkomst i næste måned, som plejer at involvere en masse alkohol og cigaretter, og jeg tænker allerede over om jeg har rygrad nok til det.
Så jeg håber at jeg til den tid overhovedet ikke har lyst mere :genert:
0
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 4. feb 2016, 15:34

Jeg skal til koncert i aften. Det ville være en udfordring, hvis jeg da var stoppet med st ryge. Heldigvis lader jeg jo bare være, så det bliver sikkert piece of cake ;)
1
Alfred

Indlægaf Alfred » 4. feb 2016, 18:18

Krølle skrev:Jeg skal til koncert i aften. Det ville være en udfordring, hvis jeg da var stoppet med st ryge. Heldigvis lader jeg jo bare være, så det bliver sikkert piece of cake ;)

Det er simpelthen så sejt!
Jeg ved at jeg ikke kan gøre det på samme måde som dig, så jeg ER stoppet for nu, men tænker at jeg vil ryge igen når jeg bliver gammel nok til at dø af alt muligt andet :genert:
0
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 4. feb 2016, 18:23

Alfred skrev:Elvis, mit er ikke så imponerende som dit, men jeg bruger også den app :gogo:

Du brugte også e-cigaret i starten ikk'? Hvor længe brugte du den?

1. Oktober til 1. Januar.
Nu er jeg på den igen, fordi smøglysten blev meget stor p.g.a. "udfordringer" på jobbet.
(Jeg arbejder i supermarked, så smøgerne er meget tæt på.)
Og jeg vil ikke falde i med de åndsvage ligkistesøm igen.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.

Tilbage til "Livets forhold"