Rygestoptråd

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Alfred
Kort karma: 12
Likede indlæg: 73

Re: Rygestoptråd

Indlægaf Alfred » 11. feb 2016, 18:48

Ado skrev:Jeg har genoplivet min dampcigaret, som jeg fandt i gemmerne. I næste uge går min søn og jeg dog ned og køber en bedre. Men det er jo meget bedre at dampe. Især, når man kan lide menthol. Det smager rent. Og jeg lugter ikke.
Tror jeg har røget cirka 4 alm. cigaretter i snit om dagen den sidste uges tid.

Jeg damper med spearmint smag, det er også godt og friskt, og så var det bare rigtig positivt da jeg fik en bedre e-cigaret.
1
Alfred

Indlægaf Alfred » 11. feb 2016, 18:51

Jeg er sur og sulten og vildt rygetrængende! :cuss:

Men det går nok over når jeg har travet i en times tid om lidt.

Noget jeg er blevet opmærksom på, er at jeg ikke får de der mentale pauser nu hvor jeg ikke lige skal udenfor i ti minutter. Så jeg er indimellem begyndt at sætte mig alene i køkkenet, når jeg bruger e-cigaretten.
0
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 13. feb 2016, 17:36

Det er en fordel... eller... næsten et krav, at man roser sig selv, når det går godt, så jeg smider lige dagens skærmskud, og klapper mig selv på skulderen.
rps20160213_183251.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1822

Indlægaf Anilara » 14. feb 2016, 08:52

Vil bare rose jer alle. Det er fandeme stærkt gået! :)
0
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 14. feb 2016, 10:02

40-års fødselsdag med mad og masser af god vino overlevet uden cigaretter. Havde dog glemt min "sutteklud" i form af min halvtomme pakke, da vi tøffede ud for at købe gave, så vi kørte liiiige en lille omvej forbi hjem for at hente den på vejen - jeg kender mig selv godt nok til at vide, at det er nemmere, hvis jeg ved, at jeg har muligheden for at ryge og aktivt fravælger det :stoned:

Jesus, det er omvendt-land det her :lol:
1
Alfred

Indlægaf Alfred » 14. feb 2016, 10:57

Krølle skrev:40-års fødselsdag med mad og masser af god vino overlevet uden cigaretter. Havde dog glemt min "sutteklud" i form af min halvtomme pakke, da vi tøffede ud for at købe gave, så vi kørte liiiige en lille omvej forbi hjem for at hente den på vejen - jeg kender mig selv godt nok til at vide, at det er nemmere, hvis jeg ved, at jeg har muligheden for at ryge og aktivt fravælger det :stoned:

Det er sgu sejt! :banan:
Og sjovt at noget der virker for dig, ville være fuldstændig urealistisk for mig.

Jeg har undgået alle rygere i 14 dage nu, for at afskære mig fra fristelsen. Og går hellere på toilettet og damper, istedet for at gå med andre udenfor at ryge :genert:
2
Alfred

Indlægaf Alfred » 14. feb 2016, 10:58

Elvispop skrev:Det er en fordel... eller... næsten et krav, at man roser sig selv, når det går godt, så jeg smider lige dagens skærmskud, og klapper mig selv på skulderen.
rps20160213_183251.jpg

Jeg klapper lige med :gogo:
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Kort karma: 44
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 946

Indlægaf Miss_no_More » 14. feb 2016, 17:54

Krølle skrev:40-års fødselsdag med mad og masser af god vino overlevet uden cigaretter. Havde dog glemt min "sutteklud" i form af min halvtomme pakke, da vi tøffede ud for at købe gave, så vi kørte liiiige en lille omvej forbi hjem for at hente den på vejen - jeg kender mig selv godt nok til at vide, at det er nemmere, hvis jeg ved, at jeg har muligheden for at ryge og aktivt fravælger det :stoned:

Det gjorde jeg også, da jeg stoppede :lol: Til stor forvirring for kæresten:
"Nå, ER du begyndt igen?"
"Nej..." :forvirret:
"Hvorfor skal de så med?"
"Fordi så KAN jeg begynde igen" :-D
1
HYTTEOST SAVES THE DAY :slem:
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 230
Likede indlæg: 2471

Indlægaf Pandesteg » 14. feb 2016, 19:16

Jeg æder stadig som et tærskeværk :cuss: kan læse mig frem til at der kan gå flere måneder før appetitten reguleres igen. Noget med at rygning påvirker blodsukkeret? Nå men jeg træner bare som en gal istedet.

Jeg glæder mig forresten til at runde 1 røgfri måned. Det bliver bare kanonstort! Jeg drømte forresten at jeg røg i nat og var simpelthen SÅ sur på mig selv i drømmen :-D og apropros søvn så vågner jeg stadig hver eneste nat og er gennemblødt af sved. Det er så pisseklamt. Glæder mig såååå meget til det stopper igen.
2
Heaven is a place on earth :jule:
Alfred

Indlægaf Alfred » 14. feb 2016, 20:59

Nå men, nu er det 14 dage siden jeg røg den sidste cigaret.
Jeg glæder mig også til at runde den første måned, for det er bare lidt sejt synes jeg :banan:

Jeg har taget et kilo på i denne uge, men det er okay.
4
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 15. feb 2016, 23:18

Jeg spiser mindre, men min mave er til gengæld ret funky - helt uden sammenhæng selvfølgelig; for DÆVLEN, hvor kan luft lugte fælt :blush:

Manden spurgte i går, om jeg ikke bare kan begynde at ryge igen.... :lol:
0
Brugeravatar
Pandesteg

Indlægaf Pandesteg » 16. feb 2016, 07:24

Krølle skrev:Jeg spiser mindre, men min mave er til gengæld ret funky - helt uden sammenhæng selvfølgelig; for DÆVLEN, hvor kan luft lugte fælt :blush:

Gud, er det derfor?

Jeg prutter også for vildt - men har spist hvidkålssalat til frokost de sidste par uger så har tilskrevet det kålen... Kan selvfølgelig også være en kombination :nerve:
0
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 16. feb 2016, 08:36

Pandesteg skrev:
Krølle skrev:Jeg spiser mindre, men min mave er til gengæld ret funky - helt uden sammenhæng selvfølgelig; for DÆVLEN, hvor kan luft lugte fælt :blush:

Gud, er det derfor?

Jeg prutter også for vildt - men har spist hvidkålssalat til frokost de sidste par uger så har tilskrevet det kålen... Kan selvfølgelig også være en kombination :nerve:

That's my story and I'm sticking to it! :ninja:

Ej, det håber jeg da virkelig - ellers bliver jeg bange :panik:
0
Brugeravatar
Krølle

Indlægaf Krølle » 17. feb 2016, 11:39

Pandesteg skrev:

Gud, er det derfor?

Iiiiiiii dag er det Pandes 3-ugersdag, hurra, hurra, hur-RAAAAAAAAA!:pompom:

Tillykke for filan da! Husk at forkæle dig selv :D
0
Brugeravatar
Pandesteg

Indlægaf Pandesteg » 17. feb 2016, 11:42

Krølle skrev:
Pandesteg skrev:

Gud, er det derfor?

Iiiiiiii dag er det Pandes 3-ugersdag, hurra, hurra, hur-RAAAAAAAAA!:pompom:

Tillykke for filan da! Husk at forkæle dig selv :D

Er det ikke først i morgen? :genert: Er det ikke dig, vi siger tillykke til i dag? :D Men OK, jeg har lige for-sjov-fyldt en kurv på Zalando, nu kan jeg godt trykke køb! :-D
1

Tilbage til "Livets forhold"